Конспект уроку з правознавства для 9- го класу «Конституційні права, свободи людини і громадянина» за методикою змішаного навчання модель «Перевернутий клас»

Про матеріал

Мета: ознайомитись з поняттями «права і свободи людини», видами прав і свобод; розвивати вміння тлумачити поняття «права і свободи людини», описувати види прав і свобод людини і наводити приклади; аналізувати зміст окремих статей Загальної декларації прав людини; виховувати повагу до прав людини, її гідності. Сприяти усвідомленню важливості їх дотримання; створити плакати за темою.

Перегляд файлу

Конспект уроку з правознавства для  9- го класу

 «Права і свободи людини і громадянина»

за методикою змішаного навчання

  модель « Перевернутий клас».

Тема:    «Права і свободи людини і громадянина»                     

Мета:   ознайомитись  з поняттями «права і свободи людини»,  видами  прав і свобод; розвивати вміння тлумачити поняття «права і  свободи людини», описувати види прав і свобод людини і наводити  приклади; аналізувати зміст окремих статей Загальної декларації прав людини; виховувати повагу до прав людини, її  гідності. Сприяти усвідомленню важливості  їх дотримання; створити плакати за темою.

Очікувані результати: після уроку учні зможуть: тлумачити поняття «права і свободи людини»; описувати їх види; називати міжнародні документи з прав людини і прав дитини; опрацьовувати та аналізувати їх зміст; знати органи та організації, які захищають права і свободи людини; аналізувати правові ситуації та висловлювання відомих людей.

 

Обладнання:  маркери, підручник , Інтернет, аркуші паперу , Конституція України, Конвенція ООН про права дитини

Час : 45 хв.

Хід заняття

Частина І . Робота вдома

Учні мають переглянути відео «Історія прав людини», вивчити навчальний матеріал із підручника, записати в зошит визначення понять права, свободи, декларація, конвенція.

 

Частина ІІ . Робота  у класі

Для перевірки засвоєного матеріалу вдома учні діляться на 3 групи. Теоретики, Практики, Аналітики.

  1. Теоретики – готують відповіді на теоретичні питання до теми, використовуючи додаткове джерело інформації (Інтернет ). Працюють і порівнюють права в Конституції України, Загальній декларації прав людини.

 

  1. Аналітики -  Побудова  «Правового сонця». Види прав і свобод людини.  Приклади
  2. Практики – розв’язують юридичні задачі, аналізують наведені ситуації.    

 

 

Усі групи інформацію записують на паперових плакатах. Фотографують процес.

 

Частина ІІІ. Представлення своїх проектів

Частина ІV. Рефлексія  Юридичний міні-тест

         Я дізнався ...                                                            Мені захотілося ...

        Для мене стало новим ...

        Мене здивувало ...

        Я навчився ...

        Я зрозумів, що можу ...

         Мені сподобалося ...

        Для мене стало новим ...

        Мене здивувало ...

 

 

 

 

МАРШРУТНИЙ  ЛИСТ

Тема:    «Права і свободи людини і громадянина»                     

Мета:    ознайомитись  з поняттями «права і свободи людини»,  видами  прав і свобод ; розвивати вміння тлумачити поняття «права і свободи людини», описувати види прав і свобод людини і наводити   приклади; аналізувати зміст окремих статей Загальної декларації прав людини;  виховувати повагу до прав людини, сприяти усвідомленню важливості  їх дотримання; створити плакати за темою.

 Обладнання: маркери, підручник , Інтернет, аркуші паперу , Конституція України, Конвенція ООН про права дитини.

 

Робота вдома

  1. Вивчити тему «Права і свободи людини і громадянина» за планом
    1. Права і свободи людини
    2. Види прав людини. Загальна декларація прав людини
    3. Міжнародні акти про права людини
  2. Записати у зошит значення понять право, обов’язок, декларація конвенція.
  3. Переглянути відео «Історія прав людини»

                              Питання до відео

А) Чи порушуються права людини сьогодні . Які найчастіше?

Б) Назвати найвизначніших борців за права людини.

В) Назвіть основні  міжнародні акти про права людини

 

 

Робота у класі

Робота у 3 групах

Аналітики

  1. Побудова «Правового сонця . Види прав і свобод людини» наведіть

приклади

  1. Висловіть припущення, які права, потрібно віднести до невід»ємних (природних) прав людини
  2. Коли порушено твої права, попроси допомоги у:…..

 

 Практики

1.Уявіть, що ви відкрили нову країну, де ще ніхто не жив і в якій немає ні прав, ні законів. Ви будете першими поселенцями. Вам нічого не відомо про те, який соціальний статус ви матимете в цій країні.

• Кожний учасник  повинен знати не менше двох прав людини в цій країні (назву країни треба вигадати).

• Обговорити в команді і вибрати 10 найважливіших, на вашу думку, прав людини.

• Усі ці пропозиції  записати на великому аркуші паперу

 На підставі запропонованих списків формується «Загальний список прав і свобод людини».

2. Які права дитини знаєте?

3. Аналізуйте ситуацію. Визначте, які права порушено у зазначеній ситуації.

 

 

Теоретики

  1. Поясніть що таке права, обов’язок, конвенція,  декларація.
  2. Назвіть основні міжнародні документи про права людини
  3. Які органи в Україні покликані забезпечувати захист прав людини

 

 

 

docx
До підручника
Основи правознавства 9 клас (Святокум О.Є., Святокум І.О.)
Додано
7 січня 2018
Переглядів
1138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку