До розіграшу
залишилось:
14 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Конспект уроку з природознавства "Різноманітність рослин"

Про матеріал

Розробка даного конспекту допоможе вчителю цікаво провести урок з природознавства у 3 класі.

Перегляд файлу

Предмет: Природознавство

Клас: 3

Тема: Різноманітність рослин

Мета: Ознайомити учнів з різноманітністю живих організмів на Землі, виділити їх характерні особливості; розвивати допитливість, зв’язне мовлення, мислення, увагу, спостережливість; виховувати почуття краси, любові до природи і всього живого.

Обладнання: Таблиці, малюнки.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Пролунав уже дзвінок

Починається урок!

На уроці не куняй –

Працюй активно та природу вивчай!

ІІ. Хвилинка спостережень

  • Який зараз місяць?
  • Що ви можете сказати про тривалість дня? ночі?
  • Яка вранці була температура повітря?
  • Які опади були сьогодні?

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  • Пригадайте, що таке природа.
  • На які дві групи вона поділяється?
  • Що таке жива природа?
  • Що належить до живої природи?
  • Що таке нежива природа?
  • Що належить до неживої природи?

ІV. Мотивація навчальної діяльності

  • Діти, сьогодні ми з вами починаємо вивчати нову тему «Рослини, тварини та їх середовища життя».
  • Як ви гадаєте про що ми можемо дізнатись вивчаючи цю тему? (Відповіді дітей (Метод «Мікрофон»)).

V. Повідомлення теми і мети уроку

- Діти, погляньте на дошку (на дошці малюнки з різними рослинами), як ви гадаєте про що сьогодні буде наш урок? (Відповіді дітей).

- Так, сьогодні ви дізнаєтеся більше про ознаки рослин та їх різноманітність.

VІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Розповідь учителя з елементами бесіди.
  • Усі живі організми можна поділити на 4 царства.

  • Між цими царствами існує тісний зв'язок. Завітаємо у царство «Рослин».
  • Яке значення мають рослини у природі? (Міркування учнів)
  • До якої природи відносять рослини? Чому?
  1. Бесіда про значення рослин для людей.
  2. Робота з підручником (с. 77- 80).
  3. Фізкультхвилинка

Тут трава росте висока ,

Тут стежинонька вузька.

Вище руки, вище ноги —

Не проста у нас дорога.

А тепер ідемо боком —

Із підскоком, із підскоком.

Походили на носочках,

А тоді на п'ятах.

Випростали добре спини

 

VІІ. Узагальнення й систематизація знань

  1. Робота в зошиті.
  2. Хвилинка – цікавинка.
  • Найвище дерево на планеті Земля – це  Гіперіон, який відібрав титул і на сьогоднішній день залишається найвищим деревом у світі. Він був відкритий 25 серпня 2006 року натуралістами Крісом Аткінсом і Майклом Тейлором. Дерево було виміряно, і його висота склала 115,55 метрів, а діаметр 4,84 метра. Точне місце розташування Гіперіона не було відкрито громадськості, через страх, що туристи можуть порушити екосистему життя дерева. Площа цього гіганта оцінюється в 502 квадратних метра, а його приблизний вік становить 700-800 років.

http://cikavo-znaty.com/wp-content/uploads/2017/05/1433185923_10.jpg

  •  Природа невпинно підносить нам найцікавіші екземпляри рослин і тварин. У лісовому масиві можуть виростати товсто ствольні, могутні, довголітні і навіть самі маленькі по висоті дерева. Наприклад, своїми малими розмірами відомо дерево під назвою «Карликова верба» (Salix Herbacea). Саме це деревоподібна рослина, зване також «Вербою трав’янистої», є самим маленьким деревом у світі. Висота сягає не більше семи сантиметрів. Зустрічається ця рослина на півночі Атлантики.

Найменше дерево в світі Верба трав'яниста

 

  1. Кросворд «Рослини» (малюнковий)

 

 

Б

У

Р

Я

К

 

 

П

А

П

О

Р

О

Т

Ь

 

А

Й

С

Т

Р

А

 

 

 

 

Л

И

П

А

 

 

Я

Л

И

Н

К

А

 

С

О

С

Н

А

 

 

 

М

О

Х

И

 

 

 

 

 

VІІІ. Підсумок уроку

  • Прочитайте висновки на с.80.
  • У чому виявляється різноманітність рослин? Наведіть приклади.
  • Де ростуть мохи?
  • Чим водорості відрізняються від мохів.
  • У яких умовах ростуть папороті?
  • Яка група рослин не має квітів і плодів?
  • До якої групи належать липа, тополя і клен?
  • Що зайве айстра, яблуня, ялинка?
  • Яке значення для вас мають рослини?
  • Що ви повинні робити, що рослини не зникали з нашої планети?

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
28 грудня 2017
Переглядів
1478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку