Конспект уроку:" Звук [и]. Позначення його буквою “и” "

Про матеріал
Вчити учнів промовляти звук, розпізнавати, виділяти в слові, визначати місце звука в слові, закріплювати навички читання; розвивати зв’язне мовлення, зорове і слухове сприймання, фонематичний слух, збагачувати словниковий запас, коригувати аналіз і синтез як мислеві операції; виховувати любов до рідної землі, до матері, бережливе ставлення до природи, бажання бути здоровим, щасливим, жити в мирі.
Перегляд файлу

Тема: Звук [и]. Позначення його буквою “и”

Мета:  вчити учнів промовляти звук, розпізнавати, виділяти в слові, визначати місце звука в слові, закріплювати навички читання; розвивати зв’язне мовлення, зорове і слухове сприймання, фонематичний слух, збагачувати словниковий запас, коригувати аналіз і синтез  як мислеві операції; виховувати любов до рідної землі, до матері, бережливе ставлення до природи, бажання бути здоровим, щасливим, жити в мирі.

Обладнання: таблиці, слова з “и”,  підручники, картки, каси букв, роздатковий матеріал для читання.

Тип уроку: урок  засвоєння нових знань.

                                              Хід уроку

І. Організаційний момент

Білі пелюсточки мають.

У лузі проростають.

 Всіх  пахощами своїми пригощають. (Ромашки)

 Quick Chamomile Poultice for Minor Cuts and Scrapes Remedy

II. Актуалізація опорних знань учнів

 

      1. Відповіді на запитання по змісту загадки.

      2. Визначеня першого і останнього звука в слові (р,и).

      3. Називання квітів, які знають діти.

     4. Визначення, знаходження “и у словах ( троянди, кульбаби, нарциси, тюльпани, чорнобривці, хризантеми) (малюнки).

   Обои красная роза для рабочего стола - картинка #3050, скачать бесплатно на WallBox.ru Одуванчики-веснушки :): Сад, огород и дача - женская социальная сеть myJulia.ru

Фото: Альбом "красивые цветы": Альбомы - diets.ruВсё о грибах здесь - Всё о грибах здесьБархатцы. Обсуждение на LiveInternet - Российский Сервис Онлайн-ДневниковФото "Хризантемы Апельсиновый Шар в конце сезона цветения." …

  5. Загадка про осінь.

У садах, лісах блукає,
В жовті шати одягає,
Золотисту стелить постіль –
Жде сестрицю білу в гості.

 Називання пір року. Визначення “и у назві пори року (зима).

Наша тематическая неделя "Весна пришла" - Сообщество "Игры с детьми" / Развитие

      6. Розгляд  малюнків пір року, усний опис.

      7. Звук [и] промовляємо букву и  пишемо, букви з’єдналися – склад, склади – слова, слова поєдналися у реченні,  речення у текст.

     Висновки:  Звук “и  може стояти в середині слова, у кінці слова бути у назвах квітів, пір року, у назвах тварин, рослин і ще багатьох інших назвах.

ІІІ Основна частина.

    Сьогодні на уроці ми будемо знаходити звук [и] у словах,  промовляти, читати, використовуючи при цьому різні посібники, наочний матеріал.

  1. Повідомлення  теми уроку
  2.  Промовляння “и”  
  3. Знаходження “и”   в складах словах. Робота з таблицею.
  4. Робота з підручником. Читання складів слів речень  вчителем, учнями, вибіркове читання, словникова робота, робота над змістом речень.
  5. Робота з картками.

Називання предметів на малюнках, визначення першого, останнього звука і звука [ и ]  в слові.

6.Придумування слів з буквою и   учнями.

7.Слухова гра « Визначення звука [и] в слові».

Фізкультхвилинка                                        

8. Робота з касами  букв.

Викладання и    складів, слів, визначення звука.

9. Робота з роздатковим матеріалом (таблички – розчитки).

Читання складів, слів.

10. Читання складів із додаткової літератури.

11. Читання слів із таблиці на дошці, визначення  і пояснення значення слів ( Батьківщина, мати, мир, квіти, зима, природа, музика, діти, читати, співати, пануй, вати, долюбити, кольори, жити і т.д.)

12. У яких предметах, що є в нашому класі, є звук [и] (парти, шафи, таблиці, іграшки, книги, зошити, ручки, стенди -  символи України і т.д.).

13. Прослуховування мелодії до пісні «Як хочеться жити».

- Робота над змістом пісні.

- Визначення и    в словах.

-  Головні слова: життя, жити.

Висновки: Життя людині дається один  раз,  мати народжує дитину і бажає, щоб вона була здоровою, щасливою, жила в мирі і злагоді.

Я теж бажаю всім здоров’я, щастя, миру, нехай життя, яке дане нам мамою і Богом приносить всім радість, задоволення, бажання жити.

ІV. Підсумок уроку.

1.Ми сьогодні вчили звук і букву и : промовляли, читали в складах, словах, реченнях, виділяли звук у дорогих, близьких для нас словах. Працювали з таблицями, касами букв, підручниками,картками, малюнками і т.д.

2. Д/з. Прочитати склади, слова, речення. Придумати слова з и”.  

\/. Оцінювання.

Молодці!

Дуже добре!

Бажаю всім миру, злагоди і здорового, щасливого життя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 липня 2019
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку