Урок № Вчитель:Матешук В.В.
Дата _______________________
Клас_______________________
Тематичний модуль № 6 “ Фітнес-Бол ”.
Мета:
1. Вчити комплекс вправ №6. “Повітряні пакети”.
2. Розвивати координацію рухів виконуючи комплекс вправ №12 “Вузька опора”.
3. Повторити комплекс № 3 “Емоції.
4. Формувати бажання займатись фізичними вправами.
|
Зміст уроку |
Дозу-вання |
1. |
Підготовча частина.
1. Шикування в шеренгу. Привітання. Повідомлення завдань уроку. 2. Підготовчі вправи. 3. Вправи в русі (ходьбі) для профілактики плоскостопості - Ходіння або біг на носочках. - Ходіння або біг на п’ятках. - Ходіння або біг на зовнішньому зводі ступні. - Ходіння або біг з перекатом з п’яточки на носочок. - Ходіння на носочках з високим підняттям стегон. - Ходіння - носки всередину, п’ятки зовні. - Ходіння або біг з перехресною поставою ніг. - Ходіння, присівши на носочках. - Ходіння з розслабленими м’язами ніг. 3. Загальнорозвивальні вправи.
|
12 хв. |
2. |
Основна частина.
Комплекс вправ № 2 «Уважні перегони» 1.“Кольорові перегони” Учні шикуються в шеренгу на певній лінії. На протилежну лінію переходять ті учні, в кого в одязі (у взуття) є певний колір, який називає педагог. Можна також обумовити способи пересування учасників. 2.Граматичні перегони” Продовжується гра, однак змінюють місце розташування ті учасники, ім’я яких (прізвище тощо) містить обумовлену літеру.
Комплекс вправ №6. “Повітряні пакети” (з пакетами). 1. “Парашути” Кожна дитина утримує пакет перед собою за ручки, широко розставив їх. Підготовча вправа: зробити вдих і видихати повітря у пакет таким чином, щоб він утворив півкулю. Потім – так саме, однак після видиху відпустити ручки пакету таким чином, щоб він полетів вгору. Коли буде опускатися, схопити його та повторювати вправу. Поступово додавати інші рухи, які слід виконувати, доки пакет у повітрі. 2.“Парні парашути” Так саме, як попереднє завдання, однак все виконується в парах зі зміною місць, пакетів тощо. Під час зміни діти виконують певне завдання. Наприклад, плескають у долоні, торкаються носками (п’ятами, підошвою) тощо.
Комплекс вправ №12 “Вузька опора” (на гімнастичній лавці). 1.“Планка” Діти приймають в.п. – упор лежачи, живіт на лавці, руки, ноги на підлозі. Педагог обумовлює кількість точок. Це означає, що кожна дитина май прийняти таке положення “планки”, при якому буде відповідна кількість опор. Варіанти: виконання в парах, у зв’язці. 2.“Групові пересування” Виконується в командах, потоково. Перший номер кожної команди демонструє спосіб пересування, інші повторюють. Педагог дає команду на зміну Лідера. Крім того, можна обумовити частини тіла, які мають торкатися, спиратися на поверхню лавки. Додати використання інвентарю. Можливі групові зв’язки. 3.“Дивергенти” Педагог показує спосіб пересування. Потім дається команда “Ускладнюємо”. Діти в команді або одноосібно виконують більш складний спосіб виконання заданої вправи. Після команди “Полегшуємо” – діти виконують більш легкий спосіб виконання заданої вправи
Робота на тренажерах (тренажер для преса, велотренажер, бігова доріжка, орбітрек, степпер, грація).
|
23 хв.
|
3. |
Заключна частина.
Комплекс № 3 “Емоції” 1. “Тиша” В. п.: сидячи на стільці або стоячи. 1 – спокійний вдих через ніс; 2 – вказівний палець піднести до губи – видих – «Тс-с-с!». 2. “Радість” В. п.:1 – розвести руки в різні сторони – видих: «Ах!»; 2 – обхопити себе за плечі – вдих. 3. “Пружинка” В. п.: руки зігнуті перед собою ліктями вниз, пальці стиснути у кулаки. 1 – Відвести з силою праву руку вправо – вдих; 2 – в. п. – видих «Вжі-ік»; 3 – 4 – те саме, алея лівою рукою
Шикування. Підведення підсумків уроку.
|
5 хв. |