Конспект заняття "Іспанський танець"

Про матеріал
План - конспект заняття по темі "Іспанський танець". Знайомство з історією виникнення танцю , знайомство з костюмом , знайомство з елементами рухів , розвиток творчих здібностей.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект заняття

по темі: «Іспанський танець»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Керівник гуртка народного танцю «Чобіток»

  Гончарова Н.А.

 

 

 

 

 

 

 

           Тема заняття: «Іспанський танець».

                                                                                                                                         Цілі: 1. Познайомити з історією виникнення танця  ;

           2. Знайомство з костюмами іспанських танців;

           3.Ознайомити дітей з елементами  рухів іспанського танцю  

      розвиток творчих здібностей  вихованців;

      виховування у дітей почуття прекрасного.

 

Завдання:

Освітьні:   Вивчити історію виникнення іспанського танцю  ; вивчити      основні елементи  рухів  .

Розвиваючі:  розвивати танцювальні навики, пластику  рухів, художню виразність в характері іспанького танцю, сприяти  розвитку творчих здібностей дітей ,розвиток уваги та зібраності дітей ; розвиток музичності, почуття ритму, вміння дітей  розуміти мову танця.

Виховні:  виховування  різнобічно  розвиненої  особистості     за допомогою танцю, виховування у діітей почуття прекрасного,    виховування   працьовитості,  терпіння, вміния  досягати  поставленої  мети.

 

 

Тип заняття:  комбінований

 

Хід заняття:

1. Вітання.

2. Вивчення нового матеріалу.

3. Повторення вивченого матеріалу.

4. Практична частина.

4.1.Розминка.

4.2. Вивчення елементів танцю.

4.3. Вправи на розслаблення. Дихальні вправи.

5. Підведення підсумків.

 

 

1. Вітання.

Доброго дня, діти. Сьогодні тема нашого занятия «Іспанський танець( на основі одного з різновидів- Фламенко)». Я вас познайомлю з костюмами фламенко. Розповім історію посходження цього танцю, вивчу з вами  деякі елементи фламенко.

                                                                                                                                                           Вивчення нового матеріалу.

Керівник:

Що таке “Фламенко”? Фламенко, мистецтво народного танцю та пісні, зародилося в південній провинції Іспаниії— Андалусії.

                                                                                                                                            Слайд 1.

                                                                                                                                            Назву «фламенко» дослідники тлумачуть по-різному.

Батьківщина мистецтва Фламенко походить від латинського слова “вогонь”. Народні андалузські танці та пісні нібито заслужили цю назву своїм пристрастним “вогненним” характером.  Деякі дослідники зводять це слово до назви птаха “фламінго” (по– іспанські “фламенго”). Приводом для такого припущення дають костюми танцюристів, які підкреслюють стрункість фігури, а також  химерність рухів цієї экзотичної птиці. Але до сих пір не з’ясоване точне походження слова “фламенко”.

Традиційно костюм танцівниці фламенко — це облігаючий верх та дуже расклешенная донизу довга спідниця (або плаття подібного силуету).    Зачіска також является частиною костюма: волосся зачісуют назад та збирають в красивий вузел, який прикрашається високим гребінцем та квіткою. Гладка зачіска, відкриті лоб, вуха та шия — не випадковий выбір: ніщо не повинно відвлікати глядачів від обличчя виконавців,  воно теж «танцює», змінюється, живе, створюючи особливий, неповторний образ.

 Найголовніший  момент, від якого в буквальному сенсі залежить кожен ваш крок, — це взуття. Для повноцінних занять вам знадобляться туфлі з   стійким каблуком не вище пяти сантіметрів  

                                                                                                                                           Слайд 2

                                                                                                                                   Керівник:

Що означає слово «фламенко»?

Символом якої страни він є?

Назвіть музичні інструменти, які застосовуються при  виконанні  фламенко.

Згадайтете характерний колір танцю.

                                                                                                                            Практична частина.

Керівник:

А зараз ми перейдемо до практичної частини нашого заняття.

Розмінка.

Стройові вправи (ходьба повільно, швидко),повороти; біг під музику, вправи для рук , ніг (елементи класичного екзерсісу), вправи  на розтяжку ; елементи хореографії.                                                                                                                                                             Вивчення елементів танцю «Фламенко».  Рух “Плавний перевод руки”.  Вихідне положення рук: ліва– в 4-й позиції, права – в підготовчий позиції. Затакт – права рука з опущеною кистю подіймається в сторону. Перша чверть – рука приходить у друге положення. Голова повертається до лівого плеча.

 Друга чверть – рука, округляючись в лікті, підіймається в 3-ю позицію. Голова повертається  до 1 –ої точки. Третя чверть – рука переводиться передпліччям перед собою. Потім  рухом від ліктя в сторону рука опускається в 1 – у позицію. Те ж повторюється з лівої руки.  Рухи руки  повинні знаходитися в постійному  русі.

Позиція 1. Округлену праву руку підняти на висоту діафрагми, кисть –  ледве нижче лівої груди, приблизно в десяти сантиметрах від корпусу. Ліва рука знаходиться позаду, трохи нижче пояса, в положенні протилежному правій руці. Та ж позиція зі зміною рук: ліва попереду, права – позаду.

Позиція 2. Підняти округлену праву руку вперед корпусом і виставити ледь – ледь вперед так, щоб, глянувши вгору, можно було побачити зігнуту і злегка нахиленну вперед кисть, приблизно в пятнадцяти сантиметрах від голови. При цьому ліва рука – за спиною, в першій позиції. Та ж сама  вправа зі зміною рук.

Позиція 3. Округлені руки – за спиною, ледве нижче поясу.

Позиція 4. Округлені руки – попереду, на висоті діафрагми.

Позиція 5. Округлені руки підняті сантиметрів на десять над головою (приблизно як в класичному танці).

Позиція 6. Округлена права рука піднята вгору, як у другій позиції, округлена   ліва – попереду, як в четвертій позиції. Та ж сама  вправа зі зміною рук.

 

 Керівник: А тепер переходимо до  рухів ніг. Відбивання дробі (сападеадо).

1 – ступ: глухий удар всією ступнею.

2 – полуп: удар передньою частиною ступні усіма пальцями одночасно для створення приглушеного звуку.

3 – пят: приглушений удар припіднятою пяткою, котра опускається з попереднього  руху.

4 – каб: сухий удар каблуком з піднятою передній частині ступні.

5 – нос: для створення острого ритму ударить носком, тримаючи пятку піднятою.

6 – мед: так звана “Метелка”, носок ковзає як маятник, зачіпаючи підлогу, каблук землі не касається.

7 – спуск: ступня з пятки опускається на підлогу.

8 – шарк: шаркаючий крок. Підскок з ковзаннями вперед на передній частині ступні; закінчиючи  рухи опустити пятку.  Повторити  рухи чергуючи.

(Педагог одночасно показує на пдставці туфлями, потім сама повторює його. Показує  наступні  рухи. Вправи з простою та  складною дробями. Діти повторюють )

 

 Вправа 1. Вдарити всією ступнею правої ноги, произведя глухий удар. Те ж саме лівою ногою (ступ). Ітак декілька разів почерзі то правою, то лівою ногою.

Вправа  2. Два рази поспіль вдарити об підлогу всією ступнею правої ноги (ступ – ступ). Те ж саме лівою ногою (ступ – ступ). Повторити вправу .

Вправа  3. Два удари  поспіль всією ступнею правої ноги (ступ – ступ) та один удар всєю ступнею лівої ноги (ступ). Повторити декілько разів, чередуя ноги. Муз. Розмір 3/4.

Вправа  4. Складна дробь: удар всією ступнею правої ноги (ступ), два удари всією ступнею лівої ноги (ступ – ступ), і один удар всією ступнею правої ноги (ступ). Повторити починаючи з лівої ноги, чередуя декілько разів, до тих пір поки не получиться  швидка дробь.

Вправа  5. Складна  дробь: два удари всією ступнею правої ноги (ступ – ступ), два – лівою ногою (ступ – ступ)  і один – правою ногою (ступ). Повторити вправу починаючи з лівої ноги, потім з правої і т.д.

 Вправа 6. Складна дробь: два удари всієї ступні правої ноги (ступ – ступ), два – лівою ногою (ступ – ступ), два правою ногою (ступ – ступ), і один – лівою ногою (ступ).

 Вправа 7.  Складна дробь: два удари всією ступнею правої ноги (ступ – ступ), два – лівою ногою (ступ – ступ), два правою ногою (ступ – ступ), два лівою ногою (ступ – ступ), і ще один удар правою ногою (ступ). Повторити вправу починаючи з лівої ноги.

Вправа 8. Вдарит всією ступнею (ступ), потім підняв каблуком лівої ноги, вдарити пяткою правої ноги (ступ – каб – пят). Повторити декілько раз.

Добре, а теперь ми з’єднаємо  рухи рук з  рухами ніг під музику. Не забываємо показувати характер.

Після выконання усих  вправ під музику вправи на розслаблення, дихальна гімнастика.

                                                                                                                             Підведення підсумків.

Що нового ви взнали на сьогодняшньому занятті ?

Ми з вами вивичили основні элементи іспанського танцю “Фламенко”. Ми намагалися показати танець фламенко, танець душі іспанського народу. Але повністю вивчити всі тонкощі цього красивого танцю за одне заняття неможлио, продовжимо це на наступних заняттях. Спасибі за роботу! До побачення.

1

 

doc
Додано
14 травня 2020
Переглядів
814
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку