Конспект Уроку з теми Одяг

Про матеріал

Тема: “Clothes”

Підтема: “ Clothes we wear”

Мета: практична – сформувати репродуктивну лексичну навичку (на матеріалі слів, пов'язаних з темою “Clothes”;

  • -сформувати вміння монологічного та діалогічного мовлення;
  • -удосконалити вміння творчо працювати в групах.

освітня – удосконалювати вживання в мовленні граматичних структур .

виховна – виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови, культуру спілкування

розвиваюча – розвивати мовленнєві компетенції учнів та їх зацікавленість у вивченні теми

Перегляд файлу

 

План – конспект уроку

Тема: Clothes

Підтема: Clothes we wear

Мета: практична – сформувати репродуктивну лексичну навичку (на матеріалі слів, повязаних з темою Clothes”;

  • сформувати вміння монологічного та діалогічного мовлення;
  • удосконалити вміння творчо працювати в групах.

            освітня    – удосконалювати вживання в мовленні граматичних структур .

           виховна       виховувати  пізнавальний  інтерес  до  вивчення  англійської  мови,  культуру  спілкування

         розвиваюча – розвивати мовленнєві  компетенції  учнів  та  їх  зацікавленість  у  вивченні  теми

Обладнання: підручник, слайди, роздатковий матеріал.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап. Мета. Прийом

Зміст роботи

  1. Організація класу

Прийом: слово вчителя

 

 

 

  1. Мовленнєва зарядка

Прийом: активізація уваги та мислення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Перевірка домашнього завдання

Прийом: робота з класом

 

 

 

 

  1. Введення нових ЛО.

Прийом: - прийоми запам’ятовування,.

 

  1. Закріплення матеріалу

Прийом: конкретизація

і закріплення вже

набутих знань

Прийом: активізація уваги та мислення

 

 

 

 

 

 

 

  1. Робота зтекстом

Прийом: oдержання з текстy чи ілюстрації підручника нових знань

 

 

 

 

  1. Кінець уроку

Повідомлення домашнього завдання

Прийом: слово вчителя

 

 

 

 

 

 

  1. Підведення підсумків, виставлення оцінок

 

Завершення уроку

T: Good morning, children!

I hope you are all in good mood and ready for English lesson. Are you ready, kids? (Yes)

Let's get started

Tell me please, who is absent?

 

 

T: Let’s play a game, which is called :‘The chain”. The first student says a word, which refers to

“Clothes”. The second student repeats the first student’s word and adds his own word. The third has

to repeat two words and add his one. Foe example, 1: Tshirt; 2: T-shirt, suit; 3: T-shirt, suit, blouse.

[. . .]

T: Well done. 

Now, you may guess that today we will talk about Clothes. And the topic of our lesson is “Clothes we wear”

Т: Please, open your copybooks and write down the date from the blackboard.

 

And, let`s check your home task. Who can tell me what was your home task?

I guess your home task was to read the text at page 180. And Exercisse 3 after that text.

Well. Now, I will give you this dialogue, divided into several parts. Your task will be to put these parts in the proper order.

T: OK, good for you.

 

T. Read and write down the words from our topic into your dictionaries.

T: OK, good job, thank you

 

 

T: Look at the pictures and match the styles with pictures of these people. And explain why do you think so.

E x a m p l e: I think the girl in Photo 1 is very romantic because she is dressed in white and she is smiling.

 

T: Well done

 

T: Now, open your books at page 185. And find text №2

 

 

Т: We hawe “N” minutes left. Its high time to put dоwn your home task.

 Open your daybooks, and write down the task from the blackboard.

Ex. 4 P. 189 .

You need to write a short story about the clothes you wear.

Say: where did you buy them, who influences your choice, what does your friends think of them

T: Open your daybooks, and write down the task from the blackboard.

 

You were active today

The most active were :

And you should be more active.

The lesson is over, you are free.  Good-bye!

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Самардак Вадим
Додано
16 квітня 2018
Переглядів
712
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку