Конспект уроку з основ християнської етики для 6 класу на тему: "Гординя та смирення. Притча про митаря та фарисея".

Про матеріал
Конспект уроку з основ християнської етики для 6 класу на тему: "Гординя та смирення. Притча про митаря та фарисея".
Перегляд файлу

Тема: Гординя та смирення. Притча про митаря та фарисея.

Мета: пояснити учням суть понять «гординя» та «смирення» на основі євангельської притчі; усвідомити, що гординя – негативна риса характеру, яка заважає будувати хороші стосунки з людьми; виховувати бажання бути смиренним, вміти визнавати свої помилки та добре відноситися до інших людей.

Обладнання: картки з прислів’ями, основа для порівняльної таблиці, схема для складання асоціативного куща.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Привітання, перевірка готовності до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Фронтальна бесіда.

Пригадаймо притчу, яку ми з вами розглядали на минулому уроці.

  • Що символізує зерно?
  • Що заважало зерну прорости?
  • Чому зерно проросло лише на добрій землі?
  • Чому недостатньо просто слухати Боже Слово?
  • Проаналізуй прислів’я: «Де слово з ділом розходиться, там непорядки водяться». Яке відношення має це прислів’я до моралі притчі про сіяча?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 Складання асоціативного куща до поняття «гордість».

 

 

      Егоїзм                                           Вихваляння

 

Гордість

                Самовпевненість                                           Пихатість

 

                                           

                                         Зверхнє ставлення до інших

 

IV. Повідомлення теми та мети уроку.

V. Вивчення нового матеріалу.

 5.1. Розповідь вчителя. Притча про митаря та фарисея.

 5.2. Евристична фронтальна бесіда.

  • Хто з персонажів цієї притчі був гордим, а хто – смиренним?
  • Чому потрібно вміти визнавати свої помилки?
  • Як ви вважаєте, чому гордій людині важко просити вибачення?
  • Яким чином гордість може заважати будувати хороші стосунки з людьми?

5.3. «Проблемне запитання».

Як ви думаєте, яку людину нині називають фарисеєм? Чому? Які риси характеру притаманні таким людям? Як не стати фарисеєм?

VI. Завдання на засвоєння нового матеріалу.

6.1. Складання моралі притчі.

Притча про митаря та фарисея вчить нас бути смиренними, вміти щиро каятися у своїх гріхах, не ставитися до інших зверхньо, не бути гордим, а вміти визнавати свої помилки.

 6.2. Укладання порівняльної таблиці.

Митар

Фарисей

  • Вважає себе грішною людиною, визнає свої помилки;
  • щиро просить вибачення за свої гріхи.
  • Вважає себе праведною людиною, не бачить своїх недоліків;
  • вихваляється своїми чеснотами, принижуючи інших.

 

VII. Підсумок уроку.

 Метод «Мозковий штурм».

 Запропонуй якомога більше «ліків» від гордині. Як вберегти себе від появи такої негативної риси характеру? Яким чином можна розвивати в собі смирення?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мацерук Світлана
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Етика, 6 клас, Розробки уроків
До підручника
Основи християнської етики 6 клас (Жуковський В.Л., Ніколін М.М., Филипчук С.В., Лахман Н.М.)
Додано
6 лютого 2020
Переглядів
2669
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку