Погоджено:
Директор НВК: __________С.О. Євгейчук
«____»______________________2019р.
«____»_______________________2020р.
Календарно - тематичне планування
З «Аеробіки»
У 5-7 класі
На 2019/2020 навчальний рік
Складено відповідно до навчальної програми з «Фізичної культури» для загальноосвітніх навчальних закладів.
(Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
Річна кількість годин - 34
Кількість годин на тиждень – 1
І семестр
№ п/п
|
Зміст уроку |
Дата
|
|
5-А |
5-Б |
||
1.
|
Вступ. Теоретичні відомості про історію виникнення та розвиток аеробіки. Роль та місце аеробіки у системі фітнесу. |
|
|
2. |
Правила безпеки на заняттях аеробікою. Заходи щодо попередження травм при виконанні фізичних вправ, особиста гігієна. Ознайомлення з основними частинами уроку. Назви базових аеробних кроків. |
|
|
3. |
Розучування комплексу загальнорозвиваючих вправ. Відчуття ритму. Освоєння основних рухів та базових кроків аеробіки. Методика вивчення кроку MARCHING/ WALKING на місці та з додаванням роботи рук і голови. Stretching з невеликим навантаженням.
|
|
|
4. |
Загальнорозвиваючі вправи. Освоєння основних рухів та базових кроків аеробіки. Навчання техніці виконання MARCHING/ WALKING в різних напрямках. Перебудова ліній з однієї у дві, з двох в чотири. Stretching з невеликим навантаженням. |
|
|
5. |
Загальнорозвиваючі вправи. Освоєння основних рухів та базових кроків аеробіки. Методика вивчення кроку SIDE TO SIDE (відкритий крок, перекат). Повторення вивченого на попередньому уроці. Stretching з невеликим навантаженням. |
|
|
6. |
Загальнорозвиваючі вправи. Освоєння основних рухів та базових кроків аеробіки. Закріплення уже вивчених елементів. Методика вивчення STEP TOUCH (приставний крок). STEP TOUCH з додаванням роботи рук. Stretching. |
|
|
7. |
Загальнорозвиваючі вправи. Освоєння основних рухів та базових кроків аеробіки. Повторення та закріплення вивчених вправ. Створення комбінації STEP TOUCH із MARCHING/ WALKING із додаванням роботи рук. Stretching. |
|
|
8. |
Загальнорозвиваючі вправи. Освоєння основних рухів та базових кроків аеробіки. Методика вивчення DOUBLE STEP TOUCH (подвійний приставний крок). Stretching |
|
|
9. |
Загальнорозвиваючі вправи. Закріплення основних рухів та базових кроків аеробіки. Створення нових комбінацій на основі вивчених вправ. Техніка виконання STEP TOUCH вперед і назад. Stretching. |
|
|
10. |
Загальнорозвиваючі вправи. Закріплення та освоєння основних рухів та базових кроків аеробіки. Методика вивчення кроку V-STEP (крок вперед у стійку нарізно).Stretching |
|
|
11. |
Загальнорозвиваючі вправи. Освоєння основних рухів та базових кроків аеробіки. V-STEP з додаванням роботи рук та в поєднанні з уже вивченими вправами. Stretching |
|
|
12. |
Загальнорозвиваючі вправи. Закріплення основних рухів та базових кроків аеробіки. Повторення усіх створених комбінацій. |
|
|
13. |
Загальнорозвиваючі вправи. Демонстрація самостійностворених комбінацій на основі вивчених вправ. Stretching. |
|
|
14. |
Загальнорозвиваючі вправи. Виконання вивчених основних рухів та базових кроків аеробіки нон-стоп. Створення загальної композиції на основі вивчених протягом семестру вправ. Stretching |
|
|
15. |
Загальнорозвиваючі вправи .Завершення створення загальної композиції та її відправювання. Stretching |
|
|
16. |
Підготовка до контрольного уроку. Відпрацювання усіх вивчених протягом семестру вправ та композицій..
|
|
|
17. |
Підсумковий урок. |
|
|
|