Вовк і семеро козенят.
Програмовий зміст: Формувати вміння поводити себе в природнього середовищі, знати екологічні знаки. Сприяти узагальненню знань про диких тварин. Продовжувати вчити дітей рахувати предмети та позначати цифрою, співвідносити цифри з кількістю предметів. Закріпити знання : про геометричні фігури, частини доби, просторові відношення, рахунок в межах 3 і знання цифр від 1 до 3. Розвивати розумову активність, логічне мислення, уважність, кмітливість, пам’ять, мовлення. Виховувати інтерес до математики і дбайливе ставлення до природи.
Матеріал: маски кози і козенят, екологічні знаки, іграшки-білка, їжачок, зайчик, ведмідь, листи із завданням, цифри, геометричні фігури, дид.гра «Осінні прищіпки», прищіпки, кошик з лісовими гостинцями, дид.гра «Спечи піцу».
Хід
Привітання з гостями «Добрий ранок».
Доброго ранку, наші гості
Дуже раді вас вітати .
Наберем в долоні сміху,
Кинем всім гостям на втіху.
Нашорошим наші вуха
Щоб могли уважно слухать
І поплескаєм завзято
Та й почнем ми мандрувати.
В.- Заняття в нас сьогодні не звичайне і цікаве, ми будемо героями казки «Вовк і семеро козенят». Знаєте цю казку? Я буду мамою козою, а ви маленькими козенятками.( одягаю дітям маски)
« Раз, два, три козенятами стали ви. »
Лісова красуня білка.
Лист-завдання: « Я назбирала повен кошик лісових гостинців і хочу
щоб ви їх порахували.» (шишки, горішки, грибочки, яблука, листочки)
Дид.гра « Покажи цифру».
(білочка пригощає яблучками за виконане завдання)
Продовжуємо подорож, звуки лісу.
В мене шуба з колючок
В мене сіра спинка.
Ніс, як чорний п’ятачок
Очі – намистинки. (їжачок)
Снідаємо ми вранці, а вечеряємо…(ввечері)
Спимо ми вночі, а зарядку робимо…(вранці)
Робимо зарядку ми вранці, а обідаємо…(вдень)
Сонце світить вдень, а Місяць…(вночі)
Їжачок. - За те що ви мене потривожили для вас у мене є лист із завданням, воно зв’язане з геометричними фігурами.
Лист-завдання: « На картці зображений ліс, але він сумний, ваше завдання знайти фігури такого ж кольору і прикрасити його, розвеселити .»
(їжачок пригощає нас грушами)
Фізкультхвилинка. «Вверх-вниз» (музична)
Продовжуємо подорож, звуки лісу.
У кущах сховався зайчик,
Наш пухнастий побігайчик.
Дид.гра « Осінні прищіпки».
( зайчик пригощає нас морквою і капустою)
(голос вовка)
Вовк. – Хто це тут ходить по лісі? Ой, та це ж маленькі, смачненькі козенятка. Зараз я й поласую вами.
Дид.гра « Спечи піцу».
( вовк пригощає нас лісовими ягодами)
Повернення додому, звуки лісу.
« Раз, два, три звичайними дітками стали ви.»