Конспект заняття на тему: "Toys"

Про матеріал
Мета: розширювати уявлення дітей про іграшки. Активізувати вивчений та ввести новий лексичний матеріалу теми «іграшки». Ознайомити дошкільників з різноманітними видами транспорту, іграшок англійською мовою: a car – машинка, a train – потяг, a plane – літак, а kite – повітряний змій. Збагачувати словниковий запас дітей назвами іграшок: (This is) acar (a doll etc). Сприяти посиленню комунікативних властивостей мовлення, відповідаючи на запитання: What's this? Зразок мовлення: I have got a ball. Тренувати увагу, розвиток уміння мимовільного запам'ятовування і зорової пам'яті. Виховувати у дітей бажання та вміння взаємодіяти в колективі однолітків і досягати кінцевого результату.
Перегляд файлу

 

Тема: Іграшки / Toys

Підтема: Я маю багато іграшок

 

Мета: розширювати уявлення дітей про іграшки. Активізувати вивчений та ввести новий лексичний матеріалу теми «іграшки». Ознайомити дошкільників з різноманітними видами транспорту, іграшок англійською мовою: a car – машинка, a train – потяг, a plane – літак, а kite – повітряний змій. Збагачувати словниковий запас дітей назвами іграшок: (This is) acar (a doll etc). Сприяти посиленню комунікативних властивостей мовлення, відповідаючи на запитання: What's this? Зразок мовлення: I have got a ball.  Тренувати увагу, розвиток уміння мимовільного запам'ятовування і зорової пам'яті. Виховувати у дітей бажання та вміння взаємодіяти в колективі однолітків і досягати кінцевого результату.

Обладнання та матеріали: Mr. Tongue,дидактичний матеріал «Toys», лялька,робочий зошит.

ХІД ЗАНЯТТЯ

 

  1. ПОЧАТОК ЗАНЯТТЯ.

Міні – діалоги вітання.

 

  1. ФОНЕТИЧНА РОЗМИНКА.

Одного разу у Mr Tongue був чудовий настрій. Надворі світило сонечко, співали пташки: [vi: - vi: - vi:]. Mr Tongue вирішив зробити зарядку. Спочатку він покашляв трішки: [k –k – k], потім легенько підстрибнув [t – t – t], потім трохи сильніше: [d – d – d]. Далі він виглянув у двір і уважно оглянув ззовні вхідні двері (язик рухається по зовнішній лінії губ). Ще раз послухав, як співають пташки, і побіг купатися.

 

  1. ЗАКРІПЛЕННЯВИВЧЕНИХ ТА ВВЕДЕННЯ НОВИХ ЛО.

Який цікавий у Mr Tongue був ранок! Він, мабуть дуже замерз. Діти що ми можемо запропонувати Mr Tongue, щоб він зігрівся? (Попити чай, тепліше одягнутися, пограти ...).

– Пограти. Це цікаво. Я люблю грати. У що ми можемо пограти? – запитав Mr Tongue (Відповіді дітей).

        А що потрібно нам для гри? (Іграшки)

        А які іграшки є у нас? Подивимося на полицях.

 

Гра «Followme» (Повтори замною)

Покажітьіграшку або візьміть її в руки іназвітьїї. Діти повинніправильно повторити за вами.

Follow me a ball.

Follow me a doll.

Follow me a teddy - bear.

Follow me a train.

Follow me a plane.

Follow me a bus.

Follow me a car.

(Mr Tongue ) –Які молодці.

А я знаю римівку про іграшки "It's red - it's a bus". Хочете послухати.

Mr Tongue веде дітей на килимок і вони за допомогою картинок розучують римівку.

 

  1.  ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Hands up hands down shake shake.

Stand up on the tiptoes

Turn around step aside

Step left, step right.

 

  1.                     ВИВЧЕННЯ ВІРША “My pretty doll”

My pretty doll

Is very small

I love my pretty

Little doll.

 

  1.                     РОЗВИТОК НАВИЧОК АУДІЮВАННЯ І УСНОГО МОВЛЕННЯ.

Гра «What is missing».

Закомандою "Close your eyes" діти закривають очі. У цей час приберіть одну іграшку. За командою "Open your eyes" діти відкривають очі і називають іграшку якої не стало.

Варіанти гри: 1) можна прибирати два і більше предмета.

2) можна міняти предмети місцями.

 

  1.                     ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНИХ СЛІВ.

У робочому зошиті є зображення тваринок та іграшок. Тільки наші тваринки похмурі, вони загубили свої улюблені іграшки, може ми їм допоможемо їх відшукати? Під час виконання завдання підходьте до кожної дитини і, показуючи, на той чи інший малюнок іграшки, просіть його назвати.

 

  1.                     ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА ЗАНЯТТЯ.

Нашому Mr Tongueвже час з нами попрощатись. Діти, може ми подаруємо Mr Tongue іграшку на пам'ять? Йому не нудно буде додому повертатися. Яку б йому іграшку подарувати? Підкажіть. (Варіанти відповідей дітей.).

Goodbye, children!

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
19 листопада 2023
Переглядів
615
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку