Конспект уроку з предмета фізичної культури для 5 класу на тему: «Правила безпеки на уроках фізичної культури. Спортивні естафети – як засіб залучення учнів до занять фізичною культурою»
Мета уроку:
Тип уроку: урок - гра.
Місце проведення: спортивний майданчик.
№ по порядку |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|||||||
І. Підготовча частина |
||||||||||
1. |
Шикування, привітання, рапорт, повідомлення завдань уроку. Інструктаж з БЖД |
2 хв. |
У шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд |
|||||||
2. |
Виконання стройових вправ: повороти на місці, перешикування |
1 хв. |
Чітко виконувати стройові вправи |
|||||||
3.
|
Різновиди ходьби: на носках, на п’ятках, на зовнішній стороні стопи, танцювальними кроками, у напівприсяді, у повному присіді |
2 хв. |
В колону по одному. Звернути увагу на поставу |
|||||||
4. |
Повільний біг |
1 хв. |
|
|||||||
5. |
Вправи на відновлення дихання 1-2 – вдих, ніби нюхає квітку 3-4 – видих, ніби гасимо свічку |
3-4 рази |
Руки через сторони вгору і вниз |
|||||||
6. |
Загальнорозвивальні вправи. 1) В.п. — стійка ноги нарізно, руки в сторони. 1 — нахил голови ліворуч; 2 — нахил голови праворуч; 3 — нахил голови назад; 4 — нахил голови вперед.
2) В. п. — стійка ноги нарізно. 1-6 — почергова зміна положення рук вгору; 7-8 — оплески долонями вгорі. В. п. 1 2 3 4 5 6 7 8 Те саме в зворот-ному порядку. 1-6 — почергова зміна положення рук донизу; 7-8 — два оплески внизу. 3) В. п. — стійка ноги нарізно: 1-4 — колові оберти руками вперед; 5-8 — колові оберти руками назад. 4-5 разів. Середній темп виконання. 4) В. п. — стійка ноги нарізно, руки вгору. 1-3 — три нахили пружинячи ліворуч; 4 — в. п.; 5-7 — три нахили пружинячи праворуч; 8 — в. п. 6-8 разів Середній темп виконання. 5) В. п.— о. с. 1-2 — нахил вперед, доло-нями впертися в підлогу. Переставляючи руки послідовно вперед («кроку-ючи»), набирати упору лежачи; 3-4 — зігнути і розі-гнути руки; 5-6 — зігнути і розігнути руки; 7 — перестав-ляючи руки послідовно назад, набирати упору стоячи зігнувшись; 8 — в. п. 4-8 разів Дихати повільно. 6) В. п. — о. с. 1-2 — упор присівши на правій нозі, ліву в сторону на носок (ногу не згинати); 3-4 — випрямляючи праву і приставляя-ючи ліву ногу — в. п.; 5-8 — те саме на лівій нозі.
|
3-4 рази
3-4 вирін. |
Тулуб тримати рівно. Вправи виконувати в середньому режимі.
|
|||||||
7 |
Вимірювання ЧСС |
15 с. |
|
|||||||
8 |
Перешикування в колону по 2 |
30с. |
|
|||||||
ІІ. Основна частина |
||||||||||
Естафети |
||||||||||
1. |
«Клас, струнко!» Значення гри: сприяє розвитку уваги Інтенсивність: низька
|
|
|
|||||||
2.
|
«Скакалка під ногами» Значення гри: сприяє розвитку швидкості, стрибучості Інтенсивність: висока
|
|
|
|||||||
3. |
«Гігантський крок» Значення гри: стрибучість, уважність Інтенсивність: висока
|
|
|
|||||||
4. |
«Естафета звичайна» Інтенсивність: велика Фізичні якості: швидкість |
|
|
|||||||
5. |
«Швидко по місцях» Значення гри: розвивати швидкість, спритність, виховувати колективізм і організованість. Інтенсивність: середня
|
|
|
|||||||
ІІІ. Заключна частина |
||||||||||
1. |
Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧС Підведення підсумків уроку. Домашнє завдання. |
30с.
2-3 хв. |
Комплекс ранкової гімнастики |
|||||||