СЮЖЕТНИЙ УРОК « У світі тварин»
Для учнів 5 класу ( легка атлетика)
Завдання уроку:
Інвентар: гімнастичні лави, гімнастична стінка, мати, м’ячі.
ХІД УРОКУ
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА (15 ХВ.)
Шикування, повідомлення завдань.
Учитель. А зараз ми підемо до світу тварин.
Учні йдуть у колону по одному залаю. Підходять до гімнастичної лави і розводять в сторони.
Учні йдуть одне за одним по гімнастичній лаві.
Учні йдуть залою, переходять на ходьбу з високим підніманням стегна.
Учні підходять до похилої гімнастичної лави, закріпленої до гімнастичної стінки(1-2 рейки). По черзі, рачки піднімаються по лаві вгору і по стінці спускаються вниз.
Учні йдуть залою, виконуючи нахилив перед, потім переходять на ходьбу у напівприсіді.
У цей печері, щоб багато шишок не набити,
У напівприсіді доведеться нам трішки походити.
Учні за сигналом учителя зупиняються, повертаються кругом і біжать назад.
Гра «Кіт і миша»
Зміст та правила гри:
Учні утворюють спільне коло. Один із гравців зображує кота, а другий мишу. «Миша» втікає від «кота», «кіт» її доганяє. Учні, які стоять у колі, вільно пропускають «мишу» під з'єднаними руками і заважають пробігати «коту». Коли «кіт» спіймає «мишу» або не може її спіймати, призначають другу пару.
Для того, щоб «кіт» швидше спіймав «мишу», у колі роблять кілька воріт, через які «кіт» може вільно вбігати і вибігати з кола. «Кіт» не має права переступати чи перестрибувати через руки гравців. Гравці, що стоять у колі, не повинні роз'єднувати руки.
ОСНОВНА ЧАСТИНА (25 ХВ.)
Гра «Ловля оленів»
Серед учасників вибираються два пастуха. Решта гравців - олені, розташовані всередині окресленого кола. Пастухи перебувають за колом, один проти одного. За сигналом вчителя , пастухи по черзі кидають м'яч в оленів, інші ж намагаються ухилитися від м'яча. Олень, в якого м'яч потрапив, вважається спійманим і виходить з кола. Після кількох повторень підраховує кількість спійманих оленів.
Гра « Совушка»
Гравці вільно розташовуються на майданчику, ведучий (совушка) знаходиться за її межами, в спеціально окресленому колі (в гнізді). За сигналом "День" - діти пересуваються по майданчику заданим способом (див. Нижче). За другим сигналом - "Ніч" грають завмирають в положенні угруповання сидячи. Совушка виходить полювати. Помітивши гравця, який неправильно виконав угруповання або поворухнувся, вона бере його за руку і відводить в своє гніздо, а сама встає на місце цього гравця. Гра повторюється з новим ведучим. Після закінчення гри відзначають гравців, які жодного разу не були провідними. Варіанти способів пересування: а) стрибками на двох ногах, б) стрибками на одній нозі; в) стрибками в присіді без опори і з опорою на руки; т) на четвереньках.
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА (5 ХВ.)
Шикування в одну колону, ходьба залою з виконанням різних вправ на відновлення.
Підбиття підсумків.
Вихід із зали.