Тестування з теми «Будова слова. Речення »
І в.
1.Що потрібно зробити, щоб визначити закінчення?
а) підібрати спільнокореневе слово;
б) змінити слово;
в) визначити спочатку корінь
2.Що таке префікс?
а) частина слова, яка стоїть перед коренем і служить для утворення нових слів;
б) частина слова, яка стоїть після кореня і служить для утворення нових слів;
в) частина слова, яка стоїть після суфікса
3.Без чого не може існувати слово?
а) без префікса;
б) без кореня;
в) без суфікса
4.Що є частинами слова?
а) префікс, корінь, суфікс, закінчення;
б) крапка, кома, тире
5.Змінити словатак, щоб відбулося чергування приголосних.
Дорога - …;муха - …;рука - …
6. Списати, вставляючи пропущені букви. Дібрати перевірні слова.
В…шневий,в…сна,кл…новий
7.Розібрати слова за будовою.
Димок,дубовий,вода,безводний
8.Списати, підкреслити граматичну основу речення, встановити зв'язок слів у реченні.
Пухнасті сніжинки летіли до землі.
ІІ в.
1.Що потрібно зробити, щоб визначити корінь у слові?
а)змінити слово;
б) дібрати кілька спільнокореневих слів;
в) визначити спочатку закінчення.
2.Що таке суфікс?
а) частина слова, яка стоїть перед коренем і служить для утворення нових слів;
б) частина слова, яка стоїть після кореня і служить для утворення нових слів;
в) частина слова без закінчення.
3.Що є частинами слова?
а) префікс, корінь, суфікс, закінчення;
б) крапка, кома, тире
4.Що таке основа слова?
а) змінна частина слова;
б) частина слова без закінчення;
в) частина слова, яка стоїть після суфікса.
5.Змінити словатак, щоб відбулося чергування приголосних.
Книга - …;кожух - …;ріка - …
6. Списати, вставляючи пропущені букви. Дібрати перевірні слова.
З…лений,гр…бний,з…ма
7.Розібрати слова за будовою.
Грибок,зелений, верба,безхмарний
8.Списати, підкреслити граматичну основу речення, встановити зв'язок слів у реченні.
Із глибокого снігу вилетіли тетеруки.
Тестування з теми «Будова слова»
І в.
1. Що потрібно зробити, щоб визначити закінчення?
а) підібрати спільнокореневе слово;
б) змінити слово;
в) визначити спочатку корінь
2. Що таке префікс?
а) частина слова, яка стоїть перед коренем і служить для утворення нових слів;
б) частина слова, яка стоїть після кореня і служить для утворення нових слів;
в) частина слова, яка стоїть після суфікса
3. Без чого не може існувати слово?
а) без префікса;
б) без кореня;
в) без суфікса
4. Що є частинами слова?
а) префікс, корінь, суфікс, закінчення;
б) крапка, кома, тире
5. Змінити слова так, щоб відбулося чергування приголосних.
Дорога - …; муха - …; рука - …
6. Списати, вставляючи пропущені букви. Дібрати перевірні слова.
В…шневий, в…сна, кл…новий
7. Розібрати слова за будовою.
Димок, дубовий, вода, безводний
8. Списати, підкреслити граматичну основу речення, встановити зв’язок слів у реченні.
Пухнасті сніжинки летіли до землі.
ІІ в.
1. Що потрібно зробити, щоб визначити корінь у слові?
а) змінити слово;
б) дібрати кілька спільнокореневих слів;
в) визначити спочатку закінчення.
2. Що таке суфікс?
а) частина слова, яка стоїть перед коренем і служить для утворення нових слів;
б) частина слова, яка стоїть після кореня і служить для утворення нових слів;
в) частина слова без закінчення.
3. Що є частинами слова?
а) префікс, корінь, суфікс, закінчення;
б) крапка, кома, тире
4. Що таке основа слова?
а) змінна частина слова;
б) частина слова без закінчення;
в) частина слова, яка стоїть після суфікса.
5. Змінити слова так, щоб відбулося чергування приголосних.
Книга - …; кожух - …; ріка - …
6. Списати, вставляючи пропущені букви. Дібрати перевірні слова.
З…лений, гр…бний, з…ма
7. Розібрати слова за будовою.
Грибок, зелений, верба, безхмарний
8. Списати, підкреслити граматичну основу речення, встановити зв’язок слів у реченні.
Із глибокого снігу вилетіли тетеруки.