Конспект уроку з Я у світі для 3 класу з теми "Сім’я. Склад сім’ї"

Про матеріал
Розширити знання дітей про поняття «рід», «родина», «сім’я» - пояснити, що сім’я - це осередок збереження і зміцнення здоров’я; розширити уявлення учнів про стосунки між членами родини, про те що сім’ї бувають різними, що члени родини дбають одне про одного по-різному; формувати вміння піклуватися одне про одного; спонукати дітей допомагати батькам та іншим членам родини; виховувати шанобливе ставлення до всіх членів родини, до до звичаїв та традицій, повагу до старших та почуття гордості за свій рід; формування ключових компетентностей: загальнокультурної: створити умови для самовираження та організації комунікативного спілкування; соціально-громадської: навчити робити свідомий вибір, опановувати етику громадських стосунків; інформаційної: сприяти опануванню нових інформаційних технологій, використанню джерел інформацій для власного розвитку; здоровязбережувальної: навчити дбайливо ставитися до свого здоров’я та здоров’я інших.
Перегляд файлу

Урок №6

10.10.2019

3 клас

Тема: Сім’я. Склад сімї

Мета: формування предметних компетентностей: розширити знання дітей про поняття «рід», «родина», «сім’я» - пояснити, що сім’я - це осередок збереження і зміцнення здоров’я; розширити уявлення учнів про стосунки між членами родини, про те що сім’ї бувають різними, що члени родини дбають одне про одного по-різному; формувати вміння піклуватися одне про одного; спонукати дітей допомагати батькам та іншим членам родини; виховувати шанобливе ставлення до всіх членів родини, до до звичаїв та традицій, повагу до старших та почуття гордості за свій рід;
формування ключових компетентностей: загальнокультурної: створити умови для самовираження та організації комунікативного спілкування; соціально-громадської: навчити робити свідомий вибір, опановувати етику громадських стосунків; інформаційної: сприяти опануванню нових інформаційних технологій, використанню джерел інформацій для власного розвитку; здоровязбережувальної: навчити дбайливо ставитися до свого здоров’я та здоров’я інших.

Очікувані результати:  учні будуть  усвідомлювати  потреби та інтереси сім’ї, мати уявлення про себе як особистість, розуміння своєї неповторності, цінності для людини життя і здоров'я, сім'ї та родини, уміння зробити вибір і прийняти рішення в конкретній ситуації, знайти вихід із складної соціальної проблеми);

Обладнання:  телефони,ступні,  презентація, проектор, мультфільми, ІКТ.

Тип уроку: комбінований

Перебіг уроку

I.  Організаційний момент. Слайд №1  

Створення сприятливої емоційної атмосфери.

  1. Метод «Вітер дме».

Вчитель говорить:

-Вітер дме для тих,

  • хто прийшов на урок з гарним настроєм;
  • хто має братика;
  • хто має сестричку;
  • у кого є дідусь;
  • у кого є бабуся;
  • хто вважає що він живе у щасливій сімї.

Після кожної фрази учні, що погоджуються з нею, підводяться з місця.

     Посміхніться своїм друзям, подаруйте їм повітряний поцілунок для того, щоб у них був гарний настрій протягом дня.

II. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку. 

  1. Перегляд мультфільму «Ваше здоров’я»
  • Діти, про що мультфільм? (відповіді учнів)

       Отже, сьогодні мова буде йти про сім’ю, і тема нашого уроку  буде  «Сім’я. Склад сімˑї». Сім’я! Яке красиве слово! Сім’я, як гріє душу! Воно нагадує ніжний голос мами, дбайливу суворість батька. Сім’я – це святиня людського духу, благородних почуттів: кохання, любові, вірності та піклування.

      Сьогодні на уроці ми розглянемо, яке значення мають дружні стосунки в сім'ї для збереження та зміцнення здоров'я.
      - А чи можна назвати наш клас? (родина, сімя)

  • А що для вас є сімя?

     ІІІ. Актуалізація опорних знань.
 

  1. Гра « ТЕЛЕФОН » (Один іграшковий телефон знаходиться у вчителя, інший – в учня).
    ( Гра проводиться з кількома учнями )

 

  •              Алло, Микита, добрий день! Будь добрий, розкажи мені про себе.

- Як звати твою маму, тата, братика, сестричку, дідуся, бабусю?

- Які свята у ваших сім'ях найулюбленіші?

- Із кількох членів сімї, складається ваша сімя. Хто входить до складу сімї?

- Які традиції є у вашій сімї?

- Коли день народження мами, тата, бабусі, дідуся?

- А з яким предметом ви можете порівняти свою сімю?

- Чи можна вашу сімю назвати щасливою?

- Назвіть ім'я та по батькові батьків, дідуся, бабусі, місце роботи.

2. Бесіда Слайд №2

     Тато, мама, діти - сімя. А ось сімя, бабуся, дідусь. Інші родичі, які живуть  разом – родина. Дружна родина. Під цими словами кожний з нас розуміє дуже багато. Це і спокійний дім, тепле і ніжне ставлення один до одного, взаєморозуміння в родині, радість спілкування.

3. Розв'язування проблемної ситуації.

— А, давайте поставимо перед собою таку проблемну ситуацію та поміркуємо. Чи впливають конфлікти, сімя, яка веде не здоровий образ життя на здоров'я її чле­нів? Та на протязі уроку  обґрунтуємо свою думку.

  1. Крісло автора (Труфаненко Микита)
  • Може з вас хто хоче задати Микиті питання?

IV. Фізкультхвилинка.

Запорукою сімейного щастя є  здоров'я кожного члена родини, а особливо дітей. Давайте також приділимо увагу нашому фізичному здоров'ю.

 

Ми усі одна сімя. Він, вона і ти, і я.

Обніми того хто зліва, обніми, того хто справа

Посміхнись того хто зліва, посміхнись, того хто справа

Насвари того хто зліва, насвари, того хто справа

Ми усі одна сімя. Він, вона і ти, і я.

 

  1. Продовження перегляду мультфільму «Ваше здоров’я» (Обговорення мультфільму)      

      VІ. Підсумок уроку.

 

  1. Робота в групах. (повторення правил роботи в групі)
  2. Міні - Проект «Кроки до щасливої родини»
  • Діти, за кольором ваших телефонів, сядьте будь ласка по групам.

    Щоб прийняти в житті правильне рішення, потрібно спочатку продумати всі  «за»  і  «проти», задачі і цілі в житті, що стоять перед вами, вирішити, що важливіше і лише потім робити вибір. Зважаючи на те, що ви сьогодні почули, і про що дізналися, пропоную вирішити нашу проблему та розробити вам власний шлях до щасливої та здорової сім’ї. Сьогодні я пропоную зробити вам перші кроки і  стати на цей шлях і пройти його, а от який шлях виберете ви, покаже саме життя ( роздаються сліди, на яких учні пишуть що потрібно для щасливої родини, прокладають їх доріжкою). Тож все в ваших силах. Обговоріть в групах та запишіть. Бажаю удачі! Звучить тихенька музика. Виступ командирів.

  1. Декламування власного вірша (Липницький Микита).
  • Діти, як ви гадаєте ми з вами проблему нашу вирішили?

Розслабте всі м’язи «комірця», обличчя, посміхніться,

похваліть себе за все, що ви зробили сьогодні!

Звучить пісня Наталія Май «Родина»

 

 

1

 

docx
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
3927
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку