5 клас Контрольна робота №5 за темою «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.» ( тестові завдання)
а) завжди один звук:[дж], [дз],[дз′];
б) завжди два звуки:[д] і [ж], [д] і [з],[д] і[з′];
в) [дж], [дз], [дз′] – коли вимовляються злито, і два звуки: :[д] і [ж], [д] і [з],[д] і[з′].
а) буквами і, я, ю, є та апострофом;
б) буквами і, я, ю, є та м’яким знаком;
в) буквами я, ю, є, ї.
а) пом’якшення попереднього приголосного звука;
б) наголосу;
в) роздільної вимови звуків.
а) к, п, т, ф, х;
б) б, п, в, м, ф;
в) я, ю, є, ї.
5.Спишіть розкриваючи дужки
(У, в)чись, дитино, бо (в, у)читися треба!
(У, в)чися, голубко, бо розум не спить,
Хай серце (і, й) воля, (і, й ) дух росте (у, в) силу,
Хай книжка розкрита любові навчить.
6.Записати слова, поділивши їх рисками на склади для переносу
Льон, країна, рівний, озимина, лід, січень, йшов, розквіт, верба, дзьоб, працьовитий, кільце, кран, затишний, урок, передати.
7. Запишіть по п'ять слів із префіксами роз-, без-.
8. Виділіть рядок, в якому всі слова вживаються з апострофом:
а) пор…ядок, бур…я, п…ята;
б) під…їхати, зв…язок, цв…ях;
в) об…єм, подвір…я, в…ялий.
9. У якому рядку всі слова не можна переносити?
а) пагорб, око, туга;
б) учень, ромб, їжа;
в) земля, уряд, оса.
10.Вставити де потрібно апостроф:
П…юре, під…їзд, духм…яний, торф…яний, св…ященник, в…язати, цв…ях, бар…єр, без…язикий, мавп…ячий, ад…ютант, морв…яний, сім…я .
11. За допомогою префіксів з-, (зі-), с- утворити нові слова.
Орієнтуватися, казати, бігати, кріпити, косити, лити, ховати, гнати, фотографувати, творити.
12. Відшукати слово без м'якого знака:
а) обертаєт…ся;
б) ховаєш…ся;
в) співают… .