Мета заняття: Методична: застосування нестандартних форм роботи зі студентами на етапі засвоєння, узагальнення і систематизації знань. Дидактична: навчальна: ознайомити з принципом дії та будовою апаратів сухого очищення. розвивальна: розвивати стійкий інтерес до дисципліни; творчо сприймати навчальний матеріал і осмислювати його; формувати у студентів потребу безпереривного самостійного поповнення знань. Виховна: виховувати любов до обраної спеціальності; розуміння власної відповідальності за прийняті рішення; вміння аргументовано та тактовно відстоювати свою точку зору; формувати самостійність, активність і творчу ініціативу.
Актуалізація опорних знань студентів.1. «Технічний ланцюжок» Початкове питання: Назвіть три види аерозолей? Відповідь : дим , пил , туман . Приблизні відповіді на інші можливі питання : 1) Дим – це довготривала стійка система ; 2) Пил – це малостійка система ; 3) ГДК – гранично допустима концентрація ;2. Тестування із взаємоперевіркою. Результати тестування перевіряються додатково викладачем під час закріплення матеріалу.
Епіграф заняття. Природа, в якій вам, молодим, доведеться жити, забруднюється, піддається руйнуванню, знищується. Чи багатьом із вас пощастило бачити прозору річкову воду, чистий пісок, насолоджуватися тишею без ревіння моторів, дихати чистим повітрям без домішок бензину, мазуту, пестицидів? Ваше майбутнє може стати жахливим, якщо не почати негайно лікувати цю проказу. Настав наш час діяти. Гарун Тазієв
Домашнє завдання Основне: 1. Опрацювати матеріал лекції і прочитати відповідний параграф підручника [1]с.261-269 2. Підготуватись до «технічного ланцюжка» Додаткове: 3. Для підвищення балу самостійно створити кросворд використовуючи терміни, вивчені на цьому і попередніх заняттях 4. Підготувати індивідуальні творчі завдання (презентації) за темою «Апарати мокрого очищення».