Конспект виховної години у першому класі на тему "Вчимось правилам пожежної безпеки"

Про матеріал
Матеріал допоможе вчителю з легкістю та у цікавій формі провести виховну годину для дітлахів про правила пожежної безпеки. Малюки навчаться розрізняти поняття "злий вогонь" та "добрий вогник".
Перегляд файлу

Вчимося правилам пожежної безпеки

(конспект заняття для першого класу)

 

 

Мета. Дати уявлення про предмети та засоби, джерела пожеж; формувати розуміння необхідності знати і викону­вати правила пожежної безпеки; виховувати обережність, розсудливість.

Хід заняття

Створення ігрової проблемної ситуації.

  •     Діти, я отримала загрозливого листа від Злого Во­гню. І знаєте, що він написав? Ось послухайте:

«Валентино Іванівно! Якщо діти вашого класу не виконають завдання, які я їм написав, то я можу наробити лиха у вашій школі. А завдання мої такі:

  1. Знайдіть, де я ховаюсь.
  2. Як мене перемогти?

Злий Вогонь».

 

  •     Ось бачите, діти, який Злий Вогонь жорстокий. Але я думаю, що ми зможемо виконати його завдання і вря­тувати наше село.
  •     Подивіться, на малюнку намальовані предмети, знайдіть серед них ті, що можуть заховати в собі Злий Вогонь.

(Діти розглядають зображення: сірники, запальничка, каністра з написом «Бензин», новорічні хло­павки, свічка, бенгальський вогонь, петарда, вогонь на га­зовій плиті, лялька, м'яч, кішка, ручка, книжка).

Роздуми та відповіді дітей.

  •     Так, ось ми й подумали з вами та знайшли, де захо­вався Злий Вогонь — з одним завданням ми справились.

А тепер найголовніше — здогадатися, як пере­могти Злий Вогонь, тобто не дати йому вир­ватися на волю.

Чується стук у двері. Заходить Добрий Во­гник.

  •       Діти, я ваш добрий друг, я допомагаю людям, бо я їм дуже потрібний. Хто знає, яку користь я приношу?

(Діти відповідають).

А зараз розкажіть, як треба поводитись із запа­лювальними засобами.

Діти за бажанням виходять до дошки і роз­повідають правила пожежної безпеки. Учитель уточнює відповіді, закріплює знання дітей.

До кімнати стрімко забігає Злий Вогонь.

  •     Так, що ж це таке, всі мої завдання ви ви­конали, я все чув, але я ще раз вас перевірю.

Злий Вогонь, нахиляючись до дітей, нашіптує неправильні поради:

  • бавтеся сірниками;
  •      ввімкніть телевізор, а самі вийдіть на вулицю погра­тися, або лягай спати;
  • запаліть газ на плиті та йдіть до когось у гості.

Добрий Вогник разом з дітьми заперечує:

  • з сірниками бавитися не можна, це небезпечно;
  • електроприлади треба вимикати вчасно;
  •      не можна залишати без догляду вогонь на газовій плиті, у печі.

Злий Вогонь.

От які ви розумні. Бачу, ви мені зовсім не друзі, не хочете мене випускати на волю, піду заховаюсь та буду чекати слушної нагоди, коли ви будете робити по­милки.

Вчитель. А ми завжди будемо обережні, тому що ми знаємо, як треба себе поводити з вогнем. А зараз, діти, давайте намалюємо Доброго Вогника — нашого друга та подаруємо йому на згадку свої роботи.

Самостійна робота дітей.

 Аналіз робіт.

 Підсумок заняття.