Конспект уроку з природознавства для 2 класу на тему "Тварини лісу"

Про матеріал
Конспект уроку з природознавства для 2 класу на тему "Тварини лісу". Мета. Поглиблювати знання учнів про тварин лісу; розвивати мислення, пам’ять; виховувати дбайливе ставлення до всього живого навколо нас. Компетентність. Соціальна та громадянська, екологічна грамотність та здорове життя, основні компетентності у природничих науках і технологіях. Наскрізні змістовні лінії. Здоров’я і безпека, екологічна безпека і сталий розвиток. Обладнання. Штучні квіти з паперу для об’єднання в групи, ТЗН, малюнки лісу та тварин, картки для малювання, насіння для виготовлення поробок, екологічний проект
Перегляд файлу

Виховна година.  3 клас.

Тема. Природа і ми.

Мета. Поглиблювати знання учнів про тварин лісу; розвивати мислення, пам’ять; виховувати дбайливе ставлення до всього живого навколо нас.

Компетентність. Соціальна та громадянська, екологічна грамотність та здорове життя, основні компетентності у природничих науках і технологіях.

Наскрізні змістовні лінії. Здоров’я і безпека, екологічна безпека і сталий розвиток.

Обладнання. Штучні квіти з паперу для об’єднання в групи, ТЗН, малюнки лісу та тварин, картки для малювання, насіння для виготовлення поробок, екологічний проект

Хід заходу.

І. Організація класу.

Вітаю вас , діти на цьому уроці.

Чекають на вас відкриття на кожному кроці.

Сьогодні знову до природи йдемо,

Цікаві завдання собі візьмемо.

В чарівному лісі прогуляємось,

Багато цікавого дізнаємось.

 

А зараз закрийте оченята і промовляйте за мною:

  • Я зможу сьогодні добре працювати.
  • Я особистість творча.
  • Я бажаю всім однокласникам успіхів.

ІІ. Повідомлення теми і мети.

Зараз  ми помандруємо лісом, зустрінемося з лісовими мешканцями, познайомимося з тими тваринами, які живуть у лісі.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Повторення правил поведінки в лісі

Але перед цим пригадаємо правила поведінки в лісі, користуючись проектом (зробленим напередодні).

 

  1. Робота над загадкою.

Все у зелені довкола:
Пасовища, ліс і поле.
Мчать струмочки до ріки,
Ліплять гнізда ластівки,
І в сороки новина, - 
Облетіла всіх вона,
Сповіщаючи: - …
(Весна)

 

  1. Об’єднання в групи

Весна нам приготувала подаруночки. (Діти беруть по одній квіточці.)

Ті діти, які отримали в подарунок тюльпан йдуть на лісову галявину під назвою «Малювання» , хто отримав нарцис – на галявину «Майстерня», конвалія – на галявину «Загадкову», бузок – галявина «Відео».

  1. Інструкція до роботи.
  • Як ви вважаєте, що будемо робити на галявині   «Малювання»?

Так на столах є картки з цифрами, фломастером з’єднуємо цифри, а потім за допомогою грифеля потрібного кольору розфарбовуємо малюнок.

  • На галявині «Майстерня»?

Дивлячись на зразок, виконуємо поробку.

  • На галявині «Загадковій»?

На картині ви бачите загадки, відгадавши, наклеюєте замість них малюнки звірів.

  • галявина «Відео»?

Подивитися фільм, запам’ятати інформацію, заповнити таблицю.

IV. Практична робота

  1. Робота на станціях
  2. Фізкультхвилинка
  3. Продовження роботи на станціях

Підведення підсумків після закінчення кожного виду роботи, виставляються бали в маршрутних листах.

  1. Фізкультхвилинка

Станем струнко!

 Руки в боки!

Пострибаєм, як сороки,

 Як сороки білобокі

Стирибу-стрибу! Скоки-скоки!

 А тепер, як жабенята

Хочем трохи пострибати.

Ква-ква-ква! Ква-ква-ква!

— Щоб спочила голова.

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

  • Що сподобалося?
  • Чому навчилися?

На столах ви бачите листочки різного кольору. Діти, які старалися – беруть листочки зеленого кольору, хто виконував завдання, але не дуже старався – жовтий, якщо зовсім не старався – червоний. Одягніть, будь ласка дерево.

Наш урок хочеться закінчити такими словами:

Все на землі, все треба берегти:

І звіра, й птаха і оту рослину,

Не чванься тим, що цар природи ти –

Бо врешті ти лише її частина.

Бережіть природу!

 

docx
Додано
3 листопада 2019
Переглядів
632
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку