Навчальна програма 5 клас "Аеробка"

Про матеріал
Аеробіка – це система оздоровчих занять, що базується на використанні танцювальних та гімнастичних вправ в аеробному режимі за участю великих груп м’язів. Заняття спрямовано на розвиток аеробної витривалості, координаційних, силових здібностей та гнучкості. Вправи виконує група учнів/учениць під музичний супровід, що забезпечує позитивний емоційний фон занять та сприяє підвищенню мотивації до занять фізичними вправами.
Перегляд файлу

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

для загальноосвітніх навчальних закладів

5–9 класи

 

Варіативний модуль

АЕРОБІКА

 

Пояснювальна записка

 

 

 

Аеробіка – це система оздоровчих занять, що базується на використанні танцювальних та гімнастичних вправ в аеробному режимі за участю великих груп м’язів. Заняття спрямовано на розвиток аеробної витривалості, координаційних, силових здібностей та гнучкості. Вправи виконує група учнів/учениць під музичний супровід, що забезпечує позитивний емоційний фон занять та сприяє підвищенню мотивації до занять фізичними вправами.

Варіативний модуль «Аеробіка» складається зі змісту навчального матеріалу для учнів 5–9 класів, очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів/учениць, орієнтовних навчальних нормативів з аеробіки.

До розділу «Зміст навчального матеріалу» внесено теоретичні відомості, технічну підготовку, загальну та спеціальну фізичні підготовки.

На першому, другому та третьому роках вивчення учні/учениці опановують основні базові кроки танцювальної аеробіки, вчаться виконувати їх одночасно з різноманітними рухами руками, поєднують базові кроки у комплекс вправ та виконують їх з переміщенням у різних напрямках залу. На четвертому та п’ятому роках вивчення учні/учениці опановують вправи силової спрямованості у різних вихідних положеннях, вчаться виконувати вправи з різною інтенсивністю, інтервальний тренінг та основи стретчингу.

Розділ «Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів/учениць» зорієнтований на якісне засвоєння знань, умінь та навичок вивченого матеріалу.

Після вивчення модуля у кожному навчальному році учні/учениці складають навчальні нормативи з аеробіки для контролю якості засвоєного матеріалу: самостійно виконують в темпі музики танцювальну комбінацію, самостійно виконують в темпі музичного супроводу комплекс вправ силової спрямованості та комплекс вправ на розтягування і розслаблення.

 

 

 

 

 

 

 

 

АЕРОБІКА

 

1 рік вивчення

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів/учениць

Зміст навчального матеріалу

Теоретичні відомості

Знаннєвий компонент

Учень, учениця:

називає  роль та місце аеробіки в системі фітнесу, базові кроки аеробіки;

характеризує  історію виникнення та розвитку оздоровчої аеробіки;

Ціннісний компонент

усвідомлює, що «Аеробіка» є важливим засобом підвищення соціальної активності людей, задоволення їх моральних запитів тощо;

дотримується заходів щодо попередження травм при заняттях аеробікою

 

Роль та місце аеробіки в системі фітнесу.

Історія виникнення та розвитку оздоровчої аеробіки. Назва базових кроків в аеробіці.

 

 

 

 

 

Правила безпеки при заняттях аеробікою.

Заходи щодо попередження травм при заняттях аеробікою

Технічна та загальна фізична підготовка

Знаннєвий компонент

Учень, учениця:

характеризує основні рухи та базові кроки, що використовуються в заняттях аеробікою.

Діяльнісний компонент

виконує базові кроки:

MARCHING / WALKING Ходьба на місці / ходьба в різних напрямках

SIDE TO SIDE Відкритий крок, перекат

STEP TOUCH Приставний крок

DOUBLE STEP TOUCH 2 приставних кроки

V-STEP  Крок вперед у стійку ноги нарізно

TOE TAP  Нога в сторону на носок

KNEE UP  Коліно піднімається вгору

LEG KURL Зігнути ногу назад

HEEL TOUCH Вільна нога виставляється вперед на п’ятку

LUNGE Випад

володіє поєднанням базових кроків аеробіки з різноманітними рухами руками  у комплекс вправ

Освоєння основних рухів та базових кроків, що використовуються в заняттях аеробікою. Навчання техніці виконання базових кроків: MARCHING / WALKING Ходьба на місці / ходьба в різних напрямках.

SIDE TO SIDE Відкритий крок, перекат.

STEP TOUCH Приставний крок.

DOUBLE STEP TOUCH 2 приставних кроки.

V-STEP  Крок вперед у стійку ноги нарізно.

TOE TAP  Нога в сторону на носок.

KNEE UP  Коліно піднімається вгору.

LEG KURL Зігнути ногу назад.

HEEL TOUCH Вільна нога виставляється вперед на п’ятку.

LUNGE Випад.

Виконання базових кроків у поєднанні з рухами рук.

Поєднання базових кроків аеробіки з різноманітними рухами руками у комплекс вправ

Орієнтовні навчальні нормативи   

1 рік вивчення

Самостійне виконання в темпі музики танцювальної зв’язки

 

Рахунок

Рухи ногами

Рухи руками

Напрям руху

1–16

marching

На пояс

На місці

1–8

step touch

В сторони

В сторони

1–8

side to side

За голову

В сторони

1–16

DOUBLE STEP TOUCH

По одній в сторону руху

В сторони

1–16

V-STEP 

По одній вперед

В перед

1–8

TOE TAP 

На пояс

В сторони

1–16

KNEE UP 

Вперед

В перед

1–16

LEG KURL

Вгору

В сторони

1–8

HEEL TOUCH

На пояс

В перед

1–8

LUNGE

Вперед

Назад

1–16

marching

На пояс

На місці

 

Рівні компетентності

Низький – помилки послідовності виконання вправ, нечіткість рухів під музику, помилки при виконанні базових кроків, помилки при виконанні рухів руками.

Середній – послідовне виконання вправ у темпі музичного супроводу без помилок, помилки при виконанні базових кроків, помилки при виконанні рухів руками.

Достатній – послідовне виконання вправ у темпі музичного супроводу без помилок, дотримання техніки виконання основних базових кроків, нечіткі рухи.

Високий – послідовне виконання вправ у темпі музичного супроводу без помилок, дотримання техніки виконання основних базових кроків, правильні рухи руками, збереження постави.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Makar Oksana
Додано
30 вересня 2019
Переглядів
901
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку