Тема:Числа / Numbers
Підтема:1, 2, 3, 4, 5, я умію рахувать
Мета:закріплювати поняття «один — багато». Активізувати в мовленні числівникивід 1 до 5. Заохочувати до утворення однини та множини. Тренувати інтонаційний слух, розвивати слухову та зорову пам'ять, логічне мислення, здатність до здогаду, здібності самостійно виконувати мовленнєві дії із застосуванням нового матеріалу. Виховувати культуру спілкування, доброзичливість.
Обладнання та матеріали: Mr Tongue, картки з числівниками 1–5, паперові сліди із зображенням цифр, магнітофон, аудіозаписи «Seven Steps»,«Bye Bye Goodbye», робочий зошит.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Діти ланцюжком вітаються одне з одним. Good morning, Dasha! — Good morning,David!
Вірш «Good morning!».
Good morning, good morning
Good morning to you.
Good morning, good morning
I am glad to see you.
Язичок MrTongue дуже довго гуляв, грався та бігав, тому у нього дуже сильно заболіло горло. MrTongue прийшов до лікаря. Лікар запитав його ім’я, проте у MrTonguе виходив лише звук [t]. Лікар попросив показати горло і вимовити [a], [a:], але язичку було дуже боляче широко відкривати ротик, тому у нього виходило лише сказати [ai]. Тоді лікар наказав йому робити наступну вправу:витягувати губи трубочкоюта широко посміхатись [w].
Педагог роздає учням картки з числівниками 1–5, потім називає будь-який числівник від 1 до 5. Учень, в якого картка з цим числівником, повинен підняти її.
This is mother, kind and dear.
This is father, standing near.
This is brother – see how tall.
This is sister with her doll.
This is baby, sweet and small.
These are family, one and all.
(Діти повторюють рухи, показуючи членів родини, а при можливості і слова зарядки. Можливий варіант „побудови” родинного фото:діти виходять під слова вчителя, утворюючи „сім’ю”.)
Поясніть дітям, що в англійській мові, коли мають на увазі щось одне, наприклад собаку, говорять:onedogабо a dog.Коли собак стає багато, до них «прибігає» закінчення [s] або [z]. Це можна зробити за допомогою наступної казочки:
Жила-була на світі маленька пухнаста кішечка Cat. Вона була дуже гарна, але їй завжди було сумно, бо вона була одна. Але ж їй так хотілося з ким-небудь подружитися. І пішла кішечка по світу блукати, шукати друзів. Забрела вона в чарівне царство множини.
Головний Чарівник знав про горе Cat і вирішив їй допомогти: «Ось тобі чарівна цукерочка, коли ти її з'їси, твоє бажання збудеться». І він дав Cat ось таку цукерку - s. Кішечка Cat з'їла її, і раптом, звідки не візьмися, з'явилося багато-багато таких самих маленьких кішечок. Cat радісно кричала: «Ура! Була тільки я - одна Cat, а стало багато Cats.
Пограйте з дітьми. Запропонуйте їм додавати закінчення [s], [z] до тих слів, які ви називатимете. Наприклад: а frog–Frogs. Поясніть дітям, що маленьке слово а, яке англійці ставлять перед іменниками,— дуже полохливе й дружить тільки з тими словами, які стоять в однині, наприклад, одна кішка — a cat. Коли кішок стає багато, слово а починає боятися і тікає, наприклад, acat — two cats.
Перерахуйте пальці на лівій руці, помахайте нею і попрощайтеся з дітьми: Goodbye! Пісенька «Bye Bye Goodbye».