Конспект з фізичної культури для 3 класу

Про матеріал
Тема. Техніка пересування: різновиди ходьби; переміщення приставним кроком; захисна стійка баскетболіста. Техніка ведення м’яча: поєднання ведення м’яча з двома кроками та передачею. Групові й командні дії: правильне розташування учнів між собою; найпростіші взаємодії у групах і командах. Рухливі ігри та естафети з м’ячем.
Перегляд файлу

Тема. Техніка пересування: різновиди ходьби; переміщення приставним кроком; захисна стійка баскетболіста. Техніка ведення м’яча: поєднання ведення м’яча з двома кроками та передачею. Групові й командні дії: правильне розташування учнів між собою; найпростіші взаємодії у групах і командах. Рухливі ігри та естафети з м’ячем.

Мета і завдання:

  1. Навчити учнів техніці виконання ведення м’яча поєднуючи з двома кроками та передачею.
  2. Розвивати швидкість реакції, спритність, за допомогою естафет з вивченими елементами.
  3. Виховувати дисциплінованість, викликати бажання займатись фізичними вправами.

Обладнання: м’ячі (3), свисток, крейда, фішки (6).

Місце проведення: спортивний зал.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Частина

Хід уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина

І. Організація учнів до уроку

1.Шикування в одну шеренгу

 

ІІ. Привітання з класом та знайомство

 

 

 

 

 

ІІІ. Знайомство з темою та завданнями уроку

 

 

 

 

 

 

IV. Види ходьби та бігу

 

 

 

  • звичайна ходьба;
  • звичайний біг;

 

 

  • звичайна ходьба;

 

  • ходьба на носках руки на пояс;

 

 

  • ходьба на п’ятках, руки за голову;
  • ходьба на зовнішній стороні стопи;

 

  • звичайний біг;

 

 

  • біг приставним кроком лівим боком;

 

  • біг приставним кроком правим боком;
  • звичайна ходьба;

 

 

  • пояснення та імітація руху;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • звичайний біг з виконанням захисної стійки баскетболіста;

 

  • звичайна ходьба.

 

 

V. Перешикування для проведення ЗРВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ. Комплекс ЗРВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

а) колові оберти голови

В.п. – ноги на ширині плеч, руки на пояс.

1 – 4 колових рухів голови вліво,

5 – 8 колових рухів голови вправо.

 

б) розведення рук

В.п. – ноги на ширині плеч, руки перед груддю

1-2 – 2 послідовні розведення зігнутих рук перед груддю

3-4 – 2 послідовні розведення прямих рук в сторони.

 

в) нахили тулуба

В.п. – ноги на ширині плеч, руки на пояс

1-2 – 2 послідовні нахили вперед,

3-4 – 2 послідовні нахили назад,

5-6 – 2 послідовні нахили вліво,

7-8 – 2 послідовні нахили вправо.

 

г) махи ноги

В.п. – ноги на ширині стопи, руки вперед-в сторони.

1 – мах лівою ногою до правої руки;

2 – вихідне положення;

3 – мах правою ногою до лівої руки;

4 – вихідне положення;

 

д) присідання

В.п. – ноги на ширині плеч, руки на пояс

1 – присідаємо, руки вперед;

2 – в.п.,

3 – присідаємо, руки в сторони;

4 – в.п.

 

е) підстрибування

В.п. – ноги разом, руки на пояс

1 – 2 – два підстрибування на лівій нозі;

3 – 4 – два підстрибування на правій нозі;

5 – 8 – чотири підстрибування на двох ногах.

 

30 с.

 

 

 

10 с.

 

 

 

 

25-30 с.

 

 

 

 

 

2-3 хв.

 

 

7-8 с.

20-25 с.

 

8-10 с.

 

8-10 с.

 

 

7-8 с.

7-8 с.

 

7-8 с.

 

8-10 с.

 

 

8-10 с.

 

7-8 с.

 

20 с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15-20 с.

(3 рази)

 

 

7-8 с.

 

 

1,5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-7 хв.

 

 

 

 

 

 

4-5 р.

 

 

 

 

7-8 р.

 

 

 

 

 

 

7-8 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

7-8 р.

 

 

 

 

 

 

10 р.

 

 

 

 

 

 

7-8 р.

«В одну шеренгу – шикуйсь»

«Рівняйсь!»

«Струнко!»

 

«Добрий день!»

«Вільно!»

Сьогодні урок фізичної культури проведу з вами я, а звати мене – ...

 

На сьогоднішньому уроці ми спробуємо виконувати ведення м’яча поєднуючи з двома кроками та передачею. А також проведемо естафети.

 

 

«Право-руч!»

«Вліво в обхід кроком – руш!»

«Йдемо повільно, спину тримаємо рівно»

«По  залу повільним темпом бігом «Руш!».

«Зараз звичайною ходьбою «Руш!»

«Спина рівна, руки за спину, ходьба на носках»

«На п’ятках, руки за голову кроком – руш»

«Руки на пояс, на зовнішній стороні стопи кроком – руш»

 

«По залу повільним темпом бігом руш!»

«Руки на пояс, легко зігнуті ноги, біжимо приставним кроком лівою стороною»

«Біжимо приставним кроком правою стороною»

«Йдемо повільно, звичайною ходьбою»

 

«Увага! На місці стій!»

Всі елементи в баскетболі робляться в стійці. Вихідне положення – ноги широко розставлені та зігнуті в колінах. Тулуб трохи нахилено вперед, руки зігнуті в ліктьових суглобах, перед грудьми. В цьому положенні ми можемо передавати, ловити та вести м’яч, робити кидок. Зараз ви будете бігти звичайним бігом, коли почуєте сигнал свистка, ви повинні зупинитися і стати в стійку.

«Звичайним бігом – руш, а по свистку зупиняєтеся в захисній стійці баскетболіста»

– Звичайним кроком руш.

 

«Направляючий на місці»

«Клас – стій!»

«Ліво – руч! Раз – два!»

«На перший, другий, третій – розрахуйсь!»

«Перші номери на 1 крок вперед. Другі номери на 3 кроки вперед. Треті номери на 5 кроків вперед!»

«На витягнуті в сторони руки – розімкнись!»

 

Схема проведення ЗРВ

Назва вправи

Вихідне положення

«Вправу показую!»

«Вихідне положення прийміть!»

«Вправу починай!»

«Стій!»

  • Спина пряма.

 

 

 

 

 

 

  • Ноги прямі.
  • Широко і різко розводимо руки.

 

 

 

 

 

 

  • Ноги прямі.
  • Нахиляємось нижче.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Ноги рівні, спина пряма.

 

 

 

 

 

 

 

  • Голову тримаємо рівно.
  • Спину не згинаємо.

 

 

 

 

 

  • Вище відштовхуємось.
  • М’яко приземляємось.

ІІ. Основна частина

1.Навчання техніці виконання ведення м’яча поєднуючи з двома кроками та передачею.

а) організація учнів, перешикування.

Малюю крейдою лінії для направляючих та ведучих. Розкладаю фішки.

 

 

 

 

б) показ та пояснення.

Ведемо м’яч сильнішою рукою, обводимо другу фішку та повертаємося біля першої фішки. Беремо м’яч в руки і не зупиняючись, робимо 2 кроки з передачею партнеру. Передаємо м’яч не сильно, точно на рівні грудей. Партнер ловить м’яч і виконує це саме.

 

в) ведення м’яча поєднуючи з двома кроками та передачею.

 

 

 

 

 

2. Розвиток спритності в естафетах

І Естафета

а) організація учнів.

 

 

б) показ та пояснення.

По свистку направляючі з м’ячем в руках оббігають фішку та повертаються на лінії. Передають м’яч з рук в руки партнеру. Наступні гравці роблять те саме. Кожен оббігає по черзі, якомога швидше.

в) нагадування правил.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

г) проведення естафети.

д) аналіз естафети.

 

 

 

 

ІІ Естафета

а) організація учнів.

 

б) показ та пояснення.

По свистку гравці ведуть м’яч до фішки. Повертаючись, беруть його в руки та біжать до лінії. Передають м’яч з рук в руки партнеру. Наступні гравці роблять те саме.

 

в) нагадування правил.

г) проведення естафети.

д) аналіз естафети.

 

 

 

ІІІ Естафета

а) організація учнів.

б) показ та пояснення.

За сигналом гравці ведуть м’яч, обводять фішку та повертаються на лінії. Передають м’яч з рук в руки партнеру. Наступні гравці роблять те саме.

 

в) нагадування правил.

г) проведення естафети.

д) аналіз естафети.

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

1-1,5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-2 рази

2-3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5-2 хв.

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

15-20 с.

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10-15 с.

1 хв.

15-20 с.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

20 с.

1 хв.

15-20 с.

 

 

 

«Право-руч! Раз, два»

«Вперед в колону до направляючого – зімкнись!»

«Кру-гом!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

– Ведення здійснюємо послідовними м’якими поштовхами м’яча сильнішою рукою вниз-вперед.

– М’яч кидаємо точно, не сильно.

 

 

 

Порахувати учнів у командах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

– Першому гравцю не дозволяється вибігати за лінію старту до сигналу, а наступному - до отримання м'яча від попереднього гравця.

– Не можна заступати за  лінію тому, хто очікує м’яча.

– М’яч чітко з рук в руки. Не кидаємо, а передаємо на лінії.

 

 

За I місце – 6 балів

За II місце – 4 бали

За III місце – 2 бали

- 1 бал – за помилки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За I місце – 6 балів

За II місце – 4 бали

За III місце – 2 бали

- 1 бал – за помилки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За I місце – 6 балів

За II місце – 4 бали

За III місце – 2 бали

- 1 бал – за помилки.

ІІІ. Заключна частина

1.Шикування в одну шеренгу

2. Поступовий перехід від напруження та збудження до відносно спокійного стану в грі «Заборонений рух»

а) організація дітей;

б) показ та пояснення;

Зараз ми пограємо з вами в гру «Заборонений рух».

Ваше завдання – виконувати всі рухи, окрім «забороненого». В нашому випадку забороненим рухом буде – підняття рук вгору. Хто з учасників гри помилиться і виконає його, робить крок уперед і продовжує гру.

в) нагадування основних правил;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

г) проведення гри;

д) аналіз гри.

 

 

 

3. Аналіз та підбиття підсумків

 

 

 

 

4. Домашнє завдання

 

5. Організаційний вихід з залу

 

 

30 с.

 

 

 

 

 

40-45 с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15-20 с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

20-25 с.

 

 

 

40 с.

 

 

 

15 с.

«В одну шеренгу – шикуйсь»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Отже, нагадую вам, я показую рухи, а ваше завдання повторювати їх за мною, окрім забороненого. Забороненим рухом ми вважатимемо – підняття рук догори. Хто помилився повинен зробити один крок вперед і продовжує гру.

потрібно виконувати всі

 

 

  • Хто найбільшу кількість разів помилився?

 

  • Що ми робили на сьогоднішньому уроці?
  • Що вам найбільше сподобалося?

 

 

 

«Рівняйсь!»

«Струнко!»

«Право - руч!»

«Кроком – руш до дверей!»»

 

docx
Додано
28 квітня 2023
Переглядів
597
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку