Конспект Виготовлення штучної квітки-брошки з фоамірану.

Про матеріал
Мета: Ознайомити вихованців з видами фоамірану, вдосконалювати практичні навички вихованців у роботі з пластичними матеріалами, виховувати свідоме дотримання вихованцями правил безпечної праці. Розвивати художній та естетичний смаки, дрібну моторику рук. Коригувати вимову та правильність формулювання речень.
Перегляд файлу

Тема: Виготовлення штучної квітки-брошки з фоамірану.

Мета: Ознайомити вихованців з видами фоамірану, вдосконалювати практичні навички вихованців у роботі з пластичними матеріалами, виховувати свідоме дотримання вихованцями правил безпечної праці. Розвивати художній та естетичний смаки, дрібну моторику рук. Коригувати вимову та правильність формулювання речень.

Обладнання, матеріали. Листи фоамірану, праска, шаблони квітки і листка, ножиці, клейовий пістолет, шпажка, губка, інструкційні картки.

Тип заняття: комбіноване

Хід заняття.

І. Організаційний етап.

1. Перевірка присутності вихованців, готовність до заняття.

2. Привітання.

3. Знайомство з гостями.

ІІ. Актуалізація знань з теми «Декупаж»

  • Тестові завдання

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Вправа « Мозкова атака»

  1. З яких матеріалів виготовляють штучні квіти?( тканина, шкіра, папір, капрон, бісер, нитки, гіпс, глина…..)
  2. Яка перевага штучних квітів над живими?( довговічні, не треба поливати)
  3. У чому недолік штучних квітів? ( відсутність аромату)

IV. Мотивація навчальної діяльності.

Штучні прикраси останнім часом переживають справжній бум, пов`язаний з появою нових матеріалів для творчості. Адже за допомогою деяких матеріалів виготовляють квіти, які за своїм зовнішнім виглядом не відрізняються від живих. Особливої популярності набули квіти, виготовлені з фоамірану.

 

 

 

 

V. Представлення теми та очікуваних навчальних результатів.

 

Керівник. Сьогодні  ми з вами виготовимо квітку-брошку із фоамірану. Дізнаємося що таке фоаміран, властивості та застосування фоамірану. Також дізнаємося які інструменти потрібні, щоб почати робити вироби з фоамірану.

VІ. Надання необхідної інформації.

 

Одного разу Ходжа Насреддин звернувся до прихожан: «Ви знаєте, про що я з вами говоритиму»? «Ні», - відповіли прихожани. «Тоді мені нема про що з вами розмовляти», - сказав Ходжа і пішов. Наступного дня Ходжа знову прийшов в прихід і звернувся до присутніх: «Ви знаєте, про що я з вами говоритиму»? «Знаємо», - відповіли прихожани. «Тоді мені нема про що з вами розмовляти», - сказав Ходжа і знову пішов. На третій день прийшов Ходжа і звернувся до присутніх: «Ви знаєте, про що я з вами говоритиму»?  І відповіли прихожани: «Частина людей знає, а частина – ні». «Тоді нехай ті, хто знають, розповідатимуть тим, хто не знає», - і пішов. Давайте використаємо це висловлювання Ходжі Насреддина для наступної вправи.

  • Вправа «Взаємонавчання»

 

  • Вихованці об’єднуються у групи. Кожна група отримує QR-код. За допомогою смартфона сканують QR-коди, переходять за посиланням на сайти та обробляють інформацію, роблять на кольорових аркушах А4 презентацію у будь-якій формі, а потім по черзі роблять доповідь (1 хв.) для всіх. На підготовку 10 хв. Аркуші клеять біля слова ФОАМІРАН.

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fwellurkginka.ru%2Fbudinok%2Frukodillja%2F8944-foamiran-shho-ce-take-ogljad-cogo-chudovogo.html&4&0http://qrcoder.ru/code/?http%3A%2F%2Fradka.in.ua%2Frukodillya%2Ffoamiran-sho-ce-za-material-iak-rob.html&4&0

 

  • Фоаміран – це…
  • Властивості фоамірану
  • Застосування фоамірану
  • Що потрібно, щоб почати творити з фоамірану

Розповіді груп

Основне завдання при виготовленні штучних представників флори - передати всю витонченість рослини. Тому матеріал для виробів повинен бути тонким, пластичним, з багатою палітрою кольорів. Всім цим вимогам повною мірою відповідає Фоам (він же фоаміран). Цей матеріал, крім перерахованих переваг, дуже зручний в роботі, тому ідеальний для новачків в рукоділлі. Квіточки виходять:

  •                             природними;
  •                             легкими;
  •                             міцними;
  •                             довговічними в будь-яких виробах, в тому числі тих, які активно експлуатуються (наприклад, брелоках, шпильках і т. д.)

Вироби з фоамірана прекрасно підходять для оформлення:

  •                             приміщення;
  •                             одягу (як брошки);
  •                             аксесуарів (чохлів для гаджетів, браслетів, шпильок, бус і т. д.);
  •                             топіаріїв;
  •                             подарункових упаковок.

Надати потрібну форму виробам з фоамірану можна за допомогою праски, а додати відтінки - звичайними фломастерами або акриловими фарбами. Важливою перевагою фоамірану є також те, що це екологічно чистий продукт. А значить, квіточки можна робити навіть для дитячої кімнати.

VІI. Фізкультхвилинка

Трава - низенька-низенька, (присісти)

Дерева - високі-високі  (потягнутися)

Вітер дерева колише, гойдає, (нахили тулуба)

То вправо, то вліво хитає,

То вперед, то назад, то вниз пригинає.

Птахи летять, відлітають, (помахати руками, як крилами)

А вихованки тихенько за стіл сідають

І працювати всі  починають.

VІIІ. Інтерактивна вправа. Практична робота.

  1. Повторення правил безпечної роботи при роботі з ножицями та гарячим пістолетом.

Учні самостійно за інструкційними картками працюють, вчитель підходить до  робочих місць, проводить індивідуальний інструктаж.

  1. Майстер клас «Квітка-брошка  з фоамірану»

 

Інструменти та матеріали:

 

  • Листи фоамірану (жовтий, зелений)
  • Праска
  • Шаблони квітки, листочків
  • Ножиці
  • Клейовий пістолет
  • Шпажка
  • Губка
  • Штучні квіти (замість молда)

 

C:\Users\Admin\Desktop\КАРАНТИН\Відкрите заняття БРОШЬ\90702065_797810710741647_4648382614141403136_n.jpg

Практична робота виконується під музичний супровід «Весняний спів пташок»

 

№ п/п

Послідовність виконання роботи

Графічне зображення

 

1

  • За допомогою шпажки переводимо контури квітки на лист фоамірану. (3 шт), листочків – 6 шт.
  • Вирізаємо всі заготовки за допомогою ножиць.

 

C:\Users\Admin\Desktop\КАРАНТИН\Відкрите заняття БРОШЬ\90579705_214290542969249_851813888788791296_n.jpg

 

2

 

  • Нагріваємо праску до середньої температури і прикладаємо заготовку квітки 3 шт.
  • Через 1-2 секунди краї пелюстки почнуть скручуватися і пелюстка відпаде.
  • За допомогою шарика і губки робимо вм’ятину посередині пелюстки.

C:\Users\Admin\Desktop\КАРАНТИН\Відкрите заняття БРОШЬ\90705336_202584581009240_2647589034355851264_n.jpg

 

3

 

  • Нагріваємо на прасці листочки.

 

 

 

 

 

C:\Users\Admin\Desktop\КАРАНТИН\Відкрите заняття БРОШЬ\90735702_649103529258736_2491303601180246016_n.jpg

 

4

 

 

  • Гарячим прикладаємо на штучний листочок.
  • Проробляємо ці операції з усіма листочками.

 

C:\Users\Admin\Desktop\КАРАНТИН\Відкрите заняття БРОШЬ\90551479_621347568596905_7962333088577486848_n.jpg

5

  • Наші заготовки готові для використання.

C:\Users\Admin\Desktop\КАРАНТИН\Відкрите заняття БРОШЬ\90750349_227891448266780_4309580604397060096_n.jpg

 

6

  • Склеюємо заготовки квітки (3 шт) в одну

 

C:\Users\Admin\Desktop\КАРАНТИН\Відкрите заняття БРОШЬ\90548096_220757882368448_8375480153286901760_n.jpg

7

  • Оздоблюємо серединку квітки

C:\Users\Admin\Desktop\КАРАНТИН\Відкрите заняття БРОШЬ\90790374_529798567968274_8430345817872662528_n.jpg

8

 

  • Склеюємо листочки.

C:\Users\Admin\Desktop\КАРАНТИН\Відкрите заняття БРОШЬ\90594305_218209489254776_5013228987741110272_n.jpg

9

  • Приклеюємо квітку до листочків.

C:\Users\Admin\Desktop\КАРАНТИН\Відкрите заняття БРОШЬ\91233550_573167170075464_4171549100057034752_n.jpg

10

  • Оздоблюємо наш виріб тичинкою.

C:\Users\Admin\Desktop\КАРАНТИН\Відкрите заняття БРОШЬ\90561326_878613012611696_111434700316213248_n.jpg 

11

  • На зворотному боці клеїмо заготовку для брошці.

C:\Users\Admin\Desktop\КАРАНТИН\Відкрите заняття БРОШЬ\90554409_211651376849529_7405775231903596544_n.jpg 

12

 

Поправляємо  ще раз всі пелюсточки надаючи квітці природнього вигляду.

 

 

 

 

 

 

https://lh3.googleusercontent.com/9eiuRTG-wwzJPRoQx_Za38airbSXI05pUDduBZ4VJMmXBh7YAXnSwK0-btHQ30G-ztcIO2Mbjjl1qECyIcl49W_vLVV4K7DjM-TyHGLJSlW8YSkHy5SwwpxmOR7J94DB-PDaLQG55g=w471-h627-noC:\Users\Admin\Desktop\КАРАНТИН\Відкрите заняття БРОШЬ\90701861_207870277191998_7783533849153110016_n.jpg

 

IX. Рефлексія.

Оглянути виконані учнями роботи, відмітити якісні роботи; виявити можливі недоліки, проаналізувати та намітити шляхи усунення недоліків.

  • Сьогодні ми з вами навчилися створювати штучні квіти з фоамірану своїми руками і, я впевнена ми зробили цей світ ще красивішим. Сподіваюся, виготовляючи штучні квіти ви зрозуміли, як безцінне багатство – природа, її краса і неповторність, тому необхідно її берегти.
  •  Ви всі дуже старалися, і в ваших руках розцвіли ось такі гарні квіти. Дякую за заняття. До зустрічі.

 

 

1

 

docx
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
1328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку