Конспект уроку з предмета фізичної культури для 5 класу на тему: «Правила безпеки на уроках фізичної культури. Спортивні естафети – як засіб залучення учнів до занять фізичною куль

Про матеріал
Конспект уроку з предмета фізичної культури для 5 класу на тему: «Правила безпеки на уроках фізичної культури. Спортивні естафети – як засіб залучення учнів до занять фізичною культурою». Це урок-гра, спрямований на гармонійний розвиток форм і функцій організму школяра; формування правильної постави; підвищення працездатності; сприяння зміцненню здоров'я.
Перегляд файлу

 Конспект уроку з предмета фізичної культури для 5 класу на тему: «Правила безпеки на уроках фізичної культури. Спортивні естафети – як засіб залучення учнів до занять фізичною культурою»

 Мета уроку:

  • сприяти гармонійному розвитку форм і функцій організму школяра;
  • формувати правильну поставу;  загартувати організм;  підвищувати працездатність; зміцнювати здоров'я;
  • виховувати любов до рідного краю, звичаїв і традицій українського народу; любов до щоденних і систематичних занять фізичними вправами.

Тип уроку: урок - гра.

Місце проведення: спортивний майданчик.

 

№ по порядку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина

1.

Шикування, привітання, рапорт, повідомлення завдань уроку. Інструктаж з БЖД

2 хв.

У шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд

2.

Виконання стройових вправ: повороти на місці, перешикування

    1 хв.

Чітко виконувати стройові вправи

3.

 

 

Різновиди ходьби: на носках, на п’ятках, на зовнішній стороні стопи, танцювальними кроками, у напівприсяді, у повному присіді

2 хв.

В колону по одному. Звернути увагу на поставу

4.

Повільний біг 

1 хв.

 

5.

Вправи на відновлення дихання

1-2 – вдих, ніби нюхає квітку

3-4 – видих, ніби гасимо свічку

3-4 рази

Руки через сторони вгору і вниз

6.

Загальнорозвивальні вправи.

1) В.п. — стійка ноги нарізно, руки в сторони. 1 — нахил голови ліворуч; 2 — нахил голови праворуч; 3 — нахил голови назад; 4 — нахил голови вперед.

 

 

2) В. п. — стійка ноги нарізно. 1-6 — почергова зміна положення рук вгору; 7-8 — оплески долонями вгорі.                        В. п. 1 2 3 4 5 6 7 8

Те саме в     зворот-ному порядку.

1-6 — почергова зміна положення рук донизу; 7-8 — два оплески внизу.

3) В. п. — стійка ноги нарізно: 1-4 — колові оберти руками вперед; 5-8 — колові оберти руками назад. 4-5 разів.

 Середній темп виконання.

4) В. п. — стійка ноги нарізно, руки вгору. 1-3 — три нахили пружинячи ліворуч; 4 — в. п.; 5-7 — три нахили пружинячи праворуч; 8 — в. п. 6-8 разів

Середній темп виконання.

5) В. п.— о. с. 1-2 — нахил вперед, доло-нями впертися в підлогу. Переставляючи руки послідовно вперед («кроку-ючи»), набирати упору лежачи; 3-4 — зігнути і розі-гнути руки; 5-6 — зігнути і розігнути руки; 7 — перестав-ляючи руки послідовно назад, набирати упору стоячи зігнувшись; 8 — в. п. 4-8 разів Дихати повільно.

 6) В. п. — о. с. 1-2 — упор присівши на правій нозі, ліву в сторону на носок (ногу не згинати);  3-4 — випрямляючи праву і приставляя-ючи ліву ногу — в. п.; 5-8 — те саме на лівій нозі.

 

 

3-4 рази

 

3-4 вирін.

 

Тулуб тримати рівно.

Вправи виконувати в середньому режимі.

 

 

 

 

 

 

7

Вимірювання ЧСС

15 с.

 

8

Перешикування в колону по 2

30с.

 

ІІ. Основна частина

Естафети

1.

«Клас, струнко!»

Значення гри: сприяє розвитку уваги

Інтенсивність: низька

 

 

 

Шикування

Зміст

Правила

О

О

 О

 О

 Х

 О

 О

 О

 О

 О

 О – діти

Х - вчитель

 

Гравці стоять в одній шерензі. Вчитель подає стройові (організуючі) команди. " Учні повинні виконувати команди вчителя тоді, коли вчитель скаже слово «клас». Якщо вчитель не сказав цього слова, учні команди не виконують. Виграють гравці, які були найуважнішими і залишились на своїх місцях.

Учень, який припустився помилки, виконує один крок вперед і продовжує гру.

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Скакалка під ногами»

 Значення гри: сприяє розвитку швидкості, стрибучості

Інтенсивність: висока

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикування

Зміст

Правила

ОО                    ОО

ОО                    ОО                                                    ОО                    ОО                       

ОО             ОО                             ОО                    ОО                 

 

 ______________

_______________

Х- вчитель

О - діти

Гравці кожної команди шикуються в колону по два. Креслять лінію старту. На лінію старту кладуть для кожної команди скакалку, За сигналом перша пара біжить до скакалки, яка лежить на стартовій лінії. Потім проносять скакалку під ногами своїх гравців до замикаючої пари. Замикаюча пара біжить наперед і теж виконують таку ж дію

Виграє команда, яка швидше закінчить естафету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

«Гігантський крок»

Значення гри: стрибучість, уважність

 Інтенсивність: висока

 

 

 

Шикування

Зміст

Правила

ОО  ОО

ОО                     ОО

ОО              ОО

 ОО                    ОО

______________  Х

______________

 Х – вчитель

 О - діти

Вчитель лініями позначає умовну канаву. Діти поді-ляються на дві ко-манди, які шику-ються у дві колони перед краєм канна-ви. За сигналом вчителя перші два учні долають кана-ву широкими кро-ками або стриб-ком. Перемагає той, хто долаючи перешкоду зробив менше кроків

 

 

 

1.Ширина канави 6 - 8 метрів 2.Виграє команда, яка має більше переможців

4.

«Естафета звичайна» Інтенсивність: велика Фізичні якості: швидкість

 

Шикування

Зміст

Правила

 О  О

О   О

О   О

О   О                                      

__________________

                            Х

О- діти                    

Х - вчитель

      - стійки

Дві команди шикуються в колону по одному за загальною стартовою лінією. На відстані 15-20 м від команд - місця повороту естафети: високі прапорці чи стійки (1,5 м) або учасники гри (по одному з кожної команди). За командою початку естафети перші гравці команд біжать до стійки, оббігають її, біжать до других номерів, передають естафету, доторкаючись до долоні.

Перемагає команда, яка швидше закінчить біг. Естафету передавати за стартовою лінією.

 

 

 

 

 

 

 

5.

«Швидко по місцях»

 Значення гри: розвивати швидкість, спритність, виховувати колективізм і організованість.

 Інтенсивність: середня

 

 

Шикування

Зміст

Правила

ОООООООООООО

(Х) ОООООООООООО

(Х) – вчитель

О - діти

Гравці стоять у колоні по два. За сигналом вчителя „ На прогулянку” - всі розбігаються, за другім сигналом - „ Швидко по місцях” - усі гравці повинні стати на свої місця. Виграє та команда, яка швидше вишикуватись.

 1.Дистанція між учнями - витягнуті вперед руки. 2. Не дозволяється штовхатися

 

 

 

ІІІ. Заключна частина

1.

Шикування в одну шеренгу.

Вимірювання ЧС

Підведення підсумків уроку.

Домашнє завдання.

30с.

 

2-3 хв.

 

 

 

 

 

Комплекс ранкової гімнастики

 

docx
Додано
22 вересня
Переглядів
76
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку