конспект уроку з теми "Легка атлетика"

Про матеріал
План-конспект з модуля "Легка атлетика" для учнів 7 класу Завдання: 1. Повторити бігові вправи. 2. Вдосконалювати техніку стрибка з місця. 3. Сприяти розвитку швидкості та швидкісно-силових якостей за допомогою естафет.
Перегляд файлу

План-конспект уроку

для учнів 7 класу

Модуль: Легка атлетика

Завдання: 1. Повторити бігові вправи.

                    2. Вдосконалювати техніку стрибка з місця.

                  3. Сприяти розвитку швидкості та швидкісно-силових якостей за допомогою      естафет.

Інвентар: секундомір, набивний м’яч, скакалка, м’яч.

Місце проведення: спортивний майданчик.

№ з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні

                 вказівки

І.

 

1.

 

2.

 

3.

 

 

 

 

 

4.

5.

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

Підготовча частина

 

Привітання з класом, повідомлення завдань уроку.

Повторити правила безпеки та заміряти ЧСС.

Стройові вправи.

Різновиди ходьби:

-на носках;

-на п’ятках;

-на зовнішній/внутрішній стороні стопи.

Біг.

Вправи на відновлення дихання.

Комплекс ЗРВ на місці:

1.В. п – стійка ноги нарізно, руки на поясі.

1 – нахил голови вперед,

2 – назад,

3 – вліво,

4 – вправо.

 

2.В. п – те ж саме.

1-2-3-4 кругові оберти головою вліво,

1-2-3-4 – вправо.

 

3. В. п – стійка ноги нарізно, руки в сторони.

1-2-3-4 кругові оберти в кістьовому суглобі,

5-6-7-8 – кругові оберти ліктовому суглобі

9-10-11-12- кругові оберти в ліктьовому суглобі.

 

4. В.П.- ноги нарізно, руки на пояс

1-нахил тулуба вперед

2-назад

3-вправо

4-вліво

 

5.В. п – стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1-2-3-4 - кругові оберти тазом вліво,

5-6-7-8 – вправо

 

6.В. п – стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1 – нахил до лівої ноги,

2 – до землі,

3 – до правої,

4 – в. п.

 

7. В. п – стійка ноги разом, руки на поясі.

1 – випад вперед правою ногою,

2 – в. п.,

3 – лівою ногою,

 4 – в. п.

 

8. В.п.- ноги разом, руки на пояс

1-випад вправу сторону

2-в.п

3-випад вліву сторону

4-в.п

 

9. В. п. – основна остійка

1-8 - стрибки на правій.

1-8 - стрибки на лівій.

1-8 - стрибки на двох.

ЧСС

15'

 

30''

 

30''

 

1'

 

 

 

 

 

30''

30''

12'

Перевірити  наявність форми.

Пересвідчитись у готов-

ності до уроку.

 

Повороти на місці.

Рух в  повільному темпі, слідкувати за правильним положенням спини.

 

Дотримуватись дистанції, в повільному темпі.

Метод- фронтальний. Темп повільний,   амплітуда збільшується поступово.

 

 

 

Темп середній

ІІ

8.

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

Основна частина

Бігові вправи

-біг високо піднімаючи коліна

-біг з закиданням гомілок назад

-приставним правим кроком

-приставним лівим кроком

Стрибок у довжину з місця

Вихідне положення:  стійка ноги нарізно на ширині ступні, ступі паралельно, носки біля визначеної лінії. Перед початком стрибка треба підвестися на носки, підняти руки вгору, потім опуститись на всю ступню, ноги напівзігнуті, руки відвести назад, тулуб нахилити вперед (положення «старт плавця»). Під час виконання стрибка відштовхуємось двома ногами і робимо водночас  мах руками  вперед - вгору, енергійно випрямляється тулуб. У фазі польоту ноги згинаються, коліна підтягуються до грудей, руки вперед. Все  тіло спрямовано уперед. Приземлення виконується тільки на напівзігнуті ноги, руки вперед, забезпечуючи тим самим м'яке стійке приземлення.

Рухлива гра "Виклик номерів"

Правила.

Вчитель називає який-небудь номер, наприклад «вісім». Тоді восьмі номери обох команд біжать до набивних м’ячів, оббігають їх і повертаються на свої місця. Хто прибіг першим – приносить своїй команді виграшне очко. Потім викликають інші номери і так до тих ігор, поки усі гравці не будуть викликані. Виграє команда, яка набрала найбільше очок.

25'

7'

 

 

 

 

10'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод. На спортивному майданчику або на футбольному полі. Повернення на лінію старту кроком.

Пояснити завдання чітко, зрозуміло. Показ вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти розподіляються на дві команди, стають у шеренги на відстані 6-10 м одна від одної та розраховуються за порядком номерів. У 8-10 м збоку від шеренги лежать набивні м’ячі

ІІІ.

11.

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

14.

15.

16.

 

17.

 

 

Заключна частина

Вправи для відновлення дихання та розслаблення м’язів.

 

Вправи на увагу

«Всі до своїх прапорців»

Гравці утворюють два кола. У центрі кожного кола стоїть гравець із кольоровим прапорцем.

За першим сигналом усі, крім гравців з прапорцями, розбігаються по майданчику.

За другим сигналом усі гравці зупиняються й заплющують очі, гравці з прапорцями переходять на інші місця.

За третім сигналом гравці розплющують очі, біжать до свого прапорця й збираються навколо нього, взявшись за руки.

Виграє команда, що прибігла першою. При повторенні гри призначають інших гравців, які тримають у центрі кожного кола кольоровий прапорець. У гру можна грати з 3-4 кольоровими прапорцями.

Вимірювання ЧСС 10-15 сек.

 

 

Шикування.

Підведення підсумків уроку.

Завдання додому.

 

Організаційний від із залу

5'

Темп повільний. Домог-

тись зниження активності організму.

 

Пояснити правила гри

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Порівняти з ЧСС на початку та всередині  уроку.

 

 

Згинання та розгинання рук в упорі

 

docx
Додано
5 листопада 2023
Переглядів
237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку