1 липня о 18:00Вебінар: Дискусія та дебати в освітньому процесі

Контрольна робота. Перевірка мовних знань і вмінь з української мови для 3 класу по темі " Речення. Будова слова"

Про матеріал

Тестування з теми «Будова слова. Речення »

І в.

1.Що потрібно зробити, щоб визначити закінчення?

а) підібрати спільнокореневе слово;

б) змінити слово;

в) визначити спочатку корінь

2.Що таке префікс?

а) частина слова, яка стоїть перед коренем і служить для утворення нових слів;

б) частина слова, яка стоїть після кореня і служить для утворення нових слів;

в) частина слова, яка стоїть після суфікса

3.Без чого не може існувати слово?

а) без префікса;

б) без кореня;

в) без суфікса

4.Що є частинами слова?

а) префікс, корінь, суфікс, закінчення;

б) крапка, кома, тире

5.Змінити словатак, щоб відбулося чергування приголосних.

Дорога - …;муха - …;рука - …

6. Списати, вставляючи пропущені букви. Дібрати перевірні слова.

В…шневий,в…сна,кл…новий

7.Розібрати слова за будовою.

Димок,дубовий,вода,безводний

8.Списати, підкреслити граматичну основу речення, встановити зв'язок слів у реченні.

Пухнасті сніжинки летіли до землі.

ІІ в.

1.Що потрібно зробити, щоб визначити корінь у слові?

а)змінити слово;

б) дібрати кілька спільнокореневих слів;

в) визначити спочатку закінчення.

2.Що таке суфікс?

а) частина слова, яка стоїть перед коренем і служить для утворення нових слів;

б) частина слова, яка стоїть після кореня і служить для утворення нових слів;

в) частина слова без закінчення.

3.Що є частинами слова?

а) префікс, корінь, суфікс, закінчення;

б) крапка, кома, тире

4.Що таке основа слова?

а) змінна частина слова;

б) частина слова без закінчення;

в) частина слова, яка стоїть після суфікса.

5.Змінити словатак, щоб відбулося чергування приголосних.

Книга - …;кожух - …;ріка - …

6. Списати, вставляючи пропущені букви. Дібрати перевірні слова.

З…лений,гр…бний,з…ма

7.Розібрати слова за будовою.

Грибок,зелений, верба,безхмарний

8.Списати, підкреслити граматичну основу речення, встановити зв'язок слів у реченні.

Із глибокого снігу вилетіли тетеруки.

Перегляд файлу

                         Тестування з теми   «Будова слова»

                                                  І в.

 

1.  Що потрібно зробити, щоб визначити закінчення?

       а) підібрати спільнокореневе слово;

       б) змінити слово;

       в) визначити спочатку корінь

2.  Що таке префікс?

     а) частина слова, яка стоїть перед коренем і служить для утворення нових слів;

     б) частина слова, яка стоїть після кореня і служить для утворення нових слів;

     в) частина слова, яка стоїть після суфікса

3.  Без чого не може існувати слово?

     а) без префікса;

     б) без кореня;

     в) без суфікса

4.  Що є частинами слова?

     а) префікс, корінь, суфікс, закінчення;

     б) крапка, кома, тире

5.  Змінити слова  так, щоб відбулося чергування приголосних.

      Дорога - …;      муха - …;      рука - …

 

6. Списати, вставляючи пропущені букви. Дібрати перевірні слова.

    В…шневий,  в…сна,  кл…новий

7.  Розібрати слова за будовою.

     Димок,  дубовий,  вода,  безводний

8.  Списати, підкреслити граматичну основу речення, встановити звязок слів у реченні.

     Пухнасті сніжинки летіли до землі.

 

 

                                                    ІІ в.

 

1.  Що потрібно зробити, щоб визначити корінь у слові?

     а)  змінити слово;

     б) дібрати кілька спільнокореневих слів;

     в) визначити спочатку закінчення.

2.  Що таке суфікс?       

     а) частина слова, яка стоїть перед коренем і служить для утворення нових слів;

     б) частина слова, яка стоїть після кореня і служить для утворення нових слів;

     в) частина слова без закінчення.

3.  Що є частинами слова?

     а) префікс, корінь, суфікс, закінчення;

     б) крапка, кома, тире

4.  Що таке основа слова?

     а) змінна частина слова;

     б) частина слова без закінчення;

     в) частина слова, яка стоїть після суфікса.

 

5.  Змінити слова  так, щоб відбулося чергування приголосних.

      Книга  - …;      кожух - …;      ріка - …

 6. Списати, вставляючи пропущені букви. Дібрати перевірні слова.

    З…лений,  гр…бний,  з…ма

7.  Розібрати слова за будовою.

     Грибок,  зелений, верба,  безхмарний

8.  Списати, підкреслити граматичну основу речення, встановити звязок слів у реченні.

     Із глибокого снігу вилетіли тетеруки.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Гостюк Іван
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дюдюнова Тамара Андріївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
12 лютого 2018
Переглядів
14146
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку