Конспект уроку розроблений до підручника Г.А. Іваниця "Українська мова. Буквар", містить тему, очікувані результати, роздатковий матеріал, активні посилання на завдання для активізації знань та руханку, приклади інтерактивних вправ. Розробка виконана у вигляді таблиці.
«___» ______________ 20___ року
Навчальний предмет Українська мова
Клас 1
Урок № ____
Тема: Український алфавіт. Дослідження алфавіту. Велика буква в іменах людей, кличках тварин, деяких географічних назвах. Миттєве впізнавання найбільш уживаних слів, які складаються з 2-4 літер і коротких словосполучень. Письмо складів, слів з вивченими буквами. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового письма.
Очікувані результати:
- досліджує значення слів.
Обладнання: підручники, зошити, кольорові картки, ТЗН, матеріали для гри «Модельєр», окремі аркуші із завданням на запис пропущених букв
Хід уроку
Етап уроку |
Зміст роботи |
||||||||||||||
Організація класу (3 хв) |
Створення позитивного психологічного клімату класу. Вже закінчилась перерва І дзвенить для нас дзвінок. Всі зібралися у класі? Починаємо урок!
|
||||||||||||||
Актуалізація опорних знань (5 хв) |
Алфавіт – це розташування букв у певному порядку. Розташуйте слова в алфавітному порядку. |
||||||||||||||
Повідомлення теми і мети уроку (3 хв) |
|||||||||||||||
Мотивація навчальної діяльності (3 хв) |
Про звуки ми знаємо чимало: вони можуть бути голосні і приголосні, дзвінкі і глухі, тверді і м’які, наголошені і ненаголошені. А які таємниці приховують букви? Спробуємо дізнатися сьогодні на уроці. |
||||||||||||||
Пояснення нового матеріалу (5 хв) |
До українського алфавіту входить 33 букви. Ми їх пишемо і бачимо. Букви бувають друковані і писані, великі і маленькі. З великої букви починають імена, клички тварин і деякі географічні назви. Робота з підручником (написати пропущені букви українського алфавіту на аркуші із завданням) |
||||||||||||||
Руханка «Фітнес для дітей» https://youtu.be/M_RXIE2mzJg |
|||||||||||||||
Закріплення нового матеріалу (10 хв) |
1. Гра «Модельєри» До моделі слова враз Підбере нам перший клас! Хто в нас супермодельєр? Доведіть нам це тепер. З'єднай слова з відповідними звуковими моделями («викройками»). Потічок Миколаївка Лиман Пасічники
-0=0-0- -0-0-0=0-0 -0-0- -0=0-0-0 2. Гра «Щось не так» Послухай. Що здалося дивним? Жили-були дід та баба, Називалося Бровком А з ними й онучка. Маленьке телятко, Руду кішечку свою А іще у них жили Вони звали Жучка. Пес здоровий Мурка. Прозивалося Сірком Курка Васька й два козли В них чорне лошатко, Сивка та Бурка. (Ю. Черних) Випиши клички тварин. Поділи слова на склади для переносу. Постав наголос
|
||||||||||||||
Підсумок уроку (4 хв) |
Прийом «Світлофор» Принцип виконання: Учням пропонується просигналізувати своє сприйняття уроку відповідним кольором. Попередньо узгодити значення кольорів, наприклад:
|
Потічок
Миколаївка
Лиман
Пасічники
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- = - -
- - - = -
- - -
- = - -