Конспект уроку з української мови на тему " Контрольна робота № 2 (завдання комбінованого характеру). Стилістичні засоби фонетики "

Про матеріал

Шановні колеги, пропоную вашій увазі розробку контрольної роботи з української мови для 10 класу, яка містить завдання комбінованого характеру


Перегляд файлу

Тема.  Контрольна робота № 2 (завдання комбінованого характеру). Стилістичні засоби фонетики

Мета: оцінити рівень навчальних досягнень десятикласників з даної теми, з’ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною теорією, оцінити рівень орфографічної грамотності десятикласників; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати наполегливість

Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягнень учнів.

                                                         Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Ознайомлення десятикласників  із темою, метою і завданнями уроку. Мотивація навчальної діяльності

III. Виконання завдань комбінованого характеру

1. Словниковий д-т : між’ярусний, нежданий, різдвяний, Державна телерадіомовна компанія України, анекдот,  експеримент, щонайменші, дорожчий, премилий, Новий рік, студентський, вогко, приїжджаю, анали,по-козацькому, попідвіконню,Голландія, медаль « За відвагу», статей, щасливий, женьшень, різьбяр, ад’єктивація, транс’європейський.

2. Фонетичний розбір слів(якже, ллється)

3. Тестування

1. Апостроф ставиться в усіх словах рядка

А В..ячеслав, кар..єра, пів..ящика, медв..яний

Б верб..я, міжгір..я, дзв..якнути, без..ядерний

В зв..ялити, кур..йозний, між..ярусний, круп..яний

Г пан..європейський, пів..яру, об..єкт, під..їжджати

2. М'який знак НЕ пишеться в усіх словах рядка

А тон..ший, ніч.., перелаз..мо, рибал..ці

Б землян..ці, яблун..ці, ремін..чик, емул..сія

В буквар.., брин..чати, т..мяність, чотир..ма

Г Уман..щина, майбут..нє, мен..ший, бжіл..ці

3. Подвоєння літер відбувається в усіх словах рядка

А зран..я, безсмерт..я, пісен..ий, прочитан..ий

Б довгождан..ий, блажен..ий, згуртован..ий, височен..ий

В страшен..ий, картин..ий, міськ..ом, від..зеркалити

Г стат..ей, жит..єдайний, облич.., роздоріж..я

4. Прикметники з суфіксом -зьк- утворюються від усіх іменників рядка

А Золотоноша, молодець, студент, Буг

Б Волга, товариш, турист, черкес

В Криворіжжя, Забужжя, Ладога, Таганрог

Г француз, ремісник, турок, брат

5. Уподібнення приголосних відбувається при вимові кожного слова рядка

А зсипати, дужка, розпач, жінці

Б освітній, зарядка, молотьба, розжувати

В якби, зшити, навесні, ягідки

Г зжовкнути, ніжність, квітчання, усмішці

Д легкий, екзамен, ліжко, безсердечний

6. Спрощення приголосних на письмі відбувається в усіх словах рядка

А студен..ство, виїз..ний, тиж..невий

Б зліс..ний, щас..ливий, хвас..ливий

В доблес..ний, провіс..ник , ціліс..ний

Г гіган..ський, радіс..ний, облас..ний

Д учас..ник, корис..ний, невіс..чин

7. Усі слова написані правильно в рядку

А викладацький, молотьба, вохкість

Б карпатський, дорожчати, робітництво

В криворізький, об’їжджати, французський

Г інтелігентський, сонячний, надхнення

Д тюркський, свідотство, соняшник

 

                                          Прочитайте текст. Виконайте до нього завдання 8-12

А у Варшаві на Корчака чекав «Будинок сиріт», на горищі якого містилася його скромна кімнатка. Там він мешкав протягом двадцяти п’яти років. У «Будинку Сиріт» були свої закони, тут навіть існував дитячий парламент. Був у притулку і дитячий суд. Із Старого Доктора іноді навіть підсміювалися, бо  наприклад  суд працював за правелами, які тоді видавалися дивними, а комусь  можливо й кумедними.

8. Орфографічну помилку допущено в уривку

А «Будинок сиріт»

Б У «Будинку Сиріт» були свої закони

В . Із Старого Доктора іноді навіть підсміювалися

Г суд працював за правилами

9. Більше звуків, ніж букв у слові

А Корчак

Б горищі

В комусь

Г дивними

10. Явище уподібнення голосних відбувається у слові

А кімнатка

Б комусь

В наприклад

Г працював

11. У реченні « Із Старого Доктора іноді навіть підсміювалися, бо, наприклад, суд працював за правелами, які тоді видавалися дивними, а комусь, можливо, й кумедними» допущено помилку у слові:

А Старого Доктора

Б кумедними

В правелами

Г підсміювалися

12. Пунктуаційні помилки допущено в реченні

А 1

Б 3

В4

Г5

 

IV. Підсумок уроку

 V. Домашнє завдання

Зробити синтаксичний р-р речень:

Чи справді необхідно, щоб жінка була мужня? Тільки те дерево може жити й давати плоди, яке глибоко пустило своє коріння в землю і зметнуло буйну крону в небеса.

 

docx
Додано
22 липня 2018
Переглядів
909
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку