Конспект з логіко-математичного розвитку " Вовк і семеро козенят"

Про матеріал
Формувати вміння поводити себе в природнього середовищі, знати екологічні знаки. Сприяти узагальненню знань про диких тварин. Продовжувати вчити дітей рахувати предмети та позначати цифрою, співвідносити цифри з кількістю предметів. Закріпити знання : про геометричні фігури, частини доби, просторові відношення, рахунок в межах 3 і знання цифр від 1 до 3. Розвивати розумову активність, логічне мислення, уважність, кмітливість, пам’ять, мовлення. Виховувати інтерес до математики і дбайливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

                Вовк і семеро козенят.

Програмовий зміст: Формувати вміння поводити себе в природнього середовищі, знати екологічні знаки. Сприяти узагальненню знань про диких тварин. Продовжувати вчити дітей рахувати предмети та позначати цифрою, співвідносити цифри з кількістю предметів. Закріпити знання : про геометричні фігури, частини доби, просторові відношення, рахунок в межах 3 і знання цифр від 1 до 3. Розвивати розумову активність, логічне мислення, уважність, кмітливість, пам’ять, мовлення. Виховувати інтерес до математики і дбайливе ставлення до природи.

Матеріал: маски кози і козенят, екологічні знаки, іграшки-білка, їжачок, зайчик, ведмідь, листи із завданням, цифри, геометричні фігури, дид.гра «Осінні прищіпки», прищіпки, кошик з лісовими гостинцями, дид.гра «Спечи піцу».

                                                            Хід

Привітання з гостями   «Добрий ранок».

                               Доброго ранку, наші гості

                               Дуже раді вас вітати .

                               Наберем в долоні сміху,

                               Кинем всім гостям на втіху.

                               Нашорошим наші вуха

                               Щоб могли уважно слухать

                               І поплескаєм завзято

                               Та й почнем ми мандрувати.

 В.- Заняття в нас сьогодні не звичайне і цікаве, ми будемо героями казки «Вовк і семеро козенят». Знаєте цю казку? Я буду мамою козою, а ви маленькими козенятками.( одягаю дітям маски)

                            « Раз, два, три козенятами стали ви. »

  • Скажіть, куди у казці куди ходила мама коза? Навіщо?
  • Давайте і ми з вами відправимось до лісу, але спочатку давайте згадаємо правила поводження, в цьому нам допоможуть екологічні знаки.
  • А яке ще правило ми не згадали?( Не можна ходити до лісу дітям без дорослих).
  • Ну що вирушаймо. (Звуки лісу)
  • Скаче з гілочки на гілку

Лісова красуня білка.

  • Діти, а де ж наша білочка? Ось вона і біля неї якийсь лист.

Лист-завдання: « Я назбирала повен кошик лісових гостинців і хочу

щоб ви їх порахували.» (шишки, горішки, грибочки, яблука, листочки)

Дид.гра « Покажи цифру».

(білочка пригощає яблучками за виконане завдання)

Продовжуємо подорож, звуки лісу.

  • Діти, подивіться яке красиве дерево, але під ним багато листя, мабуть хтось там заховався. Дізнаймося хто там?

                             В мене шуба з колючок

                             В мене сіра спинка.

                             Ніс, як чорний п’ятачок

                             Очі – намистинки. (їжачок)

  • Їжачок прокидайся. Він говорить що ще рано, запитує яка зараз частина доби. Діти, давайте йому допоможемо. (ранок) Мої козенятка знають всі частини доби.

                             Снідаємо ми вранці, а вечеряємо…(ввечері)

                             Спимо ми вночі, а зарядку робимо…(вранці)

                             Робимо зарядку ми вранці, а обідаємо…(вдень)

                             Сонце світить вдень, а Місяць…(вночі)

Їжачок. - За те що ви мене потривожили для вас у мене є лист із завданням, воно зв’язане з геометричними фігурами.

Лист-завдання: « На картці зображений ліс, але він сумний, ваше завдання знайти фігури такого ж кольору і прикрасити його, розвеселити .»

  • Яку фігуру виклали на пеньок? Стовбур? Крону дерева? На ялинку? На сонце?

(їжачок пригощає нас грушами)

Фізкультхвилинка. «Вверх-вниз» (музична)

Продовжуємо подорож, звуки лісу.

                                     У кущах сховався зайчик,

                                     Наш пухнастий побігайчик.

  • Діти, наш зайчик чомусь засмучений. Зайчику, що трапилось? Він говорить , що мама дала йому завдання порахувати предмети, які зображені на картках і позначити цифрами. А він забув як правильно рахувати. Давайте йому допоможемо.

Дид.гра « Осінні прищіпки».

( зайчик пригощає нас морквою і капустою)

  • Діти, нам вже час повертатися додому. У нас гостинців повен кошик.

(голос вовка)

Вовк. – Хто це тут ходить по лісі? Ой, та це ж маленькі, смачненькі козенятка. Зараз я й поласую вами.

  • Не їж нас вовчику, ми тебе пригостимо смачною піцою. Діти, ви любите піцу? І вовчику сподобається.

Дид.гра « Спечи піцу».

( вовк пригощає нас лісовими ягодами)

Повернення додому, звуки лісу.

  • Дякую діти, ви були слухняними в лісі. Ви виконали всі завдання від звірів і отримали повен кошик гостинців. Молодці!

       « Раз, два, три звичайними дітками стали ви.»

 

     

                         

 

 

 

 

 

 

                      

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шилкіна Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Пугач Наталія
Додано
16 березня 2021
Переглядів
494
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку