Конспект з уроку позакласного читання для 2 класу "Як Оленка хотiла весну наблизити"(за оповiданням В.О.Сухомлинського)

Про матеріал
Метою уроку є вдосконалення навичок читання, знаходження зв"язкiв мiж фактами, розрiзняння та синтезування iнформацii, яка є в текстi ;розвиток зв"язного мовлення та критичного мислення ;виховання любовi до читання та поважного ставлення до однолiткiв.
Перегляд файлу

Урок українського читання

 2 клас

Тема: «Як Оленка хотіла весну наблизити» В.О. Сухомлинський.

Мета: ознайомити з оповіданням В.О.Сухомлинського, вдосконалювати навички читання; складати передбачення, контролювати особисте розуміння тексту; знаходити зв`язки між фактами; розрізняти та синтезувати інформацію, яка є в тесті; розвивати логічне мислення, мовлення, поновлювати словниковий запас учнів, виховувати любов до читання, виховувати поважне ставлення до думки однолітків.

Методично-дидактичне забезпечення: портрет В.О.Сухомлинського, збірка казок та оповідань В.О.Сухомлинського «Всі добрі люди – одна сім`я».

Хід уроку:

  1. Організаційний момент. Емоційне налаштування.

У класі стало тихенько,

Усі сидять рівненько,

Учитель до вас усміхається,

Наш урок розпочинається.

  1. Мотивація учбової діяльності.

Складання «павутинки» (асоціативного кущу)

  • Які асоціації у вас викликає слово «весна»?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вивчення матеріалу уроку. Попередження .
  1. Прогнозування за загадками.
  • Прочитайте загадки та визначте, про що буде текст:

Є у хаті рахівник,

Дні рахує цілий рік.

В нього кожний день-деньочок

Має цифру і листочок.

А як вечір надійде –

Той листочок упаде. (календар)

Тане сніжок.

Ожив лужок.

День прибуває.

Коли це буває?

(навесні)

Чудо-сани прилетіли,

Скакуни в тих санях білі.

Їде в саночках цариця –

Білокоса, білолиця.

(Зима)

  1. Передбачення за ключовими словами.

Зима

Відривний календар

Відривати листочки

Весна

Мороз зимовий

  1. Засвоєння нового матеріалу.

(Читання частинами. Взаємні питання.)

  1. Читання І  частини.

Взаємні питання за її змістом.

Запитання вчителя.

  • Що таке відривний календар?
  • Чи багато листочків в календарі було до весни?
  1. Читання ІІ частини.

Взаємні питання за її змістом.

Запитання вчителя.

  • Коли Оленка почала відривати листочки календаря?
  • Куди вона поділа листочки?
  1. Читання ІІІ частини.

Взаємні питання за її змістом.

Запитання вчителя.

  • Коли Оленка підійшла до бабусі?
  • Чи здивувалася бабуся?
  1. Читання ІV частини.

Взаємні питання за її змістом.

Запитання вчителя.

  • Чи розсердилася бабуся?
  • Чому?
  • Зима чи весна була за вікном?
  1. Фізхвилинка.
  2. Узагальнення та систематизування вивченого міркування.
  1. Слово про В.Сухомлинського (про життя та творчість).
  2. Обговорення змісту.
  • Скільки років було Оленці?
  • Про що Оленка просила бабцю?
  • Що зробила дівчинка одного вечора?
  • Про що замислилася Оленка?
  • Якщо б це була ваша сестричка, як би ви вчинили?
  • Як пояснили?
  1. «Вільне письмо»
  • Якщо Оленка була б вашою сестричкою, як би ви пояснили їй прихід весни? Запишіть відповідь на це запитання.
  1. Підсумок. Домашнє завдання.

Переказ тексту своїми словами.

 

docx
Додано
2 квітня 2019
Переглядів
1207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку