Тема: 4 Seasons. Winter.
Тривалість: 25 хв.
Керівник: Дзюбан М. А.
Вік вихованців, рівень і рік навчання: 5-6 років, другий рік навчання.
Мета і завдання:
Введення нової лексики за темою "Winter". Л.О.: Winter, cold, frosty, snowy, season.
Розвивати навички вимови і артикуляції; розвивати уяву;
Автоматизація вживання в мові лексики по темі "Winter" в безособових реченнях: It is winter.
Розвинути у вихованців увагу, інтерес до предмету, прищепити любов до природи.
Обладнання та матеріали: картинки, чарівні листи, магнітофон.
Хід заняття:
I. Вступна частина.
1. Організаційний момент
Good evening, dear children! (У віршованій формі).
2. Фонетична зарядка:
Повторення вірша «Зимова прогулянка».
Вот и winter наступила,
Белым snow все покрыла.
Хорошо на skates кататься.
И на sledge с горы помчатся.
Mouse надевает skis,
Но за елкой ждет сюрприз.
Mouse мчится все быстрей.
Cat, как wind, летит за ней.
Ой, да это же трамплин.
Покатился Cat один.
Превратился в снежный ком,
Вновь все дело кувырком.
У ребят сегодня play.
А у Cat-тяжелый day.
II. Основна частина.
1. Актуалізація опорних знань:
Q → A T. ↔ Ch.1, Ch.2, Ch.3, etc.
T .: Children, tell me please, what is the weather today?
What is the season now?
Ch .: It is snowy (cold, frosty) now.
It is winter.
2. Оголошення теми, визначення цілей і завдань заняття.
T .: Today we shall speak about the seasons, and speak about your favourite seasons. But we have an unusual lesson today, because we are going to meet a Snow Queen.
3. Теоретична частина
а) введення звуків [Ѳ], [ð], [r], [w] і автоматизація вживання їх у мовленні (дод.1)
б) автоматизація вживання в мові граматичної конструкції it is / this is.
T .: Repeat after me:
Холодно, дує вітер
[Ѳ] - three, thick
Мете заметіль
[ð] - the, this
Реве білий ведмідь
[r] - red, ride
Віє холодом
[w] - white, well, queen
Т .: Good! Now let's repeat this phrase:
Snow is snowy when it is snowing. (Вихованці повторюють разом. Дод.2)
4.Практична діяльність
Д / г «В гостях у Снігової Королеви»
Т .: Children. Let's go to the Winter Land by train.
Let's imagine our train! What color is your train?
Ch .: red, yellow, pink ... etc.
T .: Good! А тепер нам потрібно заспівати пісеньку, щоб потрапити до палацу королеви.
Let's sing a song:
Boys and girls
Hand in hand
Go to the winter Land.
The snow is white,
The sky is blue.
Oh, winter!
How are you?
Т .: Now, tell me about your mood?
Який у вас настрій?
Ch.1: I'm Happy!
Ch.2: I'm cold ...
Ch.3: I'm Ok!
T .: Дітки, Сніговій Королеві сподобалося, як ви говорите англійською! Вона нас бачить і чує, але з'явитися не може. Тому що у нас тепло і вона може розтанути. Але вона прислала нам чарівного листа. Давайте ж подивимося, що нам пише Снігова Королева.
Children, look! What's this? It's a letter. Snow Queen writes us the letter. Let's read it!
(Дод.3. Читання послання і відповіді на питання).
Т .: Ви впоралися із завданням, а тепер пора нам повернутися додому. Давайте попрощаємося з Сніговою Королевою?
Ch .: Good bye, Snow Queen! Come to us again! We are waiting for you! Thanks for snow!
III. Заключна частина.
1. Контроль знань.
Д / г «Послання від Феї-Сніжинки»
Т .: Дітки, а що це за листівка? Ах, та це ж послання від Феі-Сніжинки, давайте ж допоможемо їй і розповімо про те, що дізналися в Палаці у Снігової Королеви.
Q → A T. ↔ Ch.
T .: Children, what's season now?
Ch .: It's winter!
T .: What favourite colour of Snow Queen?
Ch .: White!
T .: What colour of seasons?
Ch .: White!
T .: Good!
2. Підведення підсумків.
Т .: Тепер ми можемо відправити наші відповіді Сніговою поштою, щоб допомогти Феям теж потрапити до палацу до Снігової Королеви.
3. Завдання для самостійної роботи.
Т .: Дітки, тут є ще одне завдання для вас. Тільки його потрібно буде виконати вдома. (Пояснення д / з).
Т .: Now, children, come up, please!
Т .: One, two, three, four, five! Говоримо ми всім Good Bye!
Ch .: Good Bye!
T .: See you tomorrow!
Додатки:
Дод. 1
[Ѳ]
|
[ð]
|
[r]
|
[w]
|
Дод. 2
Дод. 3