Конспект заняття для дітей дошкільного віку. Тема: "Winter".

Про матеріал
Конспект заняття для дітей дошкільного віку. (Методична розробка заняття). Тема: 4 Seasons. Winter.
Перегляд файлу

Тема: 4 Seasons. Winter.

Тривалість: 25 хв.

Керівник: Дзюбан М. А.

Вік вихованців, рівень і рік навчання: 5-6 років, другий рік навчання.

Мета і завдання:

Введення нової лексики за темою "Winter". Л.О.: Winter, cold, frosty, snowy, season.

Розвивати навички вимови і артикуляції; розвивати уяву;

Автоматизація вживання в мові лексики по темі "Winter" в безособових реченнях: It is winter.

Розвинути у вихованців увагу, інтерес до предмету, прищепити любов до природи.

 

Обладнання та матеріали: картинки, чарівні листи, магнітофон.

Хід заняття:

I. Вступна частина.

1. Організаційний момент

Good evening, dear children! (У віршованій формі).

2. Фонетична зарядка:

Повторення вірша «Зимова прогулянка».

Вот и winter наступила,
Белым snow все покрыла.
Хорошо на skates кататься.
И на sledge с горы помчатся.
Mouse надевает skis,
Но за елкой ждет сюрприз.
Mouse мчится все быстрей.
Cat, как wind, летит за ней.
Ой, да это же трамплин.
Покатился Cat один.
Превратился в снежный ком,
Вновь все дело кувырком.
У ребят сегодня play.
А у Cat-тяжелый day. 

 

II. Основна частина.

1. Актуалізація опорних знань:

Q → A T. ↔ Ch.1, Ch.2, Ch.3, etc.

T .: Children, tell me please, what is the weather today?

What is the season now?

Ch .: It is snowy (cold, frosty) now.

It is winter.

2. Оголошення теми, визначення цілей і завдань заняття.

T .: Today we shall speak about the seasons, and speak about your favourite seasons. But we have an unusual lesson today, because we are going to meet a Snow Queen.

3. Теоретична частина

а) введення звуків [Ѳ], [ð], [r], [w] і автоматизація вживання їх у мовленні (дод.1)

б) автоматизація вживання в мові граматичної конструкції it is / this is.

T .: Repeat after me:

Холодно, дує вітер

[Ѳ] - three, thick

Мете заметіль

[ð] - the, this

Реве білий ведмідь

[r] - red, ride

Віє холодом

[w] - white, well, queen

Т .: Good! Now let's repeat this phrase:

Snow is snowy when it is snowing. (Вихованці повторюють разом. Дод.2)

4.Практична діяльність

Д / г «В гостях у Снігової Королеви»

Т .: Children. Let's go to the Winter Land by train.

Let's imagine our train! What color is your train?

Ch .: red, yellow, pink ... etc.

T .: Good! А тепер нам потрібно заспівати пісеньку, щоб потрапити до палацу королеви.

Let's sing a song:

Boys and girls

Hand in hand

Go to the winter Land.

The snow is white,

The sky is blue.

Oh, winter!

How are you?

Т .: Now, tell me about your mood?

Який у вас настрій?

Ch.1: I'm Happy!

Ch.2: I'm cold ...

Ch.3: I'm Ok!

T .: Дітки, Сніговій Королеві сподобалося, як ви говорите англійською! Вона нас бачить і чує, але з'явитися не може. Тому що у нас тепло і вона може розтанути. Але вона прислала нам чарівного листа. Давайте ж подивимося, що нам пише Снігова Королева.

Children, look! What's this? It's a letter. Snow Queen writes us the letter. Let's read it!

(Дод.3. Читання послання і відповіді на питання).

Т .: Ви впоралися із завданням, а тепер пора нам повернутися додому. Давайте попрощаємося з Сніговою Королевою?

Ch .: Good bye, Snow Queen! Come to us again! We are waiting for you! Thanks for snow!

 

 

III. Заключна частина.

1. Контроль знань.

Д / г «Послання від Феї-Сніжинки»

Т .: Дітки, а що це за листівка? Ах, та це ж послання від Феі-Сніжинки, давайте ж допоможемо їй і розповімо про те, що дізналися в Палаці у Снігової Королеви.

                          Q → A T. ↔ Ch.

T .: Children, what's season now?

Ch .: It's winter!

T .: What favourite colour of Snow Queen?

Ch .: White!

T .: What colour of seasons?

Ch .: White!

T .: Good!

2. Підведення підсумків.

Т .: Тепер ми можемо відправити наші відповіді Сніговою поштою, щоб допомогти Феям теж потрапити до палацу до Снігової Королеви.

3. Завдання для самостійної роботи.

Т .: Дітки, тут є ще одне завдання для вас. Тільки його потрібно буде виконати вдома. (Пояснення д / з).

Т .: Now, children, come up, please!

Т .: One, two, three, four, five! Говоримо ми всім Good Bye!

Ch .: Good Bye!

T .: See you tomorrow!


Додатки:

 

Дод. 1

 

 

 

[Ѳ]

 

 

[ð]

 

 

[r]

 

 

[w]

 

 

 

Дод. 2

 

122.JPG

             

 

 

 

 

 

 

 

 

Дод. 3

            236Снимок.JPG