Конспект заняття аплікація "Дикі тварини

Про матеріал
Конспект заняття до презентації аплікація "Дикі тварини" для дітей з порушенням слуху.
Перегляд файлу

Аплікація «Дикі тварини»

Мета: Продовжувати знайомити дітей з технікою обривної аплікації та послідовнісю дій під час її виготовлення. Розвивати вміння і навички роботи з клеєм, дрібну моторику,  увагу,  логічне мислення; сприяти  виховуванню естетичного смаку, дбайливого ставлення до тварин. Сприяти розвитку слухо-зорово-тактильного сприймання та ЗМ, коригувати вимову, слідкувати за поставою учнів.

Словник: дикі тварини, заєць, вовк,ведмідь, лисиця, білка, їжак,  ліс.

Обладнання: ліс, шаблони тварин, клей, підкладка, серветки, папір.

Хід проведення

  1. Організаційний момент (з/е).

Встаньте, стали рівненько!

  • Як ви мене чуєте?
  • …….    сідай!(читання з губ)
  1. Слухова робота (з/е).
  • Яке зараз заняття?
  • Що ми будемо робити?
  1. Оголошення теми і мети заняття. (з/е)
  • Яка зараз пора року?- Зараз пора року осінь.

Діти, сьогодні заняття незвичайне, ми з вами потрапимо в якесь місце, в цьому допоможе нам осінь, а куди саме ви дізнаєтесь переглянувши це відео.

 - Що це? – це ліс. (на дошці прикріплений ліс).

- Хто живе в лісі? – В лісі живуть дикі тварини.

- Погляньте на наш ліс.

- Кого немає в лісі? – в лісі немає тварин.

- Яких ви знаєте диких тварин? – Дикі тварини – це заєць, вовк, ведмідь, лисиця, їжак, білка.

Сьогодні ми будемо робити аплікацію «Дикі тварини»

  • Як називається аплікація? (з/е)

Аплікація «Дикі тварини».

  1. Основна частина. (з/е)

Аплікацію ми будемо робити з рваного паперу, який ми підготували на минулому занятті.

Зараз кожен по черзі витягне папір з назвою тварини. Хто яку тваринку витягне  ту ї будете робити (діти витягують назву тварини).

  • Якого кольору ведмідь, лисиця, заєць, вовк, білка, їжак?(відповідного кольору папір даю дітям).
  • Що нам треба для роботи? – нам треба для роботи клей, підкладка, серветки, папір. (+на дошці, слайд)

Давайте згадаємо техніку роботи з клеєм.

Техніка роботи з клеєм: (слайд +на дошці)

  1. Користуйся пензликом.
  2. З клеєм працюй на підкладці.
  3. Витирай клей серветкою.

 

План роботи

  1.  Намазуємо пензликом шаблон.
  2. Приклеюємо папір до шаблона.

Пальчикова гімнастика(додається відео)

Фізкультхвилинка (додається відео)

 

Самостійна робота учнів за зразком (слайд)

  1. Намазуємо пензликом шаблон.
  • Що ти зробив(ла)?
  1. Приклеюємо папір до шаблона.
  • Що ти зробив(ла)?

Виставка робіт. Зараз кожен по черзі підійде до нашого лісу і прикріпить туди свою тваринку і скаже.

У лісі живе….

Всі дружно подивилися, який у нас чудовий ліс, він тепер не пустий. Щоб у лісі жили тварини потрібно його оберігати і не руйнувати.

Повернення до класу(відео додається).

11 . Підсумок (з/е).

Прибирання робочого місця.

Що ще треба зробити? Прибрати робочі місця.

  • Хто сьогодні черговий?

Прибрали свої робочі місця.

- Яке було заняття?

- Що ми робили?

Молодці, добре попрацювали старалися. На цьому наше заняття закінчено.

 

docx
Додано
30 квітня 2023
Переглядів
781
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку