До розіграшу
залишилось:
11 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Конспект уроку з української мови для 3-го класу на тему "Власні та загальні іменники. Велика буква у власних назвах."

Про матеріал

Конспект уроку з української мови для 3-го класу на тему "Власні та загальні іменники. Велика буква у власних назвах."

Перегляд файлу

Тема: Власні та загальні іменники. Велика буква у власних назвах.

Мета: ознайомити учнів з такими поняттями як «власні іменники» та «загальні іменники»; вчити практично вживати їх у власному мовленні; розвивати вміння аналізувати, узагальнювати; виховувати інтерес до вивчення рідної мови, любов і дбайливе ставлення до Батьківщини.

Обладнання: ТЗН (мультимедійний комплекс, відеоматеріали), наочний матеріал, підручник, зошит.

Тип уроку: комбінований.

 

Хід уроку

І.  Організаційний момент

1. Привітання

Сьогодні у нас незвичайний урок.

У світ фантазії зробимо крок.

А з творчістю ми вже стрічались не раз,

І знову вона завітала до нас.

2. Перевірка готовності до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.  Словниковий диктант

— Запишіть слова, розподіляючи їх за питаннями хто? або що?.

Ведмідь, кукурудза, голуб, суниця, полуниця, хвилина, секунда, шпак, вівця, троянда, метелик, тополя.

— Поставте наголос у словах.

— Усно складіть речення з одним з цих слів.

2.  Робота за вправою 252 (с. 104)

— Прочитайте вірш Романа Завадовича.

— Спишіть вірш. Підкресліть іменники, які називають імена людей.

— Чому ці слова пишуться з великої букви?

— Яким великим українцям належать ці імена?

— Чому виділене слово пишемо з великої букви?

— Які ще слова можуть писатися з великої букви?

ІІІ.  Повідомлення теми, мети уроку

  1. Перегляд відеоролику за темою уроку.

https://www.youtube.com/watch?v=rrR3ytLwP-4

— Сьогодні ми детальніше дізнаємося про правопис слів з великої букви,

ознайомимося з новими поняттями.

ІV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

  1. Ознайомлення з теоретичним матеріалом (с. 104)
  2. Перегляд відеоролику за темою уроку.

https://www.youtube.com/watch?v=KOGy3TP4PZs

— Які іменники називаються загальними? Як вони пишуться?

— Наведіть приклади загальних іменників.

— Які іменники називаються власними? Як вони пишуться?

— Наведіть приклади власних іменників.

2.  Робота за вправою 253 (с. 104)

— Прочитайте текст.

— Де народився Т. Г. Шевченко?

— Яким було життя малого Тараса?

— Назвіть найкращих друзів хлопчика.

— Кого найбільше любив малий Тарас?

3.  Вибіркове списування

— Випишіть власні іменники із вправи 253.

Перевірка виконання.

Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=XhIJwBW5WzM

V.  Узагальнення й систематизація отриманих знань

1.  Робота за вправою 254 (с. 105)

— Прочитайте текст.

— Про кого в ньому йдеться?

— Де народився відомий український письменник?

— Де навчався Іван Франко?

— Спишіть текст.

— Підкресліть загальні назви однією рискою, власні — двома.

 

2.  Робота за схемою

— Дайте усні відповіді на запитання за схемою «іменник + власна назва».

Хто доглядає ліс?

Хто купив цукерку

Хто стереже дім?

Хто сьогодні черговий?

 

VІ. Підсумок уроку

— Як пишуться власні іменники? Наведіть приклади.

— Як пишуться загальні іменники? Наведіть приклади.

 

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кошельник Андрій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
12 лютого
Переглядів
195
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку