Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 11 по 20 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 21 серпня.

Контрольна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з української мови для 3 класу по темі " Речення. Будова слова"

Про матеріал

Тестування з теми «Будова слова. Речення »

І в.

1.Що потрібно зробити, щоб визначити закінчення?

а) підібрати спільнокореневе слово;

б) змінити слово;

в) визначити спочатку корінь

2.Що таке префікс?

а) частина слова, яка стоїть перед коренем і служить для утворення нових слів;

б) частина слова, яка стоїть після кореня і служить для утворення нових слів;

в) частина слова, яка стоїть після суфікса

3.Без чого не може існувати слово?

а) без префікса;

б) без кореня;

в) без суфікса

4.Що є частинами слова?

а) префікс, корінь, суфікс, закінчення;

б) крапка, кома, тире

5.Змінити словатак, щоб відбулося чергування приголосних.

Дорога - …;муха - …;рука - …

6. Списати, вставляючи пропущені букви. Дібрати перевірні слова.

В…шневий,в…сна,кл…новий

7.Розібрати слова за будовою.

Димок,дубовий,вода,безводний

8.Списати, підкреслити граматичну основу речення, встановити зв'язок слів у реченні.

Пухнасті сніжинки летіли до землі.

ІІ в.

1.Що потрібно зробити, щоб визначити корінь у слові?

а)змінити слово;

б) дібрати кілька спільнокореневих слів;

в) визначити спочатку закінчення.

2.Що таке суфікс?

а) частина слова, яка стоїть перед коренем і служить для утворення нових слів;

б) частина слова, яка стоїть після кореня і служить для утворення нових слів;

в) частина слова без закінчення.

3.Що є частинами слова?

а) префікс, корінь, суфікс, закінчення;

б) крапка, кома, тире

4.Що таке основа слова?

а) змінна частина слова;

б) частина слова без закінчення;

в) частина слова, яка стоїть після суфікса.

5.Змінити словатак, щоб відбулося чергування приголосних.

Книга - …;кожух - …;ріка - …

6. Списати, вставляючи пропущені букви. Дібрати перевірні слова.

З…лений,гр…бний,з…ма

7.Розібрати слова за будовою.

Грибок,зелений, верба,безхмарний

8.Списати, підкреслити граматичну основу речення, встановити зв'язок слів у реченні.

Із глибокого снігу вилетіли тетеруки.

Перегляд файлу

                         Тестування з теми   «Будова слова»

                                                  І в.

 

1.  Що потрібно зробити, щоб визначити закінчення?

       а) підібрати спільнокореневе слово;

       б) змінити слово;

       в) визначити спочатку корінь

2.  Що таке префікс?

     а) частина слова, яка стоїть перед коренем і служить для утворення нових слів;

     б) частина слова, яка стоїть після кореня і служить для утворення нових слів;

     в) частина слова, яка стоїть після суфікса

3.  Без чого не може існувати слово?

     а) без префікса;

     б) без кореня;

     в) без суфікса

4.  Що є частинами слова?

     а) префікс, корінь, суфікс, закінчення;

     б) крапка, кома, тире

5.  Змінити слова  так, щоб відбулося чергування приголосних.

      Дорога - …;      муха - …;      рука - …

 

6. Списати, вставляючи пропущені букви. Дібрати перевірні слова.

    В…шневий,  в…сна,  кл…новий

7.  Розібрати слова за будовою.

     Димок,  дубовий,  вода,  безводний

8.  Списати, підкреслити граматичну основу речення, встановити звязок слів у реченні.

     Пухнасті сніжинки летіли до землі.

 

 

                                                    ІІ в.

 

1.  Що потрібно зробити, щоб визначити корінь у слові?

     а)  змінити слово;

     б) дібрати кілька спільнокореневих слів;

     в) визначити спочатку закінчення.

2.  Що таке суфікс?       

     а) частина слова, яка стоїть перед коренем і служить для утворення нових слів;

     б) частина слова, яка стоїть після кореня і служить для утворення нових слів;

     в) частина слова без закінчення.

3.  Що є частинами слова?

     а) префікс, корінь, суфікс, закінчення;

     б) крапка, кома, тире

4.  Що таке основа слова?

     а) змінна частина слова;

     б) частина слова без закінчення;

     в) частина слова, яка стоїть після суфікса.

 

5.  Змінити слова  так, щоб відбулося чергування приголосних.

      Книга  - …;      кожух - …;      ріка - …

 6. Списати, вставляючи пропущені букви. Дібрати перевірні слова.

    З…лений,  гр…бний,  з…ма

7.  Розібрати слова за будовою.

     Грибок,  зелений, верба,  безхмарний

8.  Списати, підкреслити граматичну основу речення, встановити звязок слів у реченні.

     Із глибокого снігу вилетіли тетеруки.

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Додано
12 лютого
Переглядів
515
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку