Конспект уроку з української мови для 3 класу на тему: «Фразеологізми. Роль фразеологізмів у мовленні. Складання речень.»).

Про матеріал
Предмет. Українська мова Тема уроки. Фразеологізми. Роль фразеологізмів у мовленні. Складання речень. Мета уроку: дати учням загальні відомості про фразеологізм; вчити складати речення та пояснювати їх значення шляхом добору синонімів; ознайомити із фразеологічним словником української мови; розвивати мовне чуття, інтерес до вивчення рідної мови, увагу до лексичних значень слів, уміння користуватися ними; викликати захоплення багатозначністю і співучістю української мови.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Праця людину годує,Хто влітку буде співати,Де багато крику,той узимку буде танцювати.а лінь марнує.там мало роботи.

Номер слайду 4

Праця людину годує,Хто влітку буде співати,Де багато крику,той узимку буде танцювати.а лінь марнує.там мало роботи.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Згідно з Книгою рекордів Гіннесса, найбільша в світі ємність для утримання мешканців моря знаходиться в китайському місті Чжухай і не має аналогів у світі.

Номер слайду 9

Фізкультхвилинка

Номер слайду 10

Наша подорож триває. Цар Нептун нас зустрічає.

Номер слайду 11

Чи можна зробити з мухи слона?

Номер слайду 12

Коли так говорять?Рахувати ворон

Номер слайду 13

Коли так говорять?Бити байдики

Номер слайду 14

Коли так говорять?Як курка лапою

Номер слайду 15

Коли так говорять?Брати ноги в руки

Номер слайду 16

Робота в парах

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Не намагайся бути першим,А намагайся бути кращим.

Номер слайду 19

Море в темряві гуркоче,Та ось, як вогник у вікні,Маяк заблимав серед ночі. До себе кличе всіх в імлі...

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Диференційоване завдання

Номер слайду 28

Ми з Дмитром товаришуємо ще з першого класу. Однолітки кажуть, що нас навіть водою не розіллєш. І хоча з Дмитром інколи каші не звариш, але я на це закриваю очі. Ось і минулої суботи ми домовилися піти вудити рибу. Я і черв'яків накопав, і вудочки приготував, а товариш навіть за холодну воду не брався. О восьмій ранку ми мали зустрітися біля криниці, але Дмитро з'явився аж через півгодини. Я лише розвів руками. Риболовля виявилася вдалою, ми спіймали багато карасів. Після обіду почали насуватися дощові хмари, і ми, взявши ноги в руки, змушені були тікати додому. Злива наступала нам на п'яти, ми дуже промокли і змерзли так, що зуб на зуб не попадав. Але все одно були задоволені.

Номер слайду 29

Диференційоване завдання1. Прочитайте текст і підкресліть фразеологізми.2. Прочитайте текст і з’єднайте стрілочкою фразеологізм із тексту і його значення. 3. Прочитайте текст. Знайдіть і підкресліть фразеологізм, який «заховався» на малюнку до тексту.

Номер слайду 30

Номер слайду 31

З усіх скарбів знання - найкращий. Його не можна ні вкрасти, ні згубити, ні знищити.

Номер слайду 32

Працювали…мотаючи на вус. Слухали…Запам’ятовували фразеологізми…нагостривши вуха.не покладаючи рук.

Номер слайду 33

Працювали…Слухали…Запам’ятовувалифразеологізми…нагостривши вуха.мотаючи на вус.не покладаючи рук.

Номер слайду 34

Бажаю вам здійснення найкращих задумів,натхнення, творчих злетів, успіхів у сходженні до вершини знань.

Номер слайду 35

Бажаю вам здійснення найкращих задумів,натхнення, творчих злетів, успіхів у сходженні до вершини знань.

Номер слайду 36

pptx
Додав(-ла)
Лапко Світлана
Додано
14 грудня 2022
Переглядів
305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку