10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

конспект з інтегрованого уроку

Про матеріал
Інтегровагий урок інформатики з хореографією для 6 класу . На тему. Додавання зображень із файлу та їх форматування. Повторення елементів народно-сценічного танцю і 1-шої частини танцю «Шкільна полька».
Перегляд файлу

 5 клас

Тема. Додавання зображень із файлу та їх форматування. Повторення елементів народно-сценічного танцю і 1-шої частини танцю «Шкільна полька».

Мета: ознайомити з різновидами елементів класичного і народного танців, навчити вільно  оперувати набутим досвідом, закріпити уміння і навички виконання танцювальних  рухів; формування вміння виконання операцій із графічними об`єктами;

розвивати,  розпізнавати стилістичні особливості  українського танцювального мистецтва; увагу, просторову уяву, критичне мисленн             

виховувати  почуття патріотизму, національної  свідомості, любові до  українського народу.

Цілі для вчителя.

  • ознайомити з різновидами   елементів класичного і народного танців.
  • закріпити уміння і навички виконання танцювальних  рухів.  
  • навчити вільно володіти набутим танцювальним досвідом;
  • повторити особливості виконання операцій з текстом;
  • навчити додавати графічні об`єкти та виконувати операції з ними.

Цілі для учня.

  • Я знатиму різновиди елементів класичного і народного танців.
  • Я повторю виконання танцювальних  рухів.  
  • Я навчусь вільно володіти набутим танцювальним досвідом;
  • Я повторю особливості виконання операцій з текстом;
  • Я навчуся додавати графічні об`єкти та виконувати операції з ними.

Обладнання.

.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І.Організаційна частина

1. Шикування

- Станьте на лінії у третю позицію ніг, руки у підготовчій позиції.

2. Поклін

-Добрий день «і».

ІІ. Основна частина уроку

1.Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми і завдань уроку

Сьогодні ми проведемо інтелектуальний квест «Хореографічний скрипт»,

де ми закріпимо наші знання про різновиди елементів класичного і народного танців,  закріпимо уміння і навички виконання   танцювальних  рухів,  навчимося вільно володіти набутим танцювальним досвідом;

повторимо особливості виконання операцій з текстом та навчимося додавати графічні об`єкти,  виконуючи операції з ними.

Ми з вами уже вивчили деякі елементи класичного і народного танців на уроках хореографії для того, щоб застосувати  навички у виконанні танцю “Шкільна Полька”;

розглянули об`єкти текстового редактора та основні прийоми роботи з текстовими даними для створення офіційних документів та графічних композицій.

Для проведення квесту нам потрібно об`єднатися в 3 команди. Тому кожен із вас вибере стікер, на зворотній стороні якого, розміщений номерок. Кожному номеру відповідає один із кольорів «світлофора»: жовтий, червоний, зелений. Після цього ми співставимо кожен номер стікера  із кольором світлофора. Об`єднуємось у групи за кольором світлофора.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ви вже об’єднались в команди для участі в інтелектуальних змаганнях. Для того, щоб перемогти у квесті, Вам потрібно скласти пазл. За кожне, правильно виконане завдання, Ви отримаєте частинку пазлу, а в кінці заняття зможете дізнатися, яке зображення в ньому зашифроване.

То ж успіхів усім!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. Актуалізація опорних знань.

1)Для того, щоб пригадати вивчений матеріал, ми виконаємо перше завдання. На екрані ви бачите qr-код, зчитавши який за допомогою телефону, перед вами з`явиться список слів та словосполучень, з яких потрібно обрати  елементи для 2 категорій «Елементи класичного і народного танцю» та «Об`єкти текстового редактора». У списку є зайві слова.

Елементи класичного і народного танцю

Об`єкти текстового редактора

releve, battement tandu, полька, галоп, demi plie колупалочка

смуги прокручування, масштаб сторінки, режим перегляду, лінійка, SmartArt

Перелік слів: releve, SmartArt, режим перегляду, елемент, battement tandu, movie, полька, галоп, demi plie, смуги прокручування, лінійка, рух, мишка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Та́нець— вид мистецтва, де художні образи створюються засобами пластичних рухів людського тіла.                     В танці відображається емоційно-образний зміст музичних творів. (2)

2.Класичний танець - фундамент, на якому базуються      всі жанри танцювального мистецтва. (1)

3.Класичний танець — система виразних засобів хореографічного мистецтва, що базується на ретельній розробці різних груп рухів та позицій ніг,рук,корпусу й голови, (3)

4.Народний танець—фольклорний танець, який з`являється на певній території і має традиційні для даної місцевості та нації рухи, ритми, костюми, малюнки танцю,(5)

5. Україна поділена на 5 локальних регіонів. 1 -  ий локальний регіон знаходиться в центрі України.(4)

    6.В першому локальному регіоні

                                                                                  танцюють танці Козачок      Метелиця

                                                                                  Гопак .(6)

2) В кожній команді є смужки голубого кольору, на яких записані основні правила введення тексту, а також смужки жовтого, де розміщена інформація про класичний і народний танець. Подана інформація введена без дотримання правил введення. Вам потрібно установити відповідність між інформацією про танці і порушеним правилом.

Та́нець— вид мистецтва, де художні образи створюються засобами пластичних рухів людського тіла.                     В танці відображається емоційно-образний зміст музичних творів.

 

Класичний танець — система виразних засобів хореографічного мистецтва, що базується на ретельній розробці різних груп рухів та позицій ніг,рук,корпусу й голови

 

Класичний танець - фундамент, на якому базуються      всі жанри танцювального мистецтва

 

Народний танець—фольклорний танець, який з`являється на певній території і має традиційні для даної місцевості та нації рухи, ритми, костюми, малюнки танцю

 

Україна поділена на 5 локальних регіонів. 1 -  ий локальний регіон знаходиться в центрі України.

 

В першому локальному регіоні танцюють танці “ Козачок      Метелиця”

” Гопак ”

Одне слово від іншого відокремлюється одним пробілом.

 

Для створення нового абзацу натискається клавіша Enter.

 

Після слова перед розділовим знаком пробіл не ставиться, а після розділового знака – ставиться.

 

Дефіс пробілами не відокремлюється.

 

Тире відокремлюється пробілами з двох сторін.

 

Між словами у дужках (лапках) і дужками (лапками) пробіли не ставляться.

 

 

 

 

 

 

3.Вивчення нового матеріалу.

Додати потрібні графічні об’єкти до тексту можна за допомогою

інструментів групи Зображення, що розміщуються на вкладці

Вставлення. 

При вставленні графічного об’єкта з файла необхідно вказати його

розташування відносно тексту: У тексті або Обтікання текстом.

Інструменти для розташування зображення на сторінці можна обрати

у групі Упорядкування вкладки Формат. Ця вкладка з’являється на

стрічці інструментів при виділенні графічного об’єкта.

 

Окрім інструментів групи Упорядкування, на вкладці Формат

розташовані інші інструменти форматування графічних об’єктів. У групі

Настроювання можна обрати інструменти для зміни яскравості й

контрастності зображення або взагалі перефарбувати його. А в групі Стилі рисунків – задати тінь, нахил, розмивання, вигляд

контурів та інші ефекти. Група Розмір містить інструменти для вирізання фрагментів малюнка і встановлення їх висоти і ширини.

 

4. Практична робота.

В папці «» знаходиться текстовий документ із назвою «Класичний танець», в якому набрані запитання. Вам потрібно швидко відповісти на поставлені питання, набравши правильні відповіді.

Ігрупа

  • Що таке demi plie?( не повне присідання)
  • По якій позиції ніг виконується?( І ІІ ІІІ п.н)
  • По скільки разів? ( по 4 рази в кожній плозицї)

ІІ група

 

  • Що таке releve? (піднімання на носочки)
  • По  кій позиції ніг виконується? ( І ІІ ІІІ п.н)
  • По скільки разів? ( по 4 рази в кожній плозицї)

ІІІ група

Що таке battement tandu ? ( виведення ноги вперед в сторону, назад на носок)

- По якій позиції ніг виконується? (ІІІ п.н)

- По скільки разів? (хрестом по 4)

А  тепер давайте звіримо. Один учень з групи зачитує відповіді. Римують пазл.

 

 

 

5. Повторення елементів класичного танцю

А зараз всі разом повторимо вивчені елементи, а після цього кожна команда виконає один із елементів а інші команди будуть оцінювати.

Demi plie

- Виконуємо demi plie по 4 рази по І ІІ ІІІ п.н.

- Станьте в І п.н.і

Виконання

1т (1і2і3і4і) – присідаємо;

2т (1і2і3і4і) – піднімаємось.

Releve

-Виконуємо releve по 4 рази по І ІІ ІІІ п.н.

- Станьте в І п.н.”і”

Виконання

1т (1і2і3і4і) – піднімаємося на носочки ;

2т (1і2і3і4і) – опуускаємося

Battement tandu

-Виконуємо battement tandu хрестоп по 4

- Станьте в І п.н.”і”

Виконання

Вихідне положення ІІІ позиція в ногах.

1т. 1-2ч. Робоча нога ковзним рухом відкривається в бік (п’ятка піднімається від підлоги та переходить на носок), ноги знаходяться на одній лінії, центр ваги на опорній.

       3-4 ч. пауза.

2т.   1-2ч. Робоча нога повертається у І позицію (п’ятка поступово опускається).

3-4 ч. пауза.

Battement tendu вперед з ІІІ позиції – 2т. 4/4

1т. 1-2 ч. Робоча нога ковзним рухом, зберігаючи виворотність та натягнутість коліна, всією ступнею по підлозі відкривається вперед на носок (п’ятка поступово піднімається). П’ятка робочої ноги знаходиться навпроти п’ятки опорної.

       3-4 ч.  пауза

2т. 1-2 ч. Повернення робочої  ноги у І позицію відбувається за такими правилами. Носок починає підтягуватися до себе, при цьому п’ятка залишається виворітною, поступово переходимо на всю стопу і ковзним рухом підтягуємо стопу у І позицію.

       3-4 ч. пауза.

Battement tendu назад з ІІІ позиції – 1т. 4/4

1т. 1-2 ч. Робоча нога ковзним рухом всієї ступні відкривається назад на носок (п’ятка спочатку утримується, а потім поступово відривається від підлоги). Носок відводиться на великий палець. П’ятка опорної ноги – навпроти п’ятки робочої.

      3-4 ч. Повертається нога в І позицію з поступовим опусканням п’ятки на підлогу. Носок при цьому приходить останнім.

Команди вибирають смужку з вправою, яку потрібно виконати а інші команди дивляться і після виконання оцінюють інших.

За правильність отримують пазл.

 

 

 

 

7. Повторення елементів народного танцю. 

Що визнаєте про українські народні. (Україна поділена на 5 локальних регіонів, і кожен регіон має сої особливості.

Зараз ви виконаєте завдання про особливості танцювального мистецтва в Україні.

Зайдіть куди я не можу зрозуміти

--Які рухи ми вивчили з першого локального регіону? ( колупалочка)

Колупалочка

-По якій позиції ніг виконується колупалочка? (VІ п.н)

-По скільки разів виконували? ( 8 разів)

-Станьте в VІ п.н виконуємо 8 колупалочок.

Вихідне положення —шоста позиція ніг.

На «раз» — легенький підскік на лівій нозі, одночасно праву ногу, трохи зігнуту в коліні, вивернути п'яткою догори і поставити на носок праворуч від себе. Корпус трохи повернути вперед правим плечем. Можна також нахилитися вперед;

на «два» — знову легенький підскік на лівій нозі, а праву ногу поставити на каблук носком догори на те місце, де стояв носок.

  1. Виконання
  2. Перевірка по командах

Виходимо на діагональ.

-Який рух вивчили з 2 локального регіону?

Галоп

-По якій позиції ніг виконується галоп?( VІ п.н)

-Станьте в VІ п.н виконуємо”і”.

Вихідне положення —шоста позиція ніг.

Затакт – невелике присідання на двох ногах.

«1» – ковзний крок правою ногою праворуч

«і» – ліву ногу підтягнути до правої, зробивши невисокий підскок на

обох ногах.

  1. Виконання
  2. Перевірка по командах

-Який рух вивчили з 3 локального регіону?

Полька

-По якій позиції ніг виконується полька?(ІІІ п.н)

-Станьте в ІІІ п.н виконуємо”і”.

Вихідне положення -ноги в третій позиції, права попереду.

Затакт – маленький підскок на лівій, праву не торкаючись підлоги,

витягнути вперед у четверту позицію.

«1» – поставити праву на підлогу на пів-пальці;

«і» – ліву підтягнути до правої;

«2» – крок правою вперед, ліву ногу, злегка зігнувши в коліні,

підтягнути до кісточки правої ноги позаду неї;

«і» – маленький стрибок на правій нозі, ліву ногу, не торкаючись

підлоги, витягнути вперед у четверту позицію.

Далі рух продовжується з лівої ноги.

  1. Виконання
  2. Перевірка по командах

 

 

 

ІІІ. Заключна частина.

1.Підсумок уроку

Ось і закінчився наш квест «Хореографічний скрипт»,.

Якщо ви виконували правильно завдання вас з пазлів має вийти картина.

 

 

 

 

 

 

Ми дуже плідно попрацювали сьогодні, тому для того, щоб оцінити власний вклад у роботу вашої команди, ми використаємо смайлики, де ви відобразите емоцію, що відображатиме ваше ставлення до виконаної вами роботи. У вас в документі є заготовки для кожного учасника.

Результат пошуку зображень за запитом "рефлексія смайликами"

 

 

 

 

 

 

 

 

На уроці:

Я дізнався ...

Я навчився ...

Я зрозумів, що можу ...

Мені сподобалося ...

Для мене стало новим ...

Мене здивувало ...

У мене вийшло ...

Я придбав ...

Мені захотілося ...

Мене надихнуло ...

Виставлення оцінок.

Я створив..

Я старатимусь

2.Домашнє завдання.

3.Оцінювання

4. Поклін

-До побачення «і».

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "балерина пнг"Результат пошуку зображень за запитом "ballet dancer пнг"  

docx
Додано
16 лютого 2020
Переглядів
342
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку