КОНСПЕКТ
Уроку по баскетболу для учнів 4 класу
Мета:
Задачі:
1. Навчання техніці пересування, техніці поєднання прийомів: ведення, передачі м’яча, зупинки м’яча, повороту. Ознайомлення з технікою виконання подвійного кроку.
2. Розвиток координації, швидкості, швидкісно-силових якостей, сили.
3. Виховання активності, самостійності, колективізму, морально-вольових якостей.
Тип уроку: комбінований.
Метод проведення: фронтальний, груповий, індивідуальний, ігровий.
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: баскетбольні м’ячі, гумові м’ячі, фішки.
Час проведення: 45 хв.
Дата проведення: 19.03.2019
Частина уроку |
Зміст |
Час |
Організаційно-методичні вказівки |
1. |
2. |
3. |
4. |
І. |
Підготовчий етап |
13-15 хв. |
|
|
1. Шикування, повідомлення задач уроку. Стройові вправи. Пульсометрія. |
1 хв. |
Звернути увагу на спортивну форму, взуття учнів. |
|
2. Різновиди ходи задля профілактики плоскостопості: а) на носках; б) на п’ятках; в) у напівприсяді; г) у присяді. |
2 хв. |
Руки на пояс, слідкувати за осанкою. Руки за голову, слідкувати за осанкою. Слідкувати за осанкою.
|
|
3. Різновиди бігу: а) звичайним бігом; б) із закиданням гомілок; в) з високим підніманням стегна; г) приставним кроком правим і лівим боком. |
3 хв. |
Біг в колоні, дистанція два кроки. Слідкувати за правильною постановкою стоп, зберігати відстань між ногами. |
|
4. Загальнорозвиваючі вправи: |
5 хв. |
|
|
- вправи для м’язів шиї. |
2 впр. |
Слідкувати за правильністю виконання і темпом. |
|
- обертальні рухи для ліктьових і плечових суглобів. |
2 впр. |
Слідкувати за амплітудою обертання. |
|
- вправи для розвитку рухливості плечових суглобів. |
2 впр. |
Правильність виконання. |
|
- вправи для розвитку рухливості в поперековому відділі. |
3 впр. |
Звернути увагу на амплітуду руху. |
|
- вправи для розвитку рухливості нижніх кінцівок. |
3 впр. |
Вирівнювати ноги в колінних суглобах. |
|
Координаційні вправи на розвиток фізичних якостей: спритність, витривалість, сила, швидкість:
|
|
Кожна вправа виконується 10 секунд, відпочинок – 5 секунд. |
|
Пульсометрія. Вправи на відновлення дихання. |
2 впр. |
|
|
Перешикування |
|
|
ІІ |
Основна |
26 хвилин |
|
|
1. Техніка ведення м’яча:
(елементи естафети):
|
4 хв |
Порядок проведення: а) розповідь; б) показ, опробування; в)аналіз, вдосконалення. Контроль правильності виконання техніки ведення, положення м’яча відносно тіла. |
|
2. Техніка поєднання прийомів: - ведення, зупинка, обігрування супротивника, прорив, повороти з м'ячем, передача; |
5 хв. |
Контроль правильності виконання елементів, точність і правильність передач, мотивація розуміння застосування відпрацьованих елементів у грі. |
|
3. Передачі м'яча: - від грудей на місці та у зустрічному русі; - висока передача після повороту та стрибку на 180°; Перешикування (довільне об’єднання в пари) - ведення двох м’ячів на місці; - передача в парах на місці (1 м’яч – верхня передача, 2-й – від підлоги). |
5 хв. |
Слідкувати за правильністю виконання вправ. Акцентувати увагу на точності передач і правильності переміщення. При виконанні подвійного кроку починати з ведення на місці. |
|
4. Підготовчі вправи при навчанні кидка м'яча після подвійного кроку з обручами. |
3 хв. |
Кидок м’яча в безопорному положенні. |
|
5. Рухливі ігри: а) з елементами баскетболу: - ведення м’яча за першим номером; - гра «один на один» - «собачка» - «виклик номерів» |
5 хв. |
Контролювати правильність виконання ігрових дій, техніку безпеки. |
ІІІ |
Заключна |
3-4 хв. |
|
|
1. Зворотній зв'язок |
2 хв. |
Кожна дитина ловить м’яч і називає те, що більше за все сподобалось на уроці. |
|
2. Підведення підсумків |
1 хв. |
Вказати на помилки. Відзначити дітей, котрі добре впоралися з завданнями. Подякувати всім за роботу. |
|
3. Домашнє завдання |
30 сек. |
Ранкова гімнастика, присідання та вправи на гнучкість. |
|
4. Організований вихід із зали. |
30 сек. |
|
Підготував: Білецький М.І., учитель фізичної культури