Конспект заняття на тему: "Escape - послідовності та їх застосування"

Про матеріал
Даний матеріал містить: ознайомлення з поняттям та особливостями застосування escape - послідовностей; деякі цікаві факти з історії; вправи для розвитку уваги, грамотності, творчих здібностей та вміння користуватись інтернет-ресурсами.
Перегляд файлу

Первомайський ЦНТТУМ

Гурток «Сучасні технології програмування»

Керівник гуртка Семенова Олена Анатоліївна

Розробка заняття на тему:

Тема: «Escape - послідовності та їх застосування»

Мета: ознайомитись з поняттям та властивостями escape - послідовностей, виховувати інтерес до історії, розвивати увагу, грамотність та творчі здібності.

Обладнання: ПК, ПЗ — текстовий редактор, середовище  програмування CodeBlocks.

Хід заняття

1. Організаційний момент та розминка.

 Продовжуємо оволодіння технікою сліпого десятипальцевого набору на клавіатурі.

 На минулому занятті ми додали до «вихідного набору»  по одній букві для вказівних пальців: П та Р. Хочу вам сказати, що вказівні пальці в нас будуть найпрацьовитіші :), оскільки в них найбільші «прОстори» для дії. І сьогодні ми додаємо для них ще по дві букви.

 Пам“ятаєте, як діють вказівні пальці, коли друкують букви п та р? Поставте руки у «вихідну позицію» і зробіть такі самі рухи по черзі правим та лівим пальцем, але не вправо та вліво, а вгору. Що вони надрукували? Правий — букву «к», а лівий — букву «г». Добре. :) Тепер зробіть такі ж рухи, тільки правим пальцем «вгору-вліво», а лівим пальцем «вгору-вправо», тобто рухи по-діагоналі, навскоси. Маємо букви «е», та «н».

 Бачите, що вони виключно для вказівних пальців. Тобто тепер наші вказівні пальці можуть друкувати по чотири букви, лишається тільки їм це запам“ятати. :)

 І ви не забувайте правило: пальці завжди повинні повертатись «на свої вихідні місця», які б рухи вони не робили. А головне — основне правило.. Яке? Правильно, НЕ ДИВИТИСЬ на клавіатуру.

 Далі звична вже розминка для мозку :): складаємо 12 слів, але сьогодні вже з (хто порахував, скільки букв маємо?) 14 букв:  А, В, І, Ф, К, Е, П, Р, Г, Н. О, Л, Д, Ж.  Ми не забули, що слова мають бути зі змістом, не власні імена і, звичайно, букви можуть повторюватись. Поїхали ...

кедр

флакон (непогано для початку! :) )

кров (надивились вчора жахесиків?)

діжка

ліжко 

ніжка  (ого, розходились :) ні, для «кішки» в нас невистачає букви «ш»:) )

ложка  право    ліво  полігон (чудово!)  перо гол 

 Молодці, працюємо тепер зі словами…  Що ми робимо? Звичайго, набираємо 3 рядка цих слів через пробіли.                                         

 Перевіряємо, скільки зробили друкарських помилок :). Оцінюємо свій результат, кажемо собі: «Я- супердрукар!»

 А я скажу вам, що це ми сьогодні ще перевіримо… Оскільки тема заняття в нас якраз пов“язана із різними цікавинками при наборі текстів у програмі.

2. Основна частина. Розгляд нової теми.

* Тези*

*  Практично будь-яка дія може бути виконана різними способами…

  Якщо ви забули, наприклад, як підключити стандартний простір імен using namespace std; ви просто перед кожним оператором додаєте  std:: , наприклад:   std::cout<<…

 переведення рядка….

* після теорії практичне завдання — рими.юа… віршик

* В якості домашнього завдання — намалювати тризуб (історія) .. для чого?

- заготовка малюнка для майбутньої гри-угадайки «Орел та решка» .. До речі, звідки взялись ці назви…

 

 

docx
Додано
28 листопада 2020
Переглядів
395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку