Конспект уроку з соціально – побутового орієнтування для дітей 2-го класу.Тема: «Види одягу та правила догляду за ним»

Про матеріал
Мета: Навчити розрізняти види одягу, формувати вміння класифікувати та розрізняти чистий та брудний одяг, сортувати його до пральної машини та шафи; Удосконалювати знання про те, для чого людині потрібна різна одежа (в холодну і теплу погоду); Розвивати пізнавальну активність; формувати культуру мовлення, коригувати вимову; Виховувати культурно гігієнічні навички, охайність, бережливе ставлення до одягу; виховувати акуратність. Обладнання: програмові малюнки, картки
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Конспект уроку з соціально – побутового орієнтування для дітей 2-го класу. Тема: «Види одягу та правила догляду за ним»Підготуваластудентка 1 курсугрупи 1мзксф. Жахалова Світланам. КИЇВ 2023

Номер слайду 2

Мета: Навчити розрізняти види одягу, формувати вміння класифікувати та розрізняти чистий та брудний одяг, сортувати його до пральної машини та шафи; Удосконалювати знання про те, для чого людині потрібна різна одежа (в холодну і теплу погоду);Розвивати пізнавальну активність; формувати культуру мовлення, коригувати вимову;Виховувати культурно гігієнічні навички, охайність, бережливе ставлення до одягу; виховувати акуратність. Обладнання: програмові малюнки, картки.

Номер слайду 3

Хід уроку 1. Організаційний момент. Вітання. Перевірка відсутніх у класі. Бесіда на тему який у дітей настрій. Вчитель пропонує роздивитися одяг один одного. Потім подивитися на зображення та назвати все це одним словом (одяг). - Які види одягу намальовані на малюнку? - Що одягне дівчинка? - Що одягне хлопчик? Відповіді дітей

Номер слайду 4

2. Основний етап. Колись давним-давно на нашій планеті, завжди було тепло і людям одяг і взуття були не потрібні. Але поступово на Землі стало холоднішати, і люди почали мерзнути. Люди придумали загортатися у шкури звірів. Спочатку люди просто зв'язували і обмотували шкіри навколо тіла. Через якийсь час шкури навчилися пов'язувати і переплітати. Поступово людина навчилася обробляти шкури. Минав час, і люди навчилися робити тканини, а з них одяг. Дидактична гра : « Коли і як треба вдягатися»Зі зміною пір року змінюється і наш одяг. Давайте роздивимось що ми вдягнемо влітку та восени. Діти роздивляються малюнок ( кожному роздається малюнок та картки з одягом), класифікують одяг, розкладаючи у себе відповідну картку з одягом до сезону. Після гри діти обгрунтовують свої дії.

Номер слайду 5

Дидактична гра «Де мій одяг» Роздивись одяг. Чи однаковий він за розміром? Допоможи хлопчикам відшукати свій одяг.(Учні по черзі підходять до вчителя, беруть одну картку з намальованим одягом та відповідно до розміру одягу кладуть біля картинки хлопчика, якому вона підходить)

Номер слайду 6

Бесіда за малюнком. Вчитель пропонує учням роздивитися два малюнки ( охайний та неохайний хлопчик).-Кого ви бачите на малюнках?-Чи однаково виглядають хлопчики?-Хто з хлопчиків вам подобається? Чому?(Відповіді дітей). Вчитель пояснює, що треба бути завжди охайним, слідкувати за своїм одягом.

Номер слайду 7

Для того щоб бути чистим та охайним за своїм одягом потрібно слідкувати. Брудний одяг треба складати в пральну машину, а от чистий, випраний одяг необхідно складати у шафу. Вчитель пропонує роздивитися малюнки брудного та чистого одягу. Дидактична гра «Розсортуй одяг»Кожній дитині надається набір карток і вона сортує брудний одяг у пральну машину, чистий- у шафу.

Номер слайду 8

3. Заключний етап. Підведення підсумків. Діти, що ми з вами сьогодні одяг? (одяг)Чи завжди був у людей одяг? (ні)Навіщо нам одяг?(відповіді дітей)Чи треба доглядати за одягом? Як? (відповіді дітей)Рефлексія. Дітки, чи сподобався вам наш сьогоднішній урок?Що цікавого ви дізналися? Оцінювання. Вчитель хвалить учнів, каже що вони молодці, були дуже уважними та працьовитими. Урок закінчено

pptx
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Презентації
Інкл
Додано
2 грудня 2023
Переглядів
848
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку