Конспект заняття "Мешканці холодних країв"

Про матеріал
Мета: Освітні: закріпити знання дітей про тварин які живуть у холодних краях; вдосконалювати навички дитини у звуконаслідуванні; закріпити вміння дітей правильно виконувати артикуляційну гімнастику; розширювати та вдосконалювати активний та пасивний словник дитини; закріпити вміння знаходити дитинчат тварин. Розвиткові: розвивати дрібну моторику та загальну моторику; розвивати мовлення, пам’ять, увагу; розвивати рухливість та укріплювати м’язи артикуляційного апарату; розвивати мовленнєвий видих; вдосконалювати артикуляцію звуків. Виховні: виховувати зацікавленість до здобуття нових знань; виховувати дбайливе ставлення до тварин; активність та посидючість.
Перегляд файлу

Конспект заняття «Мешканці холодних країв»

для не мовленнєвих дітей

Мета:

Освітні: закріпити знання дітей про тварин які живуть у холодних краях; вдосконалювати навички дитини у звуконаслідуванні; закріпити вміння дітей правильно виконувати артикуляційну гімнастику; розширювати та вдосконалювати активний та пасивний словник дитини; закріпити вміння знаходити дитинчат тварин.

Розвиткові: розвивати дрібну моторику та загальну моторику; розвивати мовлення, пам’ять, увагу; розвивати рухливість та укріплювати м’язи артикуляційного апарату; розвивати мовленнєвий видих; вдосконалювати артикуляцію звуків.

Виховні: виховувати зацікавленість до здобуття нових знань; виховувати дбайливе ставлення до тварин; активність та посидючість.

Обладнання: набір для дихальних вправ, набір до дидактичних ігор «Тварини холодних країв», аудіо записи звуків тварин.

Хід заняття

«Зимова прогулянка»

1, 2 , 3, 4, 5,

(загинаємо пальці)

Виходь скоріше гуляти!

(Крокуємо пальчиками)

Будемо ми сніжки ліпити,

( «ліпимо»)

Пташок крихтами годувати,

( «кришимо хліб »3 пальцями)

з гірки разом покаталися,

(з долоні робимо гірку, а вказівним пальчиком« скочуємося »)

І в заметі повалятися,

(повертаємо долоні то вгору, то вниз)

Автор: невідомий

  •                   Це була пальчикова гімнастика про зиму. Існує країни в яких увесь час зима.
  •                   Давай разом повторимо зииииимаааа.
  •                   Молодець, подивись на малюнок, це тварини, які живуть у вічному холоді (показуємо малюнки з тваринами мешканцями холоду). На льодовому острові живуть: пінгвіни, білі ведмеді, моржі, касатки, морські котики, тощо. Ці тваринки живуть у холоді, в них товста шкура та тепле хутро.

Дидактична гра «Тіні тварин»

Дитині надається малюнок з різними зображеннями тіней тварин та надаються самі тварини. Завдання дитини покласти на тінь необхідну тваринку.

  •                   Подивись уважно, це наш льодовий острів де живуть багато тварин. Допоможи їм будь-ласка стати на свої тіні.
  •                   Молодець, ти знайшов усі тіні тварин, а зараз я тобі пропоную трішки погратися з тваринками, за кожну вправу тобі будуть давати по одній карточці.

Артикуляційні вправи:

  •                   Дивись як пінгвін наївся, аж щоки надулися. (Артикуляційна вправа «Хом’ячок». Виконуємо 3-5 разів.) Ось тобі картка.
  •                   А ось морж показує свої клики. (Артикуляційна вправа «Голка». Виконуємо 3-5 разів.) Ось тобі картка.
  •                   Ой а ось маленькі білі ведмедики збудували велику гірку. Давай покажемо їй яка в нас висока гірка. (Артикуляційна вправа «Гірка». Виконуємо 3-5 разів.) Тримай картку.
  •                   Тут маленькі пінгвінята дуже балюються і матуся їх сварить, покажи як він свариться. (Артикуляційна вправа «Індик». Виконуємо 3-5 разів.) Тримай картку.
  •                   Дивись який сильний вітер піднявся. Давай повторимо за ним. (Дихальна гімнастика) Тримай картку.

Дидактична гра «Половинки»

Дитині надавалися картки під час виконання артикуляційної гімнастики. Завдання дитини скласти частинки карток, щоб утворилися тварини.

  •                   Дивись, в тебе є половинки тваринок, я тобі дам другу частинку тваринок, а ти їх з’єднаєш і ми з ними поспілкуємося.
  •                   Молодець, в тебе вийшло п’ять тваринок, давай з ними поспілкуємося. (Кожного разу бажано прослуховувати звуки тварин)
  • Це пінгвін – пи пи пи;
  • Це морж – угу угу угу;
  • Це морський котик – м’яв мяяя;
  • Це білий ведмідь – рррр;
  • Це косатка – уууу уууу;
  •                   Молодець, тваринки задоволені, що ти з ними порозмовляв.

Дидактична гра «Домівка для тваринок»

Дитині надаються тваринки поле з домівками тварин. Завдання дитини правильно розкласти тваринок біля їх будиночків.

  •                   Подивись, як багато тварин, давай допоможемо їм знайти свою домівку.

Коли дитина розкладе тваринок біля будиночків, логопед разом з дитиною промовляють як розмовляють тваринки.

Фіз хвилинка

«Весела зима»

Хоч і холодно зимою -

Розважаємось юрбою:

(Ритмічні оплески в долоні)

Не сумуєм анітрішки,

(Заперечні повороти головою)

Разом граємось у сніжки.

(Зображують ліплення та кидання уявних сніжок)

Паровозиком помчати

Можна з гірки на санчатах.

(Малята шикуються одне за одним і пересуваються легким бігом)

Хай холодна хуга дише -

А ми станемо на лижі,

Прогуляймося в лісок

(Малята йдуть, намагаючись не відривати стопу від підлоги)

Годувать малих пташок!

(Зупиняються, тягнуться руками вгору і показують, як насипають корм у годівничку)

Автор: невідомий

Дидактична гра «Впізнай по голосу»

Дитина слухає аудіо записи тварин та показує на малюнок тварини, яка вимовляє такі звуки.

  •                   Послухай, я зараз буду включати тобі мову різних тваринок, а ти будеш показувати їх на малюнках.

Дидактична гра «Мати та дитинча»

Дитині надаються малюнки дорослих тварин, малюнки дитинчат по одному надаються логопедом. Завдання дитини по одному знаходити дитинчат та батьків. Під час накладання логопед називає тварин.

Дидактична гра «Однакові рукавички»

Дитині надаються різні рукавички, завдання дитини знайти однакові рукавички та покласти їх разом.

  •                   Молодець, ти добре впорався зі завданнями. Тобі сподобалося на занятті?
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
30 березня 2022
Переглядів
2189
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку