Конспект уроку з природознавства "Підсумкова контрольна робота за І семестр"

Про матеріал

Конспект даного уроку допоможе вчителю у підготовці до контрольної роботи з природознавства у 3 класі.

Перегляд файлу

Предмет: Природознавство

Тема: Підсумкова контрольна робота за І семестр

Тема: Перевірити рівень знань дітей з вивчених тем; розвивати самостійність у роботі, пам'ять, увагу, логічне мислення; виховувати наполегливість.

Обладнання: Картки для індивідуальної роботи

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

ІІІ. Робота над темою

1. Пояснення вчителя.

2. Виконання контрольної роботи за варіантами.

 

І варіант

1.Вода у газоподібному стані – це

А) сніг і лід;   Б) пара;     В) дощ.

2.Вода потрібна:

А) тваринам;    Б) рослинам;        В) усім живим організмам.

 3. Які речовини не розчиняються   у воді? Підкресліть.

Крейда, сіль, глина, олія, пісок, цукор.

4. Який  газ потрібен для дихання організмів?

А) кисень;    Б) вуглекислий газ;   В)азот.

5.Упізнай корисну копалину за описом. Познач правильну відповідь.

Густа, в’язка, масляниста рідина, переважно темно-коричневого або чорного кольору, текуча, має різкий запах, легша за воду.

А) природний газ;    Б) нафта;    В) торф.

6.Що вбирають рослини з ґрунту?

А) повітря;       Б) воду та поживні речовини;      В) світло.

7.Чому Сонце – найголовніше джерело енергії?

____________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Назвіть царства живої природи.

1.__________________________________________

2.__________________________________________

3.__________________________________________

4.__________________________________________

9.У яких умовах ростуть папороті?

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

10. Назвіть групи рослин.

1.___________________________________

2.___________________________________

3.___________________________________

4.___________________________________

5.___________________________________

11. До якої групи рослин належать м’ята, конюшина, полин, звіробій?

_____________________________________________

12. Наведіть приклади хвойних рослин.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

13. Чого немає у папороті?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

14. Опиши сосну, підкреслюючи в таблиці відомості про неї.

Що це за рослина? Кущ, дерево, трав’яниста рослина.

Хвойна чи листяна?

Культурна чи дикоросла?

Які має органи? Стовбур, стебло, насіння, листя, корінь, квітка, плід, шишка

Де росте? У лісі, на луках, у полі

Світлолюбна чи тіньовитривала

 

15. Запиши умови, які необхідні для існування рослин.

 

__________________________________________________________________

 

 

ІІ варіант

1.Вода у твердому  стані – це

А) сніг і лід;   Б) пара;     В) дощ.

2.Без води не можуть жити:

А) тварини;    Б) рослини;        В) усі живі організми.

 3. Які речовини розчиняються у воді? Підкресліть.

Крейда, сіль, глина, олія, пісок, цукор.

4. Де немає повітря?

А)навколо Землі;     Б) у космосі;     В) у воді та ґрунті.

5.Упізнай корисну копалину за описом. Познач правильну відповідь.

Тверда, горюча, чорного, сірого або коричнево-бурого кольору, має металевий блиск, крихка.

А) торф;              Б) вапняк;             В)кам’яне вугілля.

6.Для кого ґрунт є середовищем існування?

А) Бджіл, кажанів, їжаків, косуль.

Б) Зайців, метеликів, білок, черепах.

В) Польових мишей, мурашок, дощових черв’яків.

7. Як можна зберігати тепло вдома?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Назвіть царства живої природи.

1.__________________________________________

2.__________________________________________

3.__________________________________________

4.__________________________________________

9.У яких умовах ростуть мохи?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10. Назвіть групи рослин.

1.___________________________________

2.___________________________________

3.___________________________________

4.___________________________________

5.___________________________________

11. До якої групи рослин належать калина, бузок шипшина?

_____________________________________________

12. Наведіть приклади квіткових рослин.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

13.Чого немає у хвойних рослин?

____________________________________________________________________________________________________________________________________

14. Опиши каштан, підкреслюючи в таблиці відомості про неї.

Що це за рослина? Кущ, дерево, трав’яниста рослина.

Хвойна чи листяна?

Культурна чи дикоросла?

Які має органи? Стовбур, стебло, насіння, листя, корінь, квітка, плід, шишка

Де росте? У лісі, на луках, у парках

Світлолюбна чи тіньовитривала

 

15. Запиши умови, які необхідні для існування рослин.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3. Фізкультхвилинка

4. Продовження виконання контрольної роботи.

IV. Підсумок уроку.

  1. Збір робіт.
  2. Гра «Хто швидше».
docx
Додано
28 грудня 2017
Переглядів
2764
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку