Технологія. Модуль «Дизайн предметів інтерєру»
Урок 1. 22 група
03.09.2019
Тема уроку: Загальні відомості про дизайн. Поняття про дизайн інтер’єру. Історія дизайну інтер’єру
Мета: засвоєння знань про дизайн як важливу складову проектування, його значення, завдання та вимоги дизайну до формоутворення предметного середовища, а також про засоби, властивості та якості композиції як основу дизайну; формування вмінь виконувати завдання зі складання різних видів композиції. Розвивати логічне, образне та критичне мислення, творчу уяву. Виховувати основи естетичної культури, інтерес до професії дизайнера.
Методичне забезпечення: презентація тести,
Тип уроку: комбінований.
СТРУКТУРА УРОКУ
ІII. |
Мотивація навчальної діяльності учнів |
V. Вивчення нового матеріалу:
Дизайн — це творча діяльність, метою якої є визначення певних якостей промислового виробу.
Дизайн, як творчий процес, можна поділити на художній дизайн (створення речей з точки зору естетичного сприйняття) та технічну естетику – наука про дизайн, враховуючи всі аспекти, і перш за все конструктивність (ранній етап становлення дизайну), функціональність (середній), комфортність виробництва, експлуатації, утилізації технічного виробу і т. д. (сучасне розуміння дизайну).
Дизайнер — це фахівець, що відповідає за функціональний і естетичний рівень
VІІІ. Підведення підсумків уроку:
Рефлексія (перевірка психоемоційного стану учнів, ефективності мотивації діяльності).
Метод «Мікрофон»
Метод "Мікрофон" надає можливість кожному і кожній сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи позицію.
Правила проведення такі:
Отже, ми розглянули загальні відомості про дизайн. То ж дайте відповіді на такі питання:
1. Що нового ви дізналися на уроці?
2. Чи можна скористатись отриманими знаннями у повсякденному житті? Де, за яких умов це може бути?
ІХ. Повідомлення домашнього завдання:
Опрацювати відповідну тему в підручнику.