Аплікація «Дикі тварини»
Мета: Продовжувати знайомити дітей з технікою обривної аплікації та послідовнісю дій під час її виготовлення. Розвивати вміння і навички роботи з клеєм, дрібну моторику, увагу, логічне мислення; сприяти виховуванню естетичного смаку, дбайливого ставлення до тварин. Сприяти розвитку слухо-зорово-тактильного сприймання та ЗМ, коригувати вимову, слідкувати за поставою учнів.
Словник: дикі тварини, заєць, вовк,ведмідь, лисиця, білка, їжак, ліс.
Обладнання: ліс, шаблони тварин, клей, підкладка, серветки, папір.
Хід проведення
Встаньте, стали рівненько!
Діти, сьогодні заняття незвичайне, ми з вами потрапимо в якесь місце, в цьому допоможе нам осінь, а куди саме ви дізнаєтесь переглянувши це відео.
- Що це? – це ліс. (на дошці прикріплений ліс).
- Хто живе в лісі? – В лісі живуть дикі тварини.
- Погляньте на наш ліс.
- Кого немає в лісі? – в лісі немає тварин.
- Яких ви знаєте диких тварин? – Дикі тварини – це заєць, вовк, ведмідь, лисиця, їжак, білка.
Сьогодні ми будемо робити аплікацію «Дикі тварини»
Аплікація «Дикі тварини».
Аплікацію ми будемо робити з рваного паперу, який ми підготували на минулому занятті.
Зараз кожен по черзі витягне папір з назвою тварини. Хто яку тваринку витягне ту ї будете робити (діти витягують назву тварини).
Давайте згадаємо техніку роботи з клеєм.
Техніка роботи з клеєм: (слайд +на дошці)
План роботи
Пальчикова гімнастика(додається відео)
Фізкультхвилинка (додається відео)
Самостійна робота учнів за зразком (слайд)
Виставка робіт. Зараз кожен по черзі підійде до нашого лісу і прикріпить туди свою тваринку і скаже.
У лісі живе….
Всі дружно подивилися, який у нас чудовий ліс, він тепер не пустий. Щоб у лісі жили тварини потрібно його оберігати і не руйнувати.
Повернення до класу(відео додається).
11 . Підсумок (з/е).
Прибирання робочого місця.
Що ще треба зробити? Прибрати робочі місця.
Прибрали свої робочі місця.
- Яке було заняття?
- Що ми робили?
Молодці, добре попрацювали старалися. На цьому наше заняття закінчено.