Тема: Виготовлення штучної квітки-брошки з фоамірану.
Мета: Ознайомити вихованців з видами фоамірану, вдосконалювати практичні навички вихованців у роботі з пластичними матеріалами, виховувати свідоме дотримання вихованцями правил безпечної праці. Розвивати художній та естетичний смаки, дрібну моторику рук. Коригувати вимову та правильність формулювання речень.
Обладнання, матеріали. Листи фоамірану, праска, шаблони квітки і листка, ножиці, клейовий пістолет, шпажка, губка, інструкційні картки.
Тип заняття: комбіноване
Хід заняття.
І. Організаційний етап.
1. Перевірка присутності вихованців, готовність до заняття.
2. Привітання.
3. Знайомство з гостями.
ІІ. Актуалізація знань з теми «Декупаж»
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Вправа « Мозкова атака»
IV. Мотивація навчальної діяльності.
Штучні прикраси останнім часом переживають справжній бум, пов`язаний з появою нових матеріалів для творчості. Адже за допомогою деяких матеріалів виготовляють квіти, які за своїм зовнішнім виглядом не відрізняються від живих. Особливої популярності набули квіти, виготовлені з фоамірану.
V. Представлення теми та очікуваних навчальних результатів.
Керівник. Сьогодні ми з вами виготовимо квітку-брошку із фоамірану. Дізнаємося що таке фоаміран, властивості та застосування фоамірану. Також дізнаємося які інструменти потрібні, щоб почати робити вироби з фоамірану.
VІ. Надання необхідної інформації.
Одного разу Ходжа Насреддин звернувся до прихожан: «Ви знаєте, про що я з вами говоритиму»? «Ні», - відповіли прихожани. «Тоді мені нема про що з вами розмовляти», - сказав Ходжа і пішов. Наступного дня Ходжа знову прийшов в прихід і звернувся до присутніх: «Ви знаєте, про що я з вами говоритиму»? «Знаємо», - відповіли прихожани. «Тоді мені нема про що з вами розмовляти», - сказав Ходжа і знову пішов. На третій день прийшов Ходжа і звернувся до присутніх: «Ви знаєте, про що я з вами говоритиму»? І відповіли прихожани: «Частина людей знає, а частина – ні». «Тоді нехай ті, хто знають, розповідатимуть тим, хто не знає», - і пішов. Давайте використаємо це висловлювання Ходжі Насреддина для наступної вправи.
Розповіді груп
Основне завдання при виготовленні штучних представників флори - передати всю витонченість рослини. Тому матеріал для виробів повинен бути тонким, пластичним, з багатою палітрою кольорів. Всім цим вимогам повною мірою відповідає Фоам (він же фоаміран). Цей матеріал, крім перерахованих переваг, дуже зручний в роботі, тому ідеальний для новачків в рукоділлі. Квіточки виходять:
Вироби з фоамірана прекрасно підходять для оформлення:
Надати потрібну форму виробам з фоамірану можна за допомогою праски, а додати відтінки - звичайними фломастерами або акриловими фарбами. Важливою перевагою фоамірану є також те, що це екологічно чистий продукт. А значить, квіточки можна робити навіть для дитячої кімнати.
VІI. Фізкультхвилинка
Трава - низенька-низенька, (присісти)
Дерева - високі-високі (потягнутися)
Вітер дерева колише, гойдає, (нахили тулуба)
То вправо, то вліво хитає,
То вперед, то назад, то вниз пригинає.
Птахи летять, відлітають, (помахати руками, як крилами)
А вихованки тихенько за стіл сідають
І працювати всі починають.
VІIІ. Інтерактивна вправа. Практична робота.
Учні самостійно за інструкційними картками працюють, вчитель підходить до робочих місць, проводить індивідуальний інструктаж.
Інструменти та матеріали:
|
||
|
|
|
Практична робота виконується під музичний супровід «Весняний спів пташок»
|
||
№ п/п |
Послідовність виконання роботи |
Графічне зображення |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4
|
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
|
9 |
|
|
10 |
|
|
11 |
|
|
12 |
Поправляємо ще раз всі пелюсточки надаючи квітці природнього вигляду.
|
|
IX. Рефлексія.
Оглянути виконані учнями роботи, відмітити якісні роботи; виявити можливі недоліки, проаналізувати та намітити шляхи усунення недоліків.
1