Конспект відкритого уроку з баскетболу у 4 класі

Про матеріал
Мета: • удосконалити навички володіння елементами техніки баскетболу; • повторити та вдосконалити раніше вивчені елементи баскетболу; • виховувати почуття колективізму, командного духу. Задачі: 1. Навчання техніці пересування, техніці поєднання прийомів: ведення, передачі м’яча, зупинки м’яча, повороту. Ознайомлення з технікою виконання подвійного кроку. 2. Розвиток координації, швидкості, швидкісно-силових якостей, сили. 3. Виховання активності, самостійності, колективізму, морально-вольових якостей. Тип уроку: комбінований. Метод проведення: фронтальний, груповий, індивідуальний, ігровий. Місце проведення: спортивна зала. Інвентар: баскетбольні м’ячі, гумові м’ячі, фішки.
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ

Уроку по баскетболу для учнів 4 класу

Мета:

  • удосконалити навички володіння елементами техніки баскетболу;
  • повторити та вдосконалити раніше вивчені елементи баскетболу;
  • виховувати почуття колективізму, командного духу.

Задачі:

1. Навчання техніці пересування, техніці поєднання прийомів: ведення, передачі м’яча, зупинки м’яча, повороту. Ознайомлення з технікою виконання подвійного кроку.

2. Розвиток координації, швидкості, швидкісно-силових якостей, сили.

3. Виховання активності, самостійності, колективізму, морально-вольових якостей.

Тип уроку: комбінований.

Метод проведення: фронтальний, груповий, індивідуальний, ігровий.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: баскетбольні м’ячі, гумові м’ячі, фішки.

Час проведення: 45 хв.

Дата проведення: 19.03.2019

Частина уроку

Зміст

Час

Організаційно-методичні вказівки

1.

2.

3.

4.

І.

Підготовчий етап

13-15 хв.

 

 

1. Шикування, повідомлення задач уроку. Стройові вправи. Пульсометрія.

1 хв.

Звернути увагу на спортивну форму, взуття учнів.

 

2. Різновиди ходи задля профілактики плоскостопості:

а) на носках;

б) на п’ятках;

в) у напівприсяді;

г) у присяді.

2 хв.

Руки на пояс, слідкувати за осанкою.

Руки за голову, слідкувати за осанкою.

Слідкувати за осанкою.

 

 

3. Різновиди бігу:

а) звичайним бігом;

б) із закиданням гомілок;

в) з високим підніманням стегна;

г) приставним кроком правим і лівим боком.

3 хв.

Біг в колоні, дистанція два кроки.

Слідкувати за правильною постановкою стоп, зберігати відстань між ногами.

 

4. Загальнорозвиваючі вправи:

5 хв.

 

 

- вправи для м’язів шиї.

2 впр.

Слідкувати за правильністю виконання і темпом.

 

- обертальні рухи для ліктьових і плечових суглобів.

2 впр.

Слідкувати за амплітудою обертання.

 

- вправи для розвитку рухливості плечових суглобів.

2 впр.

Правильність виконання.

 

- вправи для розвитку рухливості в поперековому відділі.

3 впр.

Звернути увагу на амплітуду руху.

 

- вправи для розвитку рухливості нижніх кінцівок.

3 впр.

Вирівнювати ноги в колінних суглобах.

 

Координаційні вправи на розвиток фізичних якостей: спритність, витривалість, сила, швидкість:

  • біг з високим підйомом стегна;
  • вистрибування коліна до грудей;
  • віджимання від підлоги;
  • випади назад;
  • в упорі лежачи поперемінне торкання правого-лівого плеча;
  • в упорі лежачи праве коліно до грудей, зміна положення;
  • присяд, упор лежачи прогнувшись, присяд, вистрибування;
  • присідання.

 

Кожна вправа виконується 10 секунд, відпочинок – 5 секунд.

 

Пульсометрія. Вправи на відновлення дихання.

2 впр.

 

 

Перешикування

 

 

ІІ

Основна

26 хвилин

 

 

1. Техніка ведення м’яча:

  1. ведення у легкому бігові на рівні пояса;
  2. на рівні коліна;
  3. на рівні плеча;
  4. з правої у ліву руку.

(елементи естафети):

  • звичайне ведення;
  • човниково-ступеневий рух з м’ячем: вперед високе ведення; спиною вперед на рівні коліна, зворотній біг права-ліва;
  • приставним кроком (правим-лівим боком)

 

4 хв

Порядок проведення: а) розповідь; б) показ, опробування; в)аналіз, вдосконалення.

Контроль правильності виконання техніки ведення, положення м’яча відносно тіла.

 

2. Техніка поєднання прийомів:

- ведення, зупинка, обігрування супротивника, прорив, повороти з м'ячем, передача;

5 хв.

Контроль правильності виконання елементів, точність і правильність передач, мотивація розуміння застосування відпрацьованих елементів у грі.

 

3. Передачі м'яча:

- від грудей на місці та у зустрічному русі;

- висока передача після повороту та стрибку на 180°;

Перешикування (довільне об’єднання в пари)

- ведення двох м’ячів на місці;

- передача в парах на місці (1 м’яч – верхня передача, 2-й – від підлоги).

5 хв.

Слідкувати за правильністю виконання вправ. Акцентувати увагу на точності передач і правильності переміщення.

При виконанні подвійного кроку починати з ведення на місці. 

 

4. Підготовчі вправи при навчанні кидка м'яча після подвійного кроку з обручами.

3 хв.

Кидок м’яча в безопорному положенні.

 

5. Рухливі ігри:

а) з елементами баскетболу:

- ведення м’яча за першим номером;

- гра «один на один»

    - «собачка»

    - «виклик номерів»

5 хв.

Контролювати правильність виконання ігрових дій, техніку безпеки.

ІІІ

Заключна

3-4 хв.

 

 

1. Зворотній зв'язок

2 хв.

Кожна дитина ловить м’яч і називає те, що більше за все сподобалось на уроці.

 

2. Підведення підсумків

1 хв.

Вказати на помилки. Відзначити дітей, котрі добре впоралися з завданнями. Подякувати всім за роботу.

 

3. Домашнє завдання

30 сек.

Ранкова гімнастика, присідання та вправи на гнучкість.

 

4. Організований вихід із зали.

30 сек.

 

 

Підготував: Білецький М.І., учитель фізичної культури

 

docx
Додано
29 березня 2019
Переглядів
390
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку