Використання ігрових методів на занятті з англійської мови для дітей дошкільного віку.
Методична розробка заняття
Місце проведення: КПНЗ «ПДЮТ Центрально-Міського району» КМР
Вік вихованців, рівень та рік навчання: 5-6 років, початковий рівень, другий рік навчання.
Кількість вихованців: 12 осіб.
Тривалість: 25 хв.
Керівник: Дзюбан М.А.
Тип заняття: закріплення отриманних знань, вмінь, навичок.
Тема: My body. “At the shop”.
Мета: автоматизація вживання в мові Л.О.: a face, a nose, a mouth, ears, a head, knees, fingers, toes. Clothes, a hat, a jacket, a dress, a shirt, socks, a skirt, a sweater, a T-shirt, trousers; put on, take off. Введення звуків [h], [d], [t].
Завдання:
- активізація вивченого лексичного матеріалу з теми;
- формування комунікативної поведінки;
- розвивати фонематичний слух;
- розвивати в учнів пам’ять та увагу;
- розвивати навички вимови і артикуляції.
- виховувати у гуртківців увагу та інтерес до предмету;
Обладнання: ТСО: ноутбук, магнітофон; ДО: картинка хлопчик, картки, паперова лялька, будиночок.
ХІД ЗАНЯТТЯ
- Пісня: “Hello! How are you?“;
- Введення звуків [h], [d], [t];
2. Основна частина.
2.1. Актуалізація опорних знань;
2.2. Повідомлення теми та мети заняття.
2.3. Теоретична інформація. Повторення домашнього завдання.
2.4. Практична діяльність
- Пісня-анімація “Body Parts”
- Пісня-зарядка “Head, Shoulders, Knees and Toes”
- Дидактична гра “At the shop”
- Вправа “Draw a line”
3. Заключна частина.
Хід заняття:
І. Організаційна частина.
Good evening!
Good evening!
Good evening to you!
Good evening!
Good evening!
I'm glad to see you!
Q→A T. ↔ Ch.1, Ch.2, Ch.3, etc.
T.: How are you?
Ch.: I’m fine/good/Ok/happy, etc.
T.: Well done! Now, let’s sing together! (Співаємо пісню “Hello! How are you?“)
Hello! How are you?
Hello! How are you?
I’m hungry! I’m tired!
I’m cold! I’m sad!
Hello! How are you?
Hello! How are you?
I’m happy! I’m great!
I’m good! I’m Ok!
Hello! How are you?
Hello! How are you?
T.: Good for you!
2. Введення звуків [h], [d], [t] (Дод.1).
Розвиваємо навички вимови і артикуляції.
T.: Дітки, чуєте? Englishsounds знову тут. Тихо! Чуєте звук? Це чоловічок дихає на віконне скло [h] - [h] - [h] - [h] і пальчиком на ньому малює літери. Say after me [h] - [h] - [h] – hat, hand, head. Другого чоловічка звуть [t], він любить бавитися - його язичок стрибає на гірки за передніми верхніми зубами і каже [t] - [t] - [t] - [t]. Давайте теж так побалуємось. Say after me [t] - [t] - [t] - [t] – trousers, t-shirt. Ім'я третього чоловічка - [d], тому що він часто грає іграшкової машинкою, теж ставить свій язичок на гірки і каже [d] - [d] - [d] - [d]. Say after me [d] - [d] - [d] - [d] - dress.
ІІ. Основна частина.
1. Теоретична інформація. Повідомлення теми та мети заняття.
Повторення домашнього завдання у ігровій формі «хлопчик в гостях». Розвиток навичок вимови, аудіювання, розвиток уваги. Л.о.: a face, a nose, a mouth, ears, a head, knees, fingers, toes.
Q→A T. ↔ Ch.1, Ch.2, Ch.3, etc.
T.: Who’s this?
Ch.: It’s a boy! His name is Billy!
T.: Well done! What’s this? Listen and repeat after me!
Ch.: It’s a nose/a mouth/ears/a head/knees/fingers/toes.
2. Практична діяльність
T.: Perfect! A тепер наш хлопчик хоче, щоб ви показали де у вас знаходяться ваші частини тіла. Please, shove me a nose/a mouth/ears/a head, etc…
Very good! Дітки, а ви знаєте, що наш гість дуже полюбляє танцювати та співати, тому він для вас приготував своє відеозвернення, давайте подивимося разом, що ж він нам приготовув? (Дивимося пісню-анімацію “Body Parts”).
Т.: Про що нам співав наш хлопчик Біллі?
Ch.: Про наше тіло!
Т.: Давайте назвемо, що він Показував.
Ch.: It’s a nose/a mouth/ears/a head/knees/fingers/toes.
Т.: Good! How many fingars?
Ch.: Five and five/ is… ten!
Head, shoulders, knees and toes,
Knees and toes.
Head, shoulders, knees and toes,
Knees and toes.
And eyes, and ears, and mouth,
And nose.
Head, shoulders, knees and toes,
Knees and toes.
T.: Thank you! Sit down!
1. Д/г «At the shop»
Т.: Дітки, а наш Біллі дуже любить подорожувати, сьогодні він також хоче відправитися разом в крамницю, щоб побачитися зі своєю подругою, але без вас він нічого не зможе. Допопоможемо йому!? …and now let's go to one interesting place! Close your eyes and imagine that you are traveling by plane! Now open your eyes and what do you see before you? What is it?
Ch.: This is a shop!
T.: And who is this? Is it a boy or a girl?
Ch.: This is a girl!
T.: Well done! Let's dress her up? Дітки, давайте разом подивимось, (магазин одягу, відділ одягу). Який одяг ви бачите? Що продають в магазині? Давайте одягнемо нашу дівчинку?
T. ↔ Ch.1, Ch.2, Ch.3, etc.
T.: Давайте назвемо що у нас тут є?
Ch.: it's a jacket, a hat, a dress, a shirt, socks, a skirt, etc.
Т. →Сh.: put socks on the feet of a girl
Т. →Сh.2: put a hat on the girl's head
Т. →Сh.3: put the jacket on the shoulders of the girl
Т. →Сh.4: put this shoes on the girls feet
T.: Perfect! What color is the girl's clothes?
Ch.: red, yellow, pink… etc.
T.: Very good! Ви молодці допомогли нашому хлопчикові, виконали завдання! А тепер давайте повернемося разом із магазину до нашого классу. Close your eyes and imagine that you are traveling by plane! Now open your eyes! Дітки, а що це у нашого хлопчика? Йому дали листівки із завданням! Давайте йому цю вправу виконаємо разом! Але спочатку зробимо пальчикову гімнастику!
Ten little fingers,
Ten little toes;
Two little ears,
And one little nose!
А тепер беремо олівці і виконуємо завдання! (Виконуємо завдання на картках. Дод. 2). Draw a line and complete the task!
Show me your pictures! Well done!
ІІІ. Заключна частина. Підведення підсумків.
T.: Well-done, kids. Дітки, ви молодці допомогли нашому хлопчикові та виконали всі вправи. Він дуже вам вдячний, але наше заняття підходить до кінця. Тому наш хлопчик дуже хотів, щоб ви вклеїли ці листівки у себе в зошиті на згадку про сьогоднішню подорож.
Т.: Now, children, our lesson is over, come up, please!
Т.: One, two, three, four, five! Nov it’s time to say GoodBye!
Ch.: GoodBye!
T.: See you tomorrow!
Додатки:
Дод.1
[h] |
[d] |
[t]
|
Дод.2