18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Конспект уроку з української мови "Контрольний диктант" (І курс)

Про матеріал

Людина може володіти кількома мовами, залежно від її здіб­ностей, нахилів і прагнень. Але найкраще, найдосконаліше вона має володіти рідною мовою. Рідна мова — це невід'ємна частка Батьківщини, голоснароду, чарівний інструмент, на звуки якого відгукуються найтонші й найніжніші струни людської душі.

Перегляд файлу

Тема. Контрольний диктант

Мета: з'ясувати рівень орфографічної та пунктуаційної грамотності; удосконалювати вміння застосовувати тео­ретичні знання на практиці, розвивати орфографіч­ну пильність, слухову пам'ять.

Обладнання: текст диктанту.

ХІД УРОКУ

I. Оголошення теми й мети уроку

II. Мотивація навчальної діяльності учнів

III.  Основний зміст роботи

Написання учнями контрольного диктанту.

 

Рідна мова

Людина може володіти кількома мовами, залежно від її здіб­ностей, нахилів і прагнень. Але найкраще, найдосконаліше вона має володіти рідною мовою. Рідна мова — це невід'ємна частка Батьківщини, голоснароду, чарівний інструмент, на звуки якого відгукуються найтонші й найніжніші струни людської душі.

Є мови більш і менш розвинені, є мови, що своїм чарівним звучанням здобули світову славу. Та наймилішою і найдорожчою для людини є її рідна мова. Бо рідна мова не тільки зберігає світлі спогади з життя людини й зв'язує її з сучасниками. В ній чується голос предків, відлунюють пере­горнені сторінки історії свого народу. Вона є тим найдорожчим і найміцнішим зв'язком, що з'єднує усі покоління народу в одне велике істо­ричне живе ціле. Мова              народу — це саме життя.

Український народ завжди ставився з великою пошаною, вірою й любов'ю до своєї мови, яка була йому на тернистих шляхах поневіряння в сумній минувшині і за єдину зброю, і за єдину втіху. Нашою мелодійною, співучою мовою милувались іноземці, що побували в Україні.

Ми повинні цінувати нашу мову — нетлінний скарб українського народу, що його наші предки зберегли, незважаючи на всілякі заборони й утиски, передавши нам у спадщину (За Б. Антоненком-Давидовичем, 180 сл.).

 

        IV. Підбиття підсумків уроку

Заключна бесіда.

– Чи впоралися ви з роботою?

– У чому відчували труднощі?

– Як ви їх подолали?

– Що нового ви дізналися на уроці?

 

V. Домашнє завдання

Виписати з художніх творів 10 речень, зі службовими частинами мови, підкреслити та визначити ці частини мови.

 *Написати твір-презентацію «Мій навчальний заклад».


Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Kira Kira
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 лютого 2018
Переглядів
4388
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку