Конспект уроку "Загальні відомості про дизайн"

Про матеріал
Тема уроку: Загальні відомості про дизайн. Поняття про дизайн інтер’єру. Історія дизайну інтер’єру Мета: засвоєння знань про дизайн як важливу складову проектування, його значення, завдання та вимоги дизайну до формоутворення предметного середовища, а також про засоби, властивості та якості композиції як основу дизайну; формування вмінь виконувати завдання зі складання різних видів композиції. Розвивати логічне, образне та критичне мислення, творчу уяву. Виховувати основи естетичної культури, інтерес до професії дизайнера.
Перегляд файлу

Технологія. Модуль «Дизайн предметів інтерєру»

 

Урок 1. 22 група

03.09.2019

Тема уроку: Загальні відомості про дизайн. Поняття про дизайн інтер’єру. Історія дизайну інтер’єру

Мета: засвоєння знань про дизайн як важливу складову проектування, його значення, завдання та вимоги дизайну до формоутворення предметного середовища, а також про засоби, властивості та якості композиції як основу дизайну; формування вмінь виконувати завдання зі складання різних видів композиції.  Розвивати логічне, образне та критичне мислення, творчу уяву. Виховувати основи естетичної культури, інтерес до професії дизайнера.

Методичне забезпечення: презентація тести,

Тип уроку: комбінований.

СТРУКТУРА УРОКУ

ІII.

Мотивація навчальної діяльності учнів

 

V. Вивчення нового матеріалу:

 

 

 

 

Дизайн — це творча діяльність, метою якої є визначення певних якостей промислового виробу.

 Дизайн, як творчий процес, можна поділити на художній дизайн (створення речей з точки зору естетичного сприйняття) та технічну естетику – наука про дизайн, враховуючи всі аспекти, і перш за все конструктивність (ранній етап становлення дизайну), функціональність (середній), комфортність виробництва, експлуатації, утилізації технічного виробу і т. д. (сучасне розуміння дизайну).

 Дизайнер — це фахівець, що відповідає за функціональний і естетичний рівень

VІІІ. Підведення підсумків уроку:

Рефлексія (перевірка психоемоційного стану учнів, ефективності мотивації діяльності).

Метод «Мікрофон»

Метод "Мікрофон" надає можливість кожному і кожній сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи позицію.

Правила проведення такі:

  • говорити має тільки той, у кого "символічний" мікрофон,"
  • відповіді не коментуються і не оцінюються;
  • коли хтось висловлюється, інші не можуть говорити або викрикувати з місця.

Отже, ми розглянули загальні відомості про дизайн. То ж дайте відповіді на такі питання:

1. Що нового ви дізналися на уроці?

2. Чи можна скористатись отриманими знаннями у повсякденному житті? Де, за яких умов це може бути?

 

ІХ. Повідомлення домашнього завдання:

Опрацювати відповідну тему в підручнику.

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 вересня 2019
Переглядів
1502
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку