Тема «Папуга-повторун»
(конструктор «ЛЕГО»)
Мета: розвиток уваги, пам’яті, мовного спілкування та особистісно-мотиваційної сфери, формувати пізнавальний інтерес до завдань, розвивати фонематичний слух, розвивати дрібну моторику пальців рук, розвиток сюжетної гри.
1.Вітання
(Діти беруть один одного за руки та стають в коло)
Встаньте, дітки, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Привітайтесь: Добрий день!
Хай гарно розпочнеться новий день!
Вушка прислухайтесь,
Очки – придивляйтесь,
Носик – глибше дихай,
Ротик – посміхнись.
Спинки розправляйтесь,
Ручки піднімайтесь,
Нумо до роботи
Дружно всі взялись!
2.Вправа «М’яч злови, ім’я назви».
Діти стоять в колі, психолог кидає будь-кому м’яч, називаючи цю
дитину на ім’я. Дитина, що зловила м’яч, повинна кинути наступному, також
назвавши його на ім’я, і так далі.
3.Гра «Сім’я».
Ситуації розігруються в групі дітей, які грають ролі батьків та дітей. Дітям пропонується кілька ситуацій, в яких заздалегідь за допомогою психолога будуть розподілені ролі. Наприклад: «Привітай маму з днем народження», «Запрошення в гості». Якщо діти не можуть, психолог повинен включиться в гру і показати, як слід вести себе в тій чи іншій ситуації.
4.Гра «Прийшов песик погратися».
Психолог показує дітям песика Пірата , надягнутого на руку. Він вітається з кожною дитиною. Потім Пірат показує дітям прозорий поліетиленовий мішечок з предметами, який він приніс, і пропонує кожному взяти будь-яку кількість фігурок і розставити їх на столі. Із запропонованих кубиків та фігурок песик будує з дітьми будиночок для себе, так як його старий розвалився. Психолог стимулює дітей до спілкування з Піратом.
5.Гра «Папуга-повторун».
Діти стоять у колі, психолог показує папугу і розповідає, як він любить все повторювати. Психолог піднімає руку, потім здійснює аналогічний рух з папугою, потім пропонує дітям виконати це й же рух самим або крилом папуги. Потім рухи ускладняються: помах рукою, плескання в долоні, постукування і так далі.
6.Вправа «Велика куля».
Перша дитина називає будь-яке слово, кожен наступний учасник
відтворює попередні слова зі збереженням заданої послідовності, додавши до них своє слово.
Прощання – Обнімання.