Конспект уроку з основ християнської етики для 5 класу на тему: "Мудрість як Божий дар. Біблійна історія про мудрого царя Соломона".

Про матеріал
Конспект уроку з основ християнської етики для 5 класу на тему: "Мудрість як Божий дар. Біблійна історія про мудрого царя Соломона".
Перегляд файлу

Тема: Мудрість як Божий дар. Біблійна історія про мудрого царя Соломона.

Мета: пояснити дітям суть поняття «мудрість» та його відмінність від поняття «освіченість»; усвідомити різницю між людською та Божою мудрістю; виховувати вміння обирати головне у своєму житті та цінувати надбанням мудрості на прикладі біблійної історії про царя Соломона.

Обладнання: картки для гри «Пріоритети», картки з буквами.

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

Привітання, перевірка готовності до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

 Фронтальна бесіда.

  • Пригадаймо, яку історію ми розглядали на минулому уроці. Хто головний персонаж цієї біблійної історії?
  • Чому Даниїл не міг підкоритися наказові царя?
  • Яку рису характеру потрібно було проявити Даниїлу?
  • Що таке мужність?
  • Коли доводиться проявляти мужність?
  • У яких життєвих ситуаціях нам може знадобитися непохитність? Чому вона так необхідна для відстоювання своїх переконань?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Підведення до теми уроку.

Минулого разу на уроці ми говорили про мужність. Змінивши у цьому слові третю та четверту літери на «д» та «р», дізнаєшся, про яку рису характеру ми порозмовляємо сьогодні.

ІV. Повідомлення теми, мети уроку.

V. Вивчення нового матеріалу.

5.1. Розповідь вчителя про мудрого Соломона та його вибір;  про різницю між мудрістю та освіченістю.

5.2. Евристична бесіда.

  • Як ти вважаєш, чому Богові так сподобалася відповідь Соломона?
  • З якою метою Соломон просив для себе мудрості?  Як ти думаєш,

чому Бог вирішив дати Соломонові не лише мудрість, а й забезпечити його всім іншим?

  • Чому так важливо вміти обирати у житті головне?

 

5.3. «Поміркуй».

 А що ти попросив би в Бога, якби опинився на місці Соломона? Чому?

VI. Завдання на засвоєння нового матеріалу.

 6.1. Гра «Пріоритети».

  Розташуй подані слова у такому порядку, в якому вони для тебе важливі в житті. Що б ти обрав в першу чергу? Чому? Обґрунтуй.

  • Багатство
  • Гарна зовнішність
  • Здоров’я
  • Щаслива сім’я
  • Популярність
  • Безпека
  • Мудрість

 

6.2. Складання порівняльної таблиці.

Людська мудрість

Мудрість від Бога

  • Обмежена;
  • може мати егоїстичні мотиви.
  • Безпомилкова;
  • приносить користь іншим.

 

6.3. Робота з приказками.

 Поясни, як ти розумієш подані приказки (приповісті) мудрого царя Соломона.

 «Щаслива та людина, що знайшла мудрість, людина, що придбала розум. Бо здобуток цей ліпший від придбання срібла, і понад золото кращий такий прибуток».

 «Страх Господній – початок премудрості».

VII. Підсумок уроку.

 Гра в укладачів словника.

 Запропонуй власне визначення поняття «мудрість».

 Мудрість – це …

docx
Пов’язані теми
Етика, 5 клас, Розробки уроків
До підручника
Основи християнської етики 5 клас (Жуковський В.Л., Лахман Н.М.)
Додано
7 лютого 2020
Переглядів
3320
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку