Конспект заняття для дітей середньої групи "Історія однієї парасольки".

Про матеріал
Дошкільний вік є дуже важливим періодом у всебічному розвитку дитини, адже саме в цей час відбувається перехід дитини до нових відносин з однолітками, дорослими та навколишнім світом. Допомагають пізнавати оточуючий світ різні методи роботи з дошкільнятами,зокрема,і заняття. Поєднуючи різні види діяльності дітей на інтегрованих заняттях, ми робимо їх більш цікавими для дитячого сприйняття.
Перегляд файлу

       Конспект  інтегрованого  заняття для дітей середньої групи

                    Тема: «Історія   однієї   парасольки».

 Мета: формувати  вміння  дітей висловлювати свою думку та долати емоційну замкнутість,  уточнити   уяву  про міміку та жести, як один із допоміжних  способів спілкування. Закріпити  вміння дітей складати  парасольку з готових деталей та  створювати  для неї  візерунок. Розвивати    уяву,мислення. Виховувати інтерес до навколишнього світу.

Матеріал:парасолька, калюжі для гри,клейонки, пензлики, клей, серветки, готові форми  парасольок  та деталі до них.

                                        Хід заняття

Вихователь: Діти,вам подобається спілкуватися один з одним? А за допомогою чого  ми спілкуємося з вами? А чи знаєте ви, що спілкуватися можна ще й за допомогою міміки та жестів? Давайте зараз спробуємо поспілкуватися без слів. Я буду називати слова, а ви їх  будете «показувати».

Як ми можемо показати слово «будиночок», а як показати « в мене все добре»? А тепер спробуйте показати « мені холодно», або мені «сумно»,  «мені весело»,  « я здивований». Як ви гадаєте, привітатися  теж можна  без слів? А покажіть це. А як сказати  «до побачення»  за допомогою жестів?

А зараз я вам хочу показати за допомогою жестів одне слово, а ви подумайте і назвіть його. Хочу дати підказку: ця річ вам дуже знайома і вона є в кожного із вас. ( вихователь показує, як розкривається парасолька: руки  зігнуті в ліктях перед грудьми,долоні разом з широко розставленими пальцями;розвести  долоні в сторони, кінці  рук зігнути, але не розмикати).

Здогадалися?  Ні? Хочете ще одну підказку? Тоді слухайте:

            Якщо дощ- нас виручає,сухим бути допомагає.

            Якщо немає- висить на вішалці й чекає.

            Як складеш- то буде клин, розкладеш- то буде гриб.

Так,  це парасолька. А ви хочете дізнатися історію однієї парасольки? 

Наприклад, ось цієї (показує парасольку).  Тоді слухайте .

    Жила на світі парасолька і вона дуже любила, коли  йшов дощ. Давайте покажемо, як капає дощик.  Парасолька попросила людей, щоб вони склали закличку  про дощик  для того, щоб вона сама могла його закликати.

Здогадалися. яку?  Хочете її зараз розповісти? Тоді починаймо.

               Іди, іди, дощику, зварим  тобі борщику,

               В олов’янім горщику, та й поставимо на печі,

               Щоб  дощ йшов вдень і вночі.

Діти, а ви знаєте, як починається дощик? Зможете показати?  Потім дощик стає  який? (сильніший).  Ось так ми зараз покажемо, як  краплі дощу сильніше і сильніше капають на землю.  

         Але так трапилося, що дуже довго не було дощу і парасолька дуже – дуже засумувала, їй було зовсім  невесело. Та одного  дня вона почула, як довгоочікувані краплинки застукотіли по дахах будинків. Парасолька почула цей стукіт і  відразу повеселішала, визирнула  у віконечко і сказала :

« Нарешті, дощику, я тебе дочекалась!» А потім озирнулася навкруги і промовила: «  Як же  хороше навколо! Які красиві стали дерева, і квіти, і кущі! А які веселі маленькі діти, що бігають  та стрибають по калюжах! Нарешті я теж зможу погуляти!»

Діти, а можна гратися під дощем без парасольки? А  вам подобається бігати по калюжах? Тоді я пропоную вам пограти в гру «Перестрибни калюжу», адже у нас немає гумових чобітків, щоб ходити по калюжах.

     Діти, послухайте, а що це за звуки ? ( звучить запис  дощу).

Щоб  не намокнути під дощем, біжіть мерщій і ховайтеся під парасолькою. Ось так, молодці. Вже дощик закінчився,парасолька нам більше не потрібна.

( вихователь складає парасольку).

Як ви думаєте,парасолька знову сумуватиме без дощу чи ні? Давайте подумаємо, як ми її можемо розвеселити? ( відповіді дітей).

Я пропоную зробити для  неї   маленькі картонні парасольки- вони будуть для неї,  як подруги,  і їм разом не буде сумно в ті дні, коли не буде дощу.

Ось дивіться, я приготувала вам  зразок такої парасольки.  Але що це таке? Куди подівся візерунок з моєї парасольки? Мабуть, його дощик змив, але ми все виправимо. Зараз ви самі   зробите  парасольки на свій  розсуд. Можете починати працювати, все необхідне є у вас на столі. Якщо комусь потрібна допомога,  говоріть. (самостійна діяльність дітей).

Які гарні вийшли у вас парасольки! Тепер наша парасолька точно не буде сумувати одна. Дякую всім за роботу. Ви- молодці!

Вихователь підводить підсумок заняття.

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 листопада 2021
Переглядів
2643
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку