ПЛАН-КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ
ГУРТКА «ЛЕГО-КОНСТРУЮВАННЯ»
НІЖИНСЬКОЇ СТАНЦІЇ ЮНИХ ТЕХНІКІВ
(Керівник гуртка Пархоменко Т.В.)
Тема. Відтворення у конструкціях об’єктів предметного, соціального світу. Створення конструкції за показом педагога.
Мета. Розвиток дрібної моторики рук, уваги, логічного мислення, відтворення геометричних форм зі збереженням розмірів, розвиток просторової уяви, наукових знань про природні явища, будови всесвіту, конструювання об’єкта побутового значення, виховування художньо-естетичних норм, стимулювання успішної діяльності, самоствердження.
Обладнання. LEGO-контейнери, конструктор LEGO, ноутбук, екран, роздатковий матеріал «Краплинка».
Хід заняття.
Загадки
Прісна, без смаку вона
Запаху не має теж
Її в руки не візьмеш.
Коли чиста, то прозора
За що люблять її зорі
Сіль чи цукор, як ковтне,
Не знайдеш вже їх ніде.
Смаку тоді набуває
Кожний з нас те добре знає.
(Вода)
Без ніг – біжить, не вибіжить
Без паруса – пливе. (Хмара)
Бо корінчики п'ють ... (воду)
І кущі занесені,
А як вітерець дмухне,
Весь цей оксамит пропаде. (Іній)
Крила розпустила,
Сонечко закрила. (Грозова хмара)
Сьогодні відповідно до тижневої теми НУШ «Краплинка» ми з вами пригадаємо про роль краплинки в нашому житті як маленької частинки води та важливості кругообігу води в природі. Як ви вже здогадалися, ми будемо будувати LEGO-криницю.
2. Під час демонстрації мультфільму «Капітошка» керівник гуртка разом з помічниками роздає LEGO-конструктор, контейнери, роздатковий матеріал «Краплинка»
3. Актуалізація опорних знань: Демонстрація презентації «Пий водицю із криниці буде тобі здоровиться».
4. Діти отримують завдання: побудувати на платформі криницю прямокутної форми, в яку повинна поміщатися паперова краплинка без загинання. На розсуд дитини, прикрасити побудовану криницю художньо-естетично.
5. Фотофіксація конструкцій.
6. Розбираємо побудови., прибираємо робочі місця.