Конспект заняття для дітей раннього віку «Сенсорний розвиток» Тема: «На гостини до їжачка»

Про матеріал
Мета: формувати повноцінне сприйняття навколишнього світу. Закріплювати знання про основні кольори (червоний, жовтий, синій, зелений), форму та величину об’єктів. Спонукати до називання предметів та їх сенсорних ознак. Закріплювати вміння розрізняти геометричні фігури (квадрат, круг, трикутник). Розвивати дрібну моторику рук, увагу, уяву, мислення, сенсорні уявлення про колір, форму та величину предметів, тактильні відчуття. Формувати комунікативні навички шляхом використання різних завдань: пізнавальних, дослідницьких, художньо-естетичних. Виховувати чуйність, бажання допомагати, культуру поведінки.
Перегляд файлу

Конспект заняття

для дітей раннього віку «Сенсорний розвиток»

Тема: «На гостини до їжачка»

Мета: формувати повноцінне сприйняття навколишнього світу. Закріплювати знання про основні кольори (червоний, жовтий, синій, зелений), форму та величину об’єктів. Спонукати до називання предметів та їх сенсорних ознак. Закріплювати вміння розрізняти геометричні фігури (квадрат, круг, трикутник). Розвивати дрібну моторику рук, увагу, уяву, мислення, сенсорні уявлення про колір, форму та величину предметів, тактильні відчуття. Формувати комунікативні навички шляхом використання різних завдань: пізнавальних, дослідницьких, художньо-естетичних. Виховувати чуйність, бажання допомагати, культуру поведінки.

Словникова робота: назви геометричних фігур, кольорів, величин; слова – суглоб, сніжинки, квасоля, горох, насіння.

Попередня робота: спостереження в природі, проведення дидактичних ігор сенсорного типу; систематичні заняття із сенсорного розвитку дітей раннього віку; обстежування предметів, геометричних фігур за величиною, формою та кольором.

Матеріал: зимова декорація (дерева, піньочки), «казковий лист», «чарівна торбинка», геометричні фігури; іграшковий ведмідь, зайчик, мишка, їжачок; роздаткові торбинки з «дирками» на кожну дитину; сніжинки, роздаткові зайці на кожну дитину із наборами шапочок і рукавичок різного кольору; чотири кошика різних кольорів, кульки; торбинки з горохом та квасолею на кожну дитину.

Хід заняття

 

Вихователь: діти, я сьогодні знайшла в групі казковий лист. Хто ж його написав? Послухайте загадку і відгадайте:

  Носить шубку зі шпичок

  Сірих, гострих голочок

  Він сопе кумедно так,

  Упізнали – це (їжак).

 

Вихователь: їжачок за нами скучив і запрошує до себе на день народження. Підемо до їжачка в ліс на день народження? А що ми забули? (дарунки). Ось вони в чарівному мішечку. Подаруємо їжачку геометричні фігури різного кольору та різної величини.

 

Дидактична гра

«Склади фігуру з двох частин»

 

Вихователь: хто тут сумує на піньочку (ведмідь). Він ніс дарунки їжачку на день народження, але заблукав і порвав усі мішечки з дарунками.

 

Дидактична гра

«Залатай мішечок»

(дібрати до дірок «латки» той самої форми та кольору)

 

Вихователь: діти, ми можемо йти далі.

 

Фізхвилинка

 

 Ми у гості ідемо,

 Подарунки несимо.

 Через палиці пройди

 Та в суглоб не упади.

 По дорозі озирнись

 Вліво-вправо повернись.

 Ми прийшли у ліс зимовий,

 Таємничий і казковий.

 

Вихователь: яка зараз пора року? Що нам принесла зима? (Сніг). Що летить з неба? Якого кольору? (Сніжинки). Подуйте на сніжинки так, як дує вітерець. Куди летять сніжинки, куди падають?

 

Вихователь: хто тут ховається за деревом (зайчик). Яка в нього шубка? (пухнаста, м’якенька) . Зайчик який? (маленький, біленький). Але подивіться, який зайчик сумний!

 

Вихователь: зайчик говорить, що його друзі і в шубках змерзли – давайте допоможемо одягти кожного зайчика в шапочку і рукавички того самого кольору, що і шарфик.

 

Рзвивальна гра

«Допоможи зайчику»

 

Вихователь: зайчики вдячні нам і подарували кольорові кульки, але розсипали їх. Треба розібрати кульки за кольором та розкласти по кошиках.

 

Дидактична гра

«Розклади кульки за кольором»

 

Вихователь: діти, ви чуєте, хтось плаче? Мишка зібрала квасолю та горох, хотіла передать їжачку в дарунок та переплутала всі торбинки. І не знає в якій торбинці квасоля, а де – горох.

 

Розвивальна гра

«Допоможемо мишці»

(Обстежування торбинок на дотик, визначити, яке насіння всередині)

 

Вихователь: мишка вдячна вам за допомогу та просить передати торбинки з насінням їжачку. А нам вже час іти далі.

 

Вихователь: нарешті ми прийшли до їжачка. Привітаймо його з днем народження. Зараз ми подаруємо їжачку дарунки.

 

Діти, які дарунки та від кого ми принесли їжачку?  (Геометричні фігури від діток, різнокольорові кульки від зайця, насіння від мишки). Їжачкові дуже с подобались дарунки і він пропонує пограти.

 

Рухова вправа:

 

  Наш маленький їжачок

  Носить шубку зі шпичок.

  І ні вовчика, ні лиску

  Не підпустить він і близько.

  Він грибочків назбирає,

  На голки понадіває

  І додому заспішить

  Тільки листя шурхотить.

 

Вихователь: їжачку дуже сподобалась вправа і він приготував для діточк частування: смачні солоденькі яблучка.

 

Вихователь: діти, вам сподобалась наша подорож? У кого було день народження? Кого зустріли по дорозі? Яка гра сподобалась найбільше?

 

Підсумок заняття.  

 

Вихователь: Наталія Вайло, КЗДО  № 4 «Струмочок» комбінованого типу Василівської міської ради Запорізької обоасті

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Забродина Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пєршина Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 грудня 2021
Переглядів
11013
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку