Конспект заняття для майбутніх першокласників: "Подорож до весняного лісу"

Про матеріал
Конспект заняття для майбутніх першокласників на тему: "Подорож до весняного лісу". Мета - дати практичне уявлення про голосні звуки, уміння правильно артикулювати звуки, вчити розрізняти їх, розширити знання про ліс, удосконалювати графічні навички, ознайомити з геометричними фігурами.
Перегляд файлу

Тема: Подорож до весняного лісу.

Мета: Дати практичне уявлення про голосні звуки , розвивати фонематичний слух, уміння правильно артикулювати звуки, вчити розрізняти їх, розширити знання про ліс, удосконалювати навички письма кружечків, трикутників, квадратів, ознайомити з геометричними фігурами.

                                            Хід заняття

I.Ранкова зустріч

1. Вітання. Вправа «Тепла долонька»

Любі учні, доброго ранку!

Заглядає сонечко через фіранку!

Теплий промінчик в долоньки кладе,

Нехай сьогодні день чудовий буде!

( Передаємо пошите з фетру сонечко)

  • Давайте спробуємо передати це тепло усім. Будемо бажати один одному доброго ранку за таким зразком: «Я бажаю доброго ранку ( ім’я дитини) і дарую їй тепло своєї долоньки!»

 II. Ознайомлення із темою та метою дня.

  1. Слухання музики «Голоси птахів».
  2. Звуки мовлення . Робота з сюжетним малюнком «У лісі».
  • Діти , а чи здогадалися ви, де ми сьогодні проведемо урок?
  • Так. У лісі.
  • Чим приваблює ліс людей весною?

(Зачаровує весняною красою, співом пташок…)

  • А восени? (Великою різноманітністю грибів)
  • Спробуйте відгадати загадку.

І великі, і малі

Повдягалися в брилі,

І дощу ці одноніжки

Не боться анітрішки.

Ліс – улюблений їх край.

А як звуться – відгадай. ( Гриби )

  • Уважно розгляньте малюнок.
  • Яка пригода трапилась з хлопчиком в лісі?
  • Допоможіть хлопчику погукати друзів.
  • Ау! Ау! Ау!
  • Який звук ви чуєте першим?
  • А який потім?
  • Ці звуки вимовляємо протяжно, їх можна проспівати , повітря вільно проходить через рот. Це голосні звуки.
  1. Гра «Впіймай звук».
  • Які звуки вимовляє немовля?
  • Уа! Уа! Уа!
  • Як гуде поїзд?
  • У – у – у!
  • Які звуки чуємо від конячки?
  • И – и – и – и – и!
  • Які звуки під час здивування вимовляєте ви?
  • О – о – о – о!
  1. Артикуляція звуків.
  2. А, о, у, и, і, е.
  3. Фізкультхвилинка.

Раз, два – дерева!

      Три, чотири – вийшли звірі!

       П’ять , шість – пада лист!

        Сім , вісім – птахи в лісі!

        Дев’ять , десять – он сунички

        Підвели червоні личка!

  1. Лічба предметів.
  • Допоможіть білочці зібрати гриби. Скільки їх?
  • Як вони називаються?
  • Чи відомі вам гриби , які знайшов їжачок?
  • Скільки їх, полічіть.
  • Хто знайшов більше грибів ?
  • Скільки разом грибів знайшли малята ?
  1. Геометричні фігури.

(Вчитель виставляє на набірному полотні геометричні фігури – круг , квадрат, трикутник, прямокутник, многокутник)

  • Які геометричні фігури ви знаєте?
  • Назвіть предмети, що нагадують круг (сонечко , м’яч, яблуко)
  • Яку фігуру нагадує наша класна кімната?
  1. Робота в зошитах.
  • Письмо кружечків, трикутників, квадратів.
  • Плакат «Сиди правильно».
  • Правило тримання ручки.
  • Місце зошита на парті.

III. Рефлексія.

  • Пригадайте, голоси яких птахів ви чули сьогодні на уроці?
  • Вимовте, як співає зозуля .
  • Вивчення вірша П. Тичини «А я у гай ходила»

А я у гай ходила

По квітку ось яку!

А там дерева – люлі.

І все отак зозулі:

Ку – ку !

 

 

 

docx
Додано
3 березня 2023
Переглядів
426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку