Тема: Мудрість як Божий дар. Біблійна історія про мудрого царя Соломона.
Мета: пояснити дітям суть поняття «мудрість» та його відмінність від поняття «освіченість»; усвідомити різницю між людською та Божою мудрістю; виховувати вміння обирати головне у своєму житті та цінувати надбанням мудрості на прикладі біблійної історії про царя Соломона.
Обладнання: картки для гри «Пріоритети», картки з буквами.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Привітання, перевірка готовності до уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Фронтальна бесіда.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Підведення до теми уроку.
Минулого разу на уроці ми говорили про мужність. Змінивши у цьому слові третю та четверту літери на «д» та «р», дізнаєшся, про яку рису характеру ми порозмовляємо сьогодні.
ІV. Повідомлення теми, мети уроку.
V. Вивчення нового матеріалу.
5.1. Розповідь вчителя про мудрого Соломона та його вибір; про різницю між мудрістю та освіченістю.
5.2. Евристична бесіда.
чому Бог вирішив дати Соломонові не лише мудрість, а й забезпечити його всім іншим?
5.3. «Поміркуй».
А що ти попросив би в Бога, якби опинився на місці Соломона? Чому?
VI. Завдання на засвоєння нового матеріалу.
6.1. Гра «Пріоритети».
Розташуй подані слова у такому порядку, в якому вони для тебе важливі в житті. Що б ти обрав в першу чергу? Чому? Обґрунтуй.
6.2. Складання порівняльної таблиці.
Людська мудрість |
Мудрість від Бога |
|
|
6.3. Робота з приказками.
Поясни, як ти розумієш подані приказки (приповісті) мудрого царя Соломона.
«Щаслива та людина, що знайшла мудрість, людина, що придбала розум. Бо здобуток цей ліпший від придбання срібла, і понад золото кращий такий прибуток».
«Страх Господній – початок премудрості».
VII. Підсумок уроку.
Гра в укладачів словника.
Запропонуй власне визначення поняття «мудрість».
Мудрість – це …