Конспекр уроку з української мови, пропедений у 4 класі. Пергий урок по темі "Дієслово". Урок тематичний - урок Любові. З використанням модульного навчання.
ТЕМА: Дієслово. Повторення вивченого про дієслово як частину мову. Роль дієслів у реченні.
МЕТА: Повторити і поглибити знання учнів про дієслово як частину мови, його граматичні ознаки. Виробляти вміння розрізняти дієслова серед інших частин мови. Розвивати зв’язне мовлення учнів. Виховувати почуття любові до ближнього.
Обладнання: індивідуальні картки, таблиця «Дієслово», сердечка.
Тип уроку: Урок ЛЮБОВІ
ХІД УРОКУ
І. Організаційна частина.
ІІ. Фронтальне опитування. Проблемне питання.
На дошці записані слова
Свято, Вас, почуття, чотирнадцяте, любов, романтичне, друг, святий, листівка, лютий, серце, закохані, цінувати, вітає, люблю.
(відповіді дітей)
ІІІ. Оголошення теми і завдань уроку.
IV. Повторення і закріплення вивченого про дієслово.
Л ю юб бо люблю люблять
Усе на світі починається з любові.
а) Слухання вірша К. Перелісної «Дуже люблю»
б) Запис дієслів з вірша
Матусю, дай ручки твої поцілую,
За шийку тебе обійму,
І щічки погладжу.
Ти знаєшь, матусю,
Як дуже тебе я люблю!
І ти мене любиш, хоч я неслухняна,
Частенько і шкоду роблю.
Та ти все пробачиш,
Мене поцілуєшь,
І я тебе дуже люблю!
Не той друг, хто медом маже, …
Нових друзів май, …
Не маєш друга – шукай, …
Друзі пізнаються …
Дружба, як дзеркало, …
В лиху годину …
Любов – це задуманий погляд… (рухи очима вліво – вправо)
Любов – це постріл очима … (кліпання очима)
Любов – це коли дуже сильно б’ється серце. А щоб серце частіше застукало, встаньте з-за парт і присядьте 5 разів (присідання).
Учні сідають на свої місця.
Діти записують слова на дошці посередині
Вчився вчуся вчитимусь
Старався стараюсь старатимусь
Працював працюю працюватиму
(це дієслова, кожен стовпчик – це час дієслова)
- Ну я не можна не згадати про любов, яка є у кожного з вас до ближнього свого. Хтось уже по-стправжньому захоханий, іншим – просто хтось подобається. Та безперечно одне – усе на світі починається з любові. Наступне завдання творче.
Усе на світі . . . з любові
Усі ми . . . посеред любові. Діти . . . своїх батьків, брати – сестер, люди . . . один одного. З любові чоловіка і жінки . . . сім’я. Через любов до своєї нації . . . країна.
- Визначте граматичну основу кожного речення.
- Яким членом речення виступає дієслово?
V. Підсумок уроку.
Подарунки- валентинки.