Конспект заняття: «Папуга-повторун» (конструктор «ЛЕГО»)

Про матеріал
Мета: розвиток уваги, пам’яті, мовного спілкування та особистісно-мотиваційної сфери, формувати пізнавальний інтерес до завдань, розвивати фонематичний слух, розвивати дрібну моторику пальців рук, розвиток сюжетної гри.
Перегляд файлу

Тема «Папуга-повторун»

(конструктор «ЛЕГО»)

Мета: розвиток уваги, пам’яті,  мовного спілкування та особистісно-мотиваційної сфери, формувати пізнавальний інтерес до завдань, розвивати фонематичний слух, розвивати дрібну моторику пальців рук, розвиток сюжетної гри.

1.Вітання

(Діти беруть один одного за руки та стають в коло)

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

Вушка прислухайтесь,

Очки – придивляйтесь,

Носик – глибше дихай,

Ротик – посміхнись.

Спинки розправляйтесь,

Ручки піднімайтесь,

Нумо до роботи

Дружно всі взялись!

2.Вправа «М’яч злови, ім’я назви».

Діти стоять в колі, психолог кидає будь-кому м’яч, називаючи цю

дитину на ім’я. Дитина, що зловила м’яч, повинна кинути наступному, також

назвавши його на ім’я, і так далі.

3.Гра «Сім’я».

Ситуації розігруються в групі дітей, які грають ролі  батьків та дітей. Дітям пропонується кілька ситуацій, в яких заздалегідь за допомогою психолога будуть розподілені ролі. Наприклад: «Привітай маму з днем народження», «Запрошення в гості». Якщо діти не можуть, психолог повинен включиться в гру і показати, як слід вести себе в тій чи іншій ситуації.

4.Гра «Прийшов песик погратися».

Психолог показує дітям песика Пірата , надягнутого на руку. Він  вітається з кожною дитиною. Потім Пірат показує дітям прозорий поліетиленовий мішечок з предметами, який він приніс, і пропонує кожному взяти будь-яку кількість фігурок і розставити їх на столі. Із запропонованих кубиків та фігурок песик будує з дітьми будиночок для себе, так як його старий розвалився. Психолог стимулює дітей до спілкування з Піратом.

5.Гра «Папуга-повторун».

Діти стоять у колі, психолог показує папугу і розповідає, як він любить все повторювати. Психолог піднімає руку, потім здійснює аналогічний рух з папугою, потім пропонує дітям виконати це й же рух самим або крилом папуги. Потім рухи ускладняються: помах рукою, плескання в долоні, постукування і так далі.

6.Вправа «Велика куля».

Перша дитина називає будь-яке слово, кожен наступний учасник

відтворює попередні слова зі збереженням заданої послідовності, додавши до них своє слово.

Прощання – Обнімання.

 

 

docx
Додано
16 вересня
Переглядів
152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку