2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Конспект заняття «Колір в природі і мистецтві»

Про матеріал
Мета:  оволодіння поняттями хроматичі, ахроматичні, спектральні кольори (основні, змішані);  навчити використовувати якомога більше кольорів та засобів живопису при виконанні натюрморту «Квіти»;  сформувати уміння застосовувати знання та навички для подальшої роботи з кольором;  сформувати уміння роботи з різними видами фарби, розвинути технічні навички;
Перегляд файлу

1

 

Конспект заняття

«Колір в природі і мистецтві. Спектральні кольори. Хроматичні та ахроматичні кольори»

 

Підготувала: Гноєва Світлана Олегівна,

 

керівник Народного художнього колективу

студії образотворчого мистецтва «Соняшник»

Комунального позашкільного навчального закладу

«Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості»

 

 

Завдання :

1. Виконати вправу на спектральні кольори замкнуті в коло «Кольорове коло»;

2. Виконати вправу на змішані кольори «Трикутник»;

3. Натюрморт з натури «Квіти»;

Мета:

  •                 оволодіння поняттями хроматичі, ахроматичні, спектральні кольори (основні, змішані);
  •                 навчити використовувати якомога більше кольорів та засобів живопису при виконанні натюрморту «Квіти»;
  •                 сформувати уміння застосовувати знання та навички для подальшої роботи з кольором;
  •                 сформувати уміння роботи з різними видами фарби, розвинути технічні навички;

Обладнання: навчальні роботи з методичного фонду, репродукції робіт майстрів світового живопису.

Матеріали та інструменти : папір формату А-3, гуаш, акварель, пензлі круглі, плоскі № 1, 2, 3, 4.

Тип: практичне заняття.

Методи і засоби роботи : евристична бесіда, практична робота на базі засвоєного матеріалу.

Література:

1. Иоханнес Иттен. Искусство цвета / Иттен Иоханнес. М.: «Издатель Д. Аронов», 2004. – 222 с.:ил

2. Печенюк Т. Кольорознавство: [підручник для студентів ВНЗ] / Т.Печенюк. – К.: Грані-Т, 2009. 192 с.

Структура уроку:

І. Організаційна частина                                            

ІІ. Актуалізація опорних знань                                        

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності                                  

ІV. Поточний інструктаж                                              

V. Вивчення нового матеріалу                                       

1.Виконання вправи                                                 

VІ. Виконання творчого завдання                               

1.Пояснення творчого завдання                                

 2.Закріплення нового матеріалу (виконання творчого завдання)

VІІ. Підведення підсумків

Хід уроку

І. Організаційна частина

ІІ. Актуалізація опорних знань

Запитання 

  •                 Як багато кольорів існує? Чим кольори відрізняються?
  •                 З якими живописними майстрами ви знайомі?
  •                 Яке місце живопису в житті людини?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Під час заняття учні повинні демонструвати зацікавленість творчим процесом, розуміння основних технічних прийомів живопису; вміти застосовувати в роботі різноманіття кольорових нюансів; вміти застосовувати емоційні почуття та асоціативне сприйняття дійсності.  

Учні повинні

ЗНАТИ:

  •                 послідовність виконання вправи;
  •                 принципи побудови натюрморта;

ВМІТИ:

  •                 технічно правильно виконувати завдання за допомогою вивчених на уроці живописних технік ;
  •                 творчо компонувати, грамотно підібрати кольори.

ІV. Поточний інструктаж

V. Вивчення нового матеріалу

1. Виконання вправи

  1.               Виконати вправу на спектральні кольори замкнуті в коло «Кольорове коло». Треба уважно спостерігати за поступовим переходом одного кольору в інший. Виконати спектральні кольори максимально насичено – кольори яскраві, веселі. Поряд зробити шкалу ахроматичних кольорів, порівняти;
  2.               Виконати вправу на на змішані кольори «Трикутник» з механічним і оптичним засобом змішування кольорів;

 

VІ. Виконання творчого завдання

1. Пояснення творчого завдання

Творче завдання: на основі отриманих кольорів у вправі, виконати натюрморт з натури «Квіти»:

Спочатку треба продумати композицію в листі. Виконувати заавдаання потрібно в техніці «Аляприма», без попереднього малюнка олівцем, одразу фарбами. Бажано до роботи підійти творчо, емоційно. Необхідно передати насичені, яскраві кольори квітів з використанням якомога більше кольорів. Використовувати вивчені на уроці техніки нанесення фарби, засобів живопису, використовувати пензлі різної форми та різної товщини.

2. Закріплення нового матеріалу

Учні виконують творче завдання. Викладач допомагає проаналізувати правильність виконання композиції та виправити помилки.

VІІ. Підведення підсумків

Обговорення виконаних робіт

Керівник пропонує дітям уважно роздивитись виконані роботи, визначити найбільш вдалі роботи, звернути увагу на помилки та запропонувати способи їх виправлення. На завершення – аналіз творчих робіт викладачем.

 

Кольрове коло: спектральні насичені, спектральні ніжні, спектральні темні

Цветоведение и цвет в одежде " DeluxeLady.ru - сайт для женщин на разные темы

Кольровий квадрат:

спектральні насичені, спектральні ніжні, спектральні темні

 

 

docx
Додано
31 січня 2019
Переглядів
554
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку