Урок українського читання
2 клас
Тема: «Як Оленка хотіла весну наблизити» В.О. Сухомлинський.
Мета: ознайомити з оповіданням В.О.Сухомлинського, вдосконалювати навички читання; складати передбачення, контролювати особисте розуміння тексту; знаходити зв`язки між фактами; розрізняти та синтезувати інформацію, яка є в тесті; розвивати логічне мислення, мовлення, поновлювати словниковий запас учнів, виховувати любов до читання, виховувати поважне ставлення до думки однолітків.
Методично-дидактичне забезпечення: портрет В.О.Сухомлинського, збірка казок та оповідань В.О.Сухомлинського «Всі добрі люди – одна сім`я».
Хід уроку:
У класі стало тихенько,
Усі сидять рівненько,
Учитель до вас усміхається,
Наш урок розпочинається.
Складання «павутинки» (асоціативного кущу)
Є у хаті рахівник, Дні рахує цілий рік. В нього кожний день-деньочок Має цифру і листочок. А як вечір надійде – Той листочок упаде. (календар) |
Тане сніжок. Ожив лужок. День прибуває. Коли це буває? (навесні) |
Чудо-сани прилетіли, Скакуни в тих санях білі. Їде в саночках цариця – Білокоса, білолиця. (Зима) |
Зима
Відривний календар
Відривати листочки
Весна
Мороз зимовий
(Читання частинами. Взаємні питання.)
Взаємні питання за її змістом.
Запитання вчителя.
Взаємні питання за її змістом.
Запитання вчителя.
Взаємні питання за її змістом.
Запитання вчителя.
Взаємні питання за її змістом.
Запитання вчителя.
Переказ тексту своїми словами.