Конспект " В гостях у бабусі"

Про матеріал
Ознайомити дітей з розмаїттям поліської народної іграшки, звернути увагу на те з чого їх виготовляли, закріпити знання дітей про український національний одяг; формувати пізнавальні інтереси до звичаїв, традицій українського народу; поглиблювати інтерес до давніх речей ужитку; виховувати любов до рідного краю. Під час ліпки закріплювати знайомі прийоми ліплення. Викликати позитивні емоції від результатів роботи. Розвивати інтерес до народної творчості. Виховувати самостійність . ініціативність.
Перегляд файлу

Конспект заняття «В гостях у бабусі»

 

Мета: Ознайомити дітей з розмаїттям поліської народної іграшки, звернути увагу на те з чого їх виготовляли, закріпити знання дітей про український національний одяг; формувати пізнавальні інтереси до звичаїв, традицій українського народу; поглиблювати інтерес до давніх речей ужитку; виховувати любов до рідного краю.

  Під час ліпки закріплювати знайомі прийоми ліплення. Викликати позитивні емоції від результатів роботи. Розвивати інтерес до народної творчості. Виховувати самостійність . ініціативність.

 

Матеріал: скриня із речами бабусі,народні іграшки, сучасні улюблені іг-рашки дітей,фото бабці, іграшкова кінокамера, схеми опису7 іграшок,глина, дощечки для ліпки.

 

Хід

 

1.Вправа « Привітання»

 

У нас сьогодні Ніби свято.

Гостей зібралося багато.

То ж на них ви подивіться

Веселенько посміхніться

Діти промовляють один за одним слова вірша:

 

« Доброго ранку!»

Мовлю за звичаєм,

Доброго ранку

Кожному зичу я.

«Доброго дня вам»!

- Людям бажаю.

 

2.Гра «Репортер»

( Вих. бере інтерв’ю, хтось із дітей оператор) Уявіть що до нас завітало телебачення.

 

Бесіда вихователя

Діти, що найбільше ви полюбляєте робити?

Гратися.

-А чим ви граєтесь?

-Іграшками.

-У кожного із вас є улюблена іграшка, назвіть і покажіть її.

 

Не вгадать тобі нізащо,

Котра з іграшок найкраща!

Відповідь на це небайдужа,

Та, з якою граєш, друже!

 

А з чого виготовлені ваші іграшки?

(Кожна дитина розповідає про свою іграшку за схемою)

Цікавий вийшов репортаж! Тепер відпочиньте на килимку, а я щось вам роз-повім,

(а зараз ми камеру поставимо і вона буде працювати автоматично).

 

 

 

Розповідь вихователя

Я теж колись була маленькою, як ви і дуже любила гратися. У мене були теж іграшки які я любила :

 

Впав ведмедик на підлогу,

Відірвали в нього ногу.

Все одно його не кину,

Бо для мене він - єдиний.

 

Так дійсно в мене був плюшів ведмедик якого я дуже любила. Він живе в мене і до цього часу.

А зараз, я загадаю вам загадку а ви відгадаєте і дізнаєтесь яка ще в мене була улюблена іграшка.

 

Замість справжньої дитини

Є у кожної дівчини, її пестять, одягають,

Спати ввечорі вкладають.

І годують її смачно

-Дуже мамі вона вдячна!

(Лялька)

 

Так це була лялька Маринка вона теж живе в мене й понині. Це найдорожчі речі в моєму житті, я їх залишила на згадку про своє дитинство.

Підходимо до скрині

 

А сьогодні діти я хочу познайомити вас із речами моєї бабусі.

( фото бабці).

 

Звали її Ганною, я її дуже любила, бабусі вже немає, але на згадку про неї я бережу речі, які вона мені залишила.

Раніше речі зберігалися ось у таких меблях.

Чи знаєте ви як вона називається ?

Скриня.

 

3.Гра « Відкриємо скриню»

(Зворотний рахунок ) Щоб відкрити скриню ми повинні порахувати але не-звично а рахувати ми будемо у звортньому напрямку.

У скрині бабуся наводила лад у певний день тижня,

 

4.Вправа « Назви день тижня».

-А ми знаємо їх назви?

Який сьогодні?

Який був учора?

Який день тижня буде завтра?

(Дістають із скрині рушники, одяг а на самому дні лежить торбинка)

Якої держави цей національний одяг?

Моя бабуся, і я, і ви - українці.

Юні українці, хлопчики й дівчата

Про країну любу хочуть все узнати

Про біленьку хату, вироби умільців

Іграшку народну, глиняне барильце.

 

А ви хочете дізнатися, якими іграшками гралися колись давно?

 

 

5.Дидактична гра « Чарівна торбинка»

(розглядають, порівнюють із сучасними)

А ви хочите дізнатися більше про іграшки минулого? Давайте пограємо в гру:

 

6.Фізкультхвилинка.

Гей, Іване - Покиване,

Чом, такий ти неслухняний Присідай же, присідай,

Вправу цю не забувай!

Не всі іграшки збереглися до нашого часу, залишилися лише малюнки. Може зліпимо такі іграшки? Щоб залишилися нам на згадку про сьогодніш¬ній день.

Діти отримують індив. малюнки .

 

7.Робота дітей з глиною.

На скільки частинок ви будете ділити глину для півника?

Якими рухами будемо ліпити тулуб?

(Співпращ, допомога, показ, пояснення)

 

8.Виставка робіт.

docx
Додав(-ла)
Череп Ніна
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Виховна робота
Інкл
Додано
3 квітня 2023
Переглядів
447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку