ПЛАН-КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ
ГУРТКА «ЛЕГО-КОНСТРУЮВАННЯ»
НІЖИНСЬКОЇ СТАНЦІЇ ЮНИХ ТЕХНІКІВ
(Керівник гуртка Пархоменко Т.В.)
Тема. Поєднання видів та способів з’єднання деталей виробів між собою.
(Початковий рівень, перший рік навчання).
Мета. Розвиток дрібної моторики рук, уваги, логічного мислення, математичного розрахунку, відтворення геометричних форм, використання простих геометричних фігур для побудови об’ємних, розвиток просторової уяви, конструювання об’єктів побутового значення, виховування художньо-естетичних норм, стимулювання успішної діяльності, самоствердження, терпіння, практичне вивчення міцності побудови.
Обладнання. LEGO-контейнери, конструктор LEGO, ноутбук, екран, сімейні фото, фото тварин та птахів.
Хід заняття.
-
Актуалізація опорних знань: пригадуємо види з’єднання деталей, що вже вивчили, це поверхневе з’єднання та кладка.
-
Пропоную побудувати конструкцію «Фоторамка», поєднуючи види з’єднання цеглин. Діти принесли сімейні фото. Додаю ще фото тварин та птахів. Починаємо будувати рамку на платформі. Спочатку вибираємо зображення, що має трохи меншу ширину, ніж ширина платформи. Розсташовуємо фото посередині платформи, фіксуємо цеглинками, будуємо стовпчики по бокам, вирівнюємо краї. Далі на столі будуємо дах, розраховуючи довжину, скріплюємо дах і бічні сторони. Пропоную підбирати цеглинки за кольорами. Фіксуємо роботи фото.
-
Вибираємо зображення, що має ширину більшу від ширини платформи. За допомогою виду з’єднання «кладка» розширюємо межі рамки, при цьому збалансовуємо бічні сторони кількістю нижніх рядків.
-
Прикрашаємо рамки ху дожньо-естетично, фіксуємо фото.
-
Робимо виставку побудов.
-
Прибираємо робочі місця.