Презентація “Впровадження проектної технології у навчально - виховний процес”

Про матеріал
Матеріал з досіду роботи “Впровадження проектної технології у навчально - виховний процес”
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Викладач: Пасічник О.В. ОБМІН ДОСВІДОМ

Номер слайду 2

Сьогодні ,,метод проектів”, у вигляді проектної технології навчання , пройшовши випробування часом, набув нової актуальності для закладів освіти як України , так і інших країн. Цілі і завдання проектної технології : Не тільки передати студентам суму знань, а ще й здобувати ці знання самостійно, застосовуючи їх для розв’язання нових пізнавальних і практичних завдань; Сприяти формуванню у студентів комунікативних навичок; Прищепити студентам уміння користуватися дослідницькими прийомами : збирання інформації, аналізу з різних точок зору, висування гіпотез, вміння робити висновки.

Номер слайду 3

Під методом проектів розуміють роботу щодо вирішення тієї чи іншої практично або теоретично значущої проблеми, оформлену у вигляді кінцевого продукту. Зовнішній результат роботи над проектом ви можете бачити , відчувати, застосовувати на практиці, використовувати у повсякденному житті. Але набагато важливіше внутрішній результат – досвід діяльності, знання ,вміння.

Номер слайду 4

Метод проектів виник в другій половині ХIХст. у сільськогосподарських школах США. Даний метод можно характеризувати як ,, навчання через роблення » , коли учень самим найбезпосереднішим чином включається у активний пізнавальний процес: самостійно формує проблему, здійснює збір необхідної інформації, планує варіанти вирішення проблеми, робить висновки.

Номер слайду 5

Проектна діяльність- це особливий вид інтелектуальної діяльності, відмінними особливостями якого є самостійний пошук необхідної інформації, її творче перетворення у матеріалізований продукт (виріб ,сценарій, плакат , реферат та ін.)

Номер слайду 6

Проект – це особливий вид пізнавальної діяльності і одночасно результат цієї діяльності, які характеризуються наступними ознаками: Наявність соціально значущої проблеми; Планування дій по рішеню проблеми; Пошук інформації , яка потім буде оброблена і осмислена; Оформлення продукту- результат цієї діяльності; Презентація продукту.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Обгрунтування проекту- формулювання мети і завдання проекту , обгрунтування його соціальної значущості; визначення теми проекту; організація робочих груп, розподіл завдань для учасників. Пошуковий- дослідження проблеми та збір інформації; вибір оптимального варіанту виконання проектного завдання; розробка плану поботи над проектним завданням; підбір матеріалів та інструментів; вибір форми презентіції результатів проекту

Номер слайду 9

Технологічний- здійснення діяльності кожного учасника проекту відповідно до плану поботи над проектним завданням ; підготовка презентції результатів проекту. Заключний- проведення презентації (захист пректу) ; оцінка результатів виконання пректу та досягнень учасників проекту.

Номер слайду 10

Враховуючи особливості мислення, переваги того чи іншого виду діяльності , можна вибрати один з видів проекту: Практично-орієнтований проект – це проект, який націленний на рішення завдань , що відбивають інтереси участників проекту. Дослідницький проект – це варіант наукового дослідження. Оформлюются у вигляді рефератів, докладів, альбомів та ін.

Номер слайду 11

Інформаційний проект – це проект, який спрямований на збір інформації про який-небудь об’ект або тему з метою аналізу, узагальнення та подання інформації для широкої аудиторії. Представляються у вигляді каталогів, буклетів, запитальників та інформаційних стендів та ін. Рольовий проект – це проект, який розігрується за самостійно створеним сценарієм. Творчий проект – це проект, який передбачає вільний та нетрадиційний підхід до його виконання та презентації результатів ( відеофільм, постановка ).

Номер слайду 12

У залежності від кількості учасників проекти розділяють на індивідуальні, групові, колективні. У залежності від тривалості виконання, проекти бувають: короткострокові, середньострокові, довгострокові. В залежності від предметної спрямованості- поділяють предметні та інтегровані проекти.

Номер слайду 13

Приступаючи до разробки проекту, необхідно визначити, що саме буде результатом виконання проекти, тобто вибрати форму продукту:

Номер слайду 14

WEB-сайт; Газета; Журнал; Мультимедійний продукт; Відеофільм; Театральна постановка; Святковий захід; Аналіз даних соц. опитування.

Номер слайду 15

Крім того необхідно визначити вид презентації проекту з урахуванням форми продукту, творчих можливостей участників проекту, наявність технічних засобів: Мультимедійна презентація; Демонстрація відеофільма, рекламного роліку; Інформаціний стенд; Конференція; Телепередача; Подорож, екскурсія; Гра (рольова, ділова); Виставка макетів Доклад.

Номер слайду 16

Оцінювання проектів відбувається за критеріями : Повнота розкриття теми Цікавість Пізнавальність Наочність Естетичність Співпраця в групі Оцінювання проектів

Номер слайду 17

Інформаційні стенди:

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

2018

Номер слайду 22

Номер слайду 23

На тему: «Водоснабжение и водоотведение» Работу выполнил: Студент группы ВВ-17 Степаненко Филипп Работу проверил: Преподаватель Пасечник Е.В Мультимедійні презентації

Номер слайду 24

Презентація з дисципліни ,,Основи екології”

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Студенты : Алексеев Иван , Демьяненко Алена , Пожидаева Екатерина

Номер слайду 29

Подготовил: Владислав Карпенко Презентация по теме:

Номер слайду 30

Презентация на тему: Подготовил: Владислав Карпенко

Номер слайду 31

Я і моя професія. Перша виробнича практика. Виконала студентка гр.ТТ-14 Демяненко А. Керівник: Пасічник О.В. Екскурсія на котельню 279 квартал Виконала студентка гр.ТТ-13 Сидоренко Н. Керівник: Пасічник О.В. Екскурсія на котельню 279 квартал . Виконала студентка гр.ТТ-14 Ертман К. Керівник: Пасічник О.В.

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Маріупольський механіко-металургійний коледж Приазовський Державний Технічний Університет

Номер слайду 34

Виконала студентка гр.ТТ-14 Естафєва О Керівник: Пасічник О.В.

Номер слайду 35

Проектна діяльність: сприяє розвитку ініціативи , самостійності , організаторських здібностей , стимулює процес самореалізації особистості; Розвиває пізнавальну активність , критичне мислення; Виробляє навички роботи з різними джерелами інформації; Навчає ефективному спілкуваню та обстоюванню особистої думки; Розвиває уміння працювати в команді, розподіляти відповідальність з іншими. Узагальненим наслідком проектної діяльності стає усвідомлення і прийняття особистих життєвих перспектив ,можливого місця і ролі в житті суспільства,визначення своїх покликань, формування життєвого досвіду.

Номер слайду 36

ppt
Пов’язані теми
Технології, Інші матеріали
Додано
24 вересня 2019
Переглядів
1050
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку